بازدید 4927

وقتی کارشناس داوری فوتبال قیچی برگردان می‌زد!

کد خبر: ۹۷۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 11 April 2020

نام هوشنگ نصیرزاده را احتمالا بخاطر کارشناسی مسایل داوری لیگ برتر می شناسید که در برنامه نود چهره شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا این کارشناس داوری و مدرس دوره های مدیریت فوتبال که مدعی است حقوقدان فوتبال هم هست، می گوید جوانی هایش در خوزستان فوتبالیست بود. مدیرعامل پیشین باشگاه ماشین سازی که عضو هیات رییسه سازمان لیگ هم هست، در دوران جوانی برای تیم‌های خوزستانی توپ می‌زد و حتی بازوبند کاپیتانی این تیم‌ها را نیز بر دست داشت.

نصیرزاده در این باره می گوید: «من در زمانی که ۲۱ سال داشتم عضو منتخب بهبهان بودم و در رامهرمز بازی می‌کردیم و کاپیتان تیم بودم. بعد از آنکه انقلاب شد مسابقات مدتی تعطیل بود، اما من برای تیم‌های تابان و راه آهن بهبهان هم بازی کردم. اتفاقا شهید بقایی که از فرماندهان جنگ بود نیز در تیم ما بازی می‌کرد. من در پست دفاع راست بازی می‌کرد و علاقه شدیدی به قیچی برگردان زدن داشتم. اتفاقا قیچی برگردان هایم خیلی هم معروف بود و اگر با همبازی هایم صحبت کنید می‌بینید که آن‌ها نیز این مساله را تایید می‌کنند.»

نصیرزاده عکسی هم از حضورش در تیم منتخب بهبهان دارد تا ادعای عکس با شورت ورزشی را ثابت کند. او حالا بازنشسته است و تلاش می کند بار دیگر در فوتبال سمتی به دست بیاورد هرچند اساسنامه تدوین شده به دست او در حال حاضر با ایرادهای زیادی که دارد فوتبال ایران را به دردسر انداخته است و باعث ورود فیفا و لغو انتخابات ریاست فدراسیون شده است.

وقتی کارشناس داوری فوتبال قیچی برگردان می‌زد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل