بازدید 2071

بازگشت مس به کانال پنج هزار دلاری

کد خبر: ۹۷۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 08 April 2020

قیمت مس در LME روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به روز معاملاتی پیشین ۲۰۱ دلار افزایش داشت و به پنج هزار و ۶۸ دلار رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه ۴.۱ درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین ۵.۶ درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و ۶۸ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۹ فرودین ماه، با افزایش ۲۰۵ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، ۴.۲ درصد رشد داشته و پنج هزار و ۶۸ دلار اعلام شده است. فلز سرخ ۵.۷ درصد افزایش قیمت را نیز نسبت به هفته پیش تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه، با کاهش ۹۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۱۷ هزار و ۴۷۵ تن به ۲۱۶ هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز نشان می دهد در روز سه‌شنبه ۱۹ فرودین ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز دوشنبه افزایش چهار دلاری داشته و با این میزان افزایش، اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی برابر با ۱۸ دلار بر تن گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار