بازدید 4050

دستگیری زوج سارق موتورسیکلت در هفت چنار

کد خبر: ۹۷۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 04 April 2020

زوج سارق پس از دستگیری به ۳۵ فقره سرقت موتورسیکلت در پایتخت اعتراف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی زمانیان رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: ماموران گشت کلانتری هفت چنار هنگام گشت زنی به یک زوج سوار بر موتورسیکلت آپاچی مظنون شده و مدتی موتورسواران را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی موتورسیکلت را از مرکز سامانه پلیس استعلام کردند، بیان داشت: پس از استعلام شماره پلاک موتورسیکلت مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است که بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ زمانیان تصریح کرد: راکب موتور سیکلت بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل گریخت و ماموران موفق شدند در تعقیب و گریزی هر دو موتور سوار فراری را دستگیر کنند که پس از انتقال به کلانتری مشخص شد راکب موتورسیکلت ۴۵ روز پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سرقت خودرو و موتورسیکلت است.

به گفته رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، ترک نشین موتورسیکلت نیز ۳ ماه پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سرقت بوده و همچنین به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۳۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، تصریح کرد: هر دو موتورسوار معترف شدند پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را در اطراف شهر تهران می‌فروختند.

سرهنگ زمانیان با اشاره به اخذ دستور قضائی مبنی بر بازرسی از مخفیگاه متهمان، گفت: از مخفیگاه آن‌ها ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که پس از شناسایی مال باختگان هر دو متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر