بازدید 3873
۱

مرگ راننده در حریق تانکر حمل سوخت

کد خبر: ۹۷۰۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 05 April 2020

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از واژگونی و حریق یک تریلی حامل 30 هزار لیتر سوخت در دلیجان خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی، راننده خودرو در آتش سوخت.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ"ایرج کهریزی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این‌باره گفت: در نخستین دقایق بامداد امروز، گزارشی از یک سانحه رانندگی منجر به حریق خودروی حامل سوخت در کیلومتر 15 محور دلیجان - سلفچگان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی که به علت واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی تریلی حامل 30 هزار لیتر سوخت رخ داد، راننده خودرو در آتش سوخت و حریق نیز با تلاش نیروهای آتش نشان مهار شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به علت این وقوع این سانحه رانندگی گفت: در بررسی کارشناس پلیس راه علت این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو اعلام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دقت میکنید در متن خبر نوع سوخت مشخص نیست. در همین ایام یک خودرو دیگر سوخت در استان یزد واژگون و همه سوخت آن نابود و راننده خوشبختانه به سلامت جان به در برده است. ولی نکته مهم آن است که در تمامی این موارد خواب آلودگی و خستگی مفرط راننده ، سرعت زیاد و خروج از مسیر و نهایتا وازگونی و ...... موجب سانحه شده است. چه نکته ای در این موارد مشهود است ؛ بی برنامگی برای رانندگان تانکرهای سوخت است . یعنی گویا نظارت و کنترلی بر این گروه وجود ندارد. و شما شاهدید که تقریبا مدت به مدت از این دست خبرها با دلیل مشابه در واژگونی میبینید. حال اگر کنار یک مجموعه خودرو باشد تمام آنها نیز کشته شده و فاجعه وحشتناک خواهد بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار