بازدید 16366
۱
ویژه نامه ویدیویی آغاز سال «تابناک»؛ روز بیست و یکم

«باغ من» شهرام ناظری «چون ماه در ارض و سما» بدایونی / «فکر تو» محسن یگانه / «باران» سمپلی تری / «بازی تاج و تخت» گیتارنت

فعالیت بخش قابل توجهی از مردم اعم از دانشجویان، دانش آموزان، اهالی فرهنگ و ورزشکاران و... دست کم تا پایان فروردین غیرضروری و ممنوع اعلام شده و همچنان در خانه هستند. در همین راستا، بسته ویدیویی «تابناک» نیز برای مخاطبان «تابناک» همچنان تا عادی شدن شرایط و بازگشایی همه مشاغل، دانشگاه‌ها و مدارس و مراکز فرهنگی همراه شما مخاطب‌تان محترم خواهد بود...
کد خبر: ۹۷۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 09 April 2020

بیست و یکمین روز سال هزار و سیصد و نود و نه فرا رسید و با توجه به سیاست‌های در پیش گرفته شده، بخش قابل توجهی از فعالان در مشاغل‌شان حاضر شده‌اند و دور از انتظار نیست با توجه به شیوه سیاست گذاری در این حوزه، سایر بخش‌ها نیز علی رغم توصیه‌های صریح وزارت بهداشت فعال شوند؛ موضوعی که البته نیازمند مباحث تخصصی است و در این بسته تصویری نمی‌گنجد.

در عین حال، فعالیت بخش قابل توجهی از مردم اعم از دانشجویان، دانش آموزان، اهالی فرهنگ و ورزشکاران و... دست کم تا پایان فروردین غیرضروری و ممنوع اعلام شده و همچنان در خانه هستند. در همین راستا، بسته ویدیویی «تابناک» نیز برای مخاطبان «تابناک» همچنان تا عادی شدن شرایط و بازگشایی همه مشاغل، دانشگاه‌ها و مدارس و مراکز فرهنگی همراه شما مخاطب‌تان محترم خواهد بود و کوشش شده در این ایام این بسته متنوع‌تر باشد.

«باغ من» شهرام ناظری «چون ماه در ارض و سما» بدایونی / «فکر تو» محسن یگانه / «باران» سمپلی تری / «بازی تاج و تخت» گیتارنت

باغ من ؛ شهرام ناظری

«باغ من» یکی از اشعار مشهور مهدی اخوان ثالث است که پرویز مشکاتیان برای اجرای گروه عارف و شهرام ناظری برای آنها موسیقی ساخت. این شعر اخوان ثالث توصیفی غم انگیز از پاییز است؛ اما در واقع اشاره به وطن دارد و باغ استعاره از وطن است و بی‌برگی استعاره از بی‌نوایی است... . اجرای شهرام ناظری بر روی موسیقی مشکاتیان را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

چون ماه در ارض و سما ؛ جعفر حسین بدایونی

جعفر حسین بدایونی خواننده و قوال پاکستانی ابتدا یک رباعی از ابوسعید ابوالخیر را اجرا کرده و در ادامه قصیده‌ای از جامی را می‌خواند. این اجرای متفاوت را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

حال من ؛ ایهام

«حال من» یکی از قطعاتی که گروه ایهام متشکل از زانیار خسروی و مازیار لشنی برای فیلم «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی ساخته است. موزیک ویدیو این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

فکر تو ؛ محسن یگانه

«فکر تو» یکی از قطعات محسن یگانه است که طرفداران فراوانی دارد. این قطعه را در تابناک می‌بینید.

 

باران ؛ سمپلی تری

«باران / Rain» یکی از قطعاتی است که گروه «سمپلی تری / Simply Three» اجرا کرده است. این قطعه که با یک ویولنسل، یک کنترباس و یک ویولن نواخته شده را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

بازی تاج و تخت ؛ گیتارنت

موزیک متن سریال «بازی تاج و تخت / Game Of Thrones Theme» ساخته رامین جوادی آهنگساز ایرانی-آلمانی، یکی از قطعاتی است که توسط نوازندگان کشورهای مختلف و با سازبندی‌های مختلف اجرا شده است. توی گیتارنت نیز که متشکل از یک نوازنده گیتار و یک نوازنده کلارینت است نیز این قطعه را اجرا کرده که در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

تک نوازی ساز روآن

«روان / روآن /Ruan / 阮» از جمله قدیمی‌ترین ساز‌های چینی است که قدمت آن به سال‌های ۸۷ تا ۱۴۰ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. این ساز در دهه ۱۹۷۰ برای ارکستر مدرن چین توسعه یافت. یک سولو یا تک نوازی منحصر به فرد با این ساز چینی را در تابناک می‌بینید.

 

آهنگ ترن شهری معمولی ؛ ویل کسوربا و جیمز تریمبل

«آهنگ قطار / A train song» یک تیپ آهنگ است که روایتگر مسافرانی است که با قطار سفر می‌کنند. این تیپ آهنگ را تقریباً در همه ژانرهای موسیقی می‌توان یافت و بخشی از بسته موسیقی برخی خوانندگان محسوب می‌شود. «آهنگ ترن شهری معمولی /Common Street Train Song» یکی از قطعاتی است که ویل کسوربا و جیمز تریمبل در این ژانر اجرا کرده است. این قطعه که با سازها «ویولن / Violin» و «لپ استیل گیتار / Lap steel guitar» اجرا شده را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

چگونه در جلسات کاری حرف‌هایتان شنیده شود؟

استیو جابز در یک جمله معروف می‌گوید: «نحوه ارائه هرچیز، اهمیت آن را مشخص می‌کند» و این مسئله در جلسات کاری اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کند. تنها حضور در یک جلسه کاری کافی نیست، بلکه باید خوب دیده و شنیده شد. نحوه صحبت کردن، موقعیت سنجی، اینکه چه موقع حرف دیگران را باید قطع کرد، زبان بدن، لحن و تمام اینها در جلسات کاری هستند و ناگفته‌های افراد را نشان می‌دهند. در این ویدیو نشان داده می‌شود که چگونه در یک جلسه کاری عملکرد خوبی داشته باشید.

 

دستور پخت گوشت بره با استافینگ اسفناج

شکم پر کردن گوشت و ماهی نه تنها باعث می‌شود آن‌ها ظاهری فوق‌العاده بگیرند بلکه طعم بیشتری نیز به آن‌ها اضافه می‌کند. در این ویدیو طرز تهیه گوشت راسته پشت بازوی بره بریانی با استافینگ اسفناج و دانه‌های کاج آموزش داده می‌شود. این غذا که از یکی از بهترین برش‌های گوشت بره تهیه می‌شود با استافینگ خاص خود برای مهمانی‌های رسمی عالی است و ضیافتی ماندگار را تضمین می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برا یه صوت 8 دقیقه ای چرا غهفد بیخود و بی‌جهت 200 مگ مصرف کنیم؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر