بازدید 7135
۴
ویژه نامه ویدیویی آغاز سال «تابناک»؛ روز هفدهم

«هفته عشق» بنیامین بهادری / کوارتت سازهای زهی / «حس عاشقی» حامد همایون / «به نگاهم بنگر» محمد معتمدی / چگونه در مشکلات با انگیزه بمانیم؟

آن گونه که معابر نشان می‌دهد، نسبت به روز گذشته جمعیت بیشتری از مردم به دلایلی، چون اقتضائات شغلی یا نیاز اقتصادی مشاغل‌شان را از سر گرفته‌اند؛ وضعیتی که البته می‌تواند نگرانی‌هایی را درباره گسترش شیوع کرونا در پی داشته باشد، اما نظر تخصصی در این زمینه بر عهده اهل فن است و در این بسته ویدیویی نمی‌گنجد.
کد خبر: ۹۷۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 05 April 2020

هفدهمین روز سال هزار و سیصد و نود و نه فرا رسید و آن گونه که معابر نشان می‌دهد، نسبت به روز گذشته جمعیت بیشتری از مردم به دلایلی، چون اقتضائات شغلی یا نیاز اقتصادی مشاغل‌شان را از سر گرفته‌اند؛ وضعیتی که البته می‌تواند نگرانی‌هایی را درباره گسترش شیوع کرونا در پی داشته باشد، اما نظر تخصصی در این زمینه بر عهده اهل فن است و در این بسته ویدیویی نمی‌گنجد.

در عین حال، بخش قابل توجهی از مردم اعم از دانشجویان، دانش آموزان، اهالی فرهنگ و ورزشکاران و فعالان گروهی از مشاغل که فعالیت‌شان تا اطلاع ثانوی غیرضروری و ممنوع اعلام شده، همچنان در خانه هستند. در همین راستا، بسته ویدیویی «تابناک» نیز برای مخاطبان «تابناک» همچنان تا عادی شدن شرایط و بازگشایی همه مشاغل، دانشگاه‌ها و مدارس و مراکز فرهنگی همراه شما مخاطب‌تان محترم خواهد بود و کوشش شده در این ایام این بسته متنوع تر باشد.

«هفته عشق» بنیامین بهادری / کوارتت سازهای زهی / «حس عاشقی» حامد همایون / «به نگاهم بنگر» محمد معتمدی / چگونه در مشکلات با انگیزه بمانیم؟

با حکایتی از عبید زاکانی دعوت‌تان می‌کنیم بسته ویدیویی امروز تابناک را تماشا کنید.

یکی از بزرگان عصر با غلام خود گفت که از مال خود پاره ای گوشت بستان و زیره بایی معطّر بساز تا بخورم و تو را آزاد کنم. غلام شاد شد. زیره بایی بساخت و پیش آورد. خواجه اش آش بخورد و گوشت به غلام سپرد. روز دیگر گفت بدان گوشت نخود آبی مزعفر بساز تا بخورم و تو را آزاد کنم. غلام فرمان برد و نخود آب ترتیب کرد و پیش آورد.

خواجه‌اش آش بخورد و گوشت به غلام سپرد. روز دیگر گوشت مضمحل شده بود، گفت این گوشت بفروش و پاره ای روغن بستان و از آن طعامی بساز تا بخورم و تو را آزاد کنم. غلام گفت ای خواجه بگذار تا من همچنان غلام تو می باشم و اگر البته خیری در خاطر می گذرد، نیت خدای را این گوشت پاره را آزاد کن.

 

کوارتت سازهای زهی

کوارتت سازهای زهی که توسط سازی شبیه به سنتور آپالاشی اجرا می‌شود را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید. این اجرای متفاوت ترکیبی از نواها و ساختارهای متفاوتی است که شکل یک پرفورمنس را به خود گرفته است.

 

تک‌نوازی فلوت ریکوردر ؛ فرانسیس لازارویچ

«دون دافنه دوور اشخونه مخت / Doen Daphne D'over Schoone Maeght» یکی از قطعات «جیکوب ون آیک / Jacob van Eyck» آهنگساز هلندی است که «فرانسیس لازارویچ / Francois Lazarevitch» نوازنده فلوت ریکوردر اجرا می‌کند. این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

هفته عشق ؛ بنیامین بهادری

«هفته عشق» یکی از قطعات بنیامین بهاری خواننده موسیقی پاپ ایران است. موزیک ویدیو این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

حس عاشقی ؛ حامد همایون

«حس عاشقی» یکی از قطعات حامد همایون است که در کنسرت اجرا کرده است. این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

به نگاهم بنگر ؛ محمد معتمدی

«به نگاهم بنگر» یکی از قطعات محمد معتمدی است که بر اساس شعری از بیژن ترقی و آهنگسازی پرویز یاحقی خوانده شده است. در تنظیم جدید این قطعه مسیح مردیها (نوازنده ویولنسل)، داود اسلفی (نوازنده پیانو)، احمد محمدیان (نوازنده کلارینت)، پویان جمشیدی (نوازنده پرکاشن) و امیرمهدی مقدم (نوازنده عود) هنرنمایی کرده‌اند. موزیک ویدیو این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

چگونه در مشکلات با انگیزه بمانیم؟

زندگی مدرن با تمام پیشرفت‌های تکنولوژیک و امکاناتی که برای ما فراهم کرده است یک زندگی شلوغ و برنامه کاری شلوغ‌تری را برای ما به ارمغان آورده است که اگر قدرت برنامه‌ریزی خوبی نداشته باشیم نمی‌توانیم به اهداف مورد نظرمان در زندگی برسیم و همیشه با کمبود وقت مواجه می‌شویم. از طرف قدرت اراده ما یک نیروی محدود است که اگر آن را به خوبی مدیریت نکنیم زندگی شلوغ امروزی تمام قدرت اراده ما را صرف تصمیم های بی اهمیت می‌کند و دیگر نمی‌توانید کارهای بزرگتری در زندگی انجام دهید. در این ویدیو توضیح داده می‌شود که چگونه قدرت اراده‌تان را مدیریت کنید تا در زندگی شلوغ امروزی همیشه انگیزه برای کارهای بزرگ و سخت داشته باشید.

 

طرز تهیه تیمپانو

تیمپانو یا تیمبالو یک غذای ایتالیایی است که در فر پخته می‌شود. این غذا بسیار مفصل بوده و حاوی چند نوع پاستا، چند نوع پنیر، سبزیجات معطر، گوشت قلقلی، سوسیس، تخم‌مرغ و .... است. طرز تهیه این غذا را در این ویدیو خواهید آموخت.

 

آموزش دوربین دی‌اس‌ال‌آر: ابزارهای فیلمبرداری

دوربین‌های «دی‌اس‌ال‌آر / DSLR» ابزارهای کوچک و سبکی هستند؛ اما این کوچکی بی هزینه نیست. کوچک بودن دوربین به این معناست که تاثیر بیشتری از لرزش دست می‌گیرد و صفحه نمایش روی آن نیز کوچک است. برای حل چنین کاستی‌هایی ابزارهای جانبی طراحی و ساخته شده‌اند که در کنار ابزارهای دیگری مانند فیلترهای کاهنده نور و فالو فوکوس می‌توانند به کیفیت عالی تصاویر ضبط شده با این دوربین‌ها اضافه کنند. در این ویدیو با این ابزارها و نحوه کار با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.این ویدیو بخشی از یکسری آموزشی برای آشنایی بیشتر با نحوه کار دوربین‌های دی‌اس‌ال‌آر است. این دوربین‌ها علی‌رغم قیمت نسبتا پایین خود، گزینه‌ای عالی برای فیلمبرداری و عکاسی نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای هستند. این سری آموزشی را در ویدیو تابناک دنبال کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آقای بنیامین ، هر کپی نمی تواند برابر اصل باشد مثل تقلید آهنگ عیدانه با اجرای فرهاد مهراد که توسط شما وبسیار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای در برنامه دور همی اجراشد.
بنیامین بهادری برای بسیاری از موزیک دوستان تمام شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
خدا نکند جوی راه بیفتد. همه میخواهند به کسی حمله کنند.
بنیامین در قلب میلیونها نفر جای دارد. حتی اگر خطایی هم مرتکب شده باشد، یک آدم با یک خطا تمام نمی شود.
بروید دنبال سلیقه تان و حمله نکنید. موفق باشید.
محمد معتمدی عجب صدایی داره و عجب دقتی در انتخاب شعر و اهنگ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان