بازدید 4582

۱۳باشگاه بوندس لیگا در آستانه اعلام ورشکستگی

کد خبر: ۹۶۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 04 April 2020

باتوجه به تعطیلی همه رقابت‌های فوتبالی در آلمان به خاطر انتشار ویروس کرونا، باشگاه های زیادی در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کیکر، شیوع ویروس کرونا در آلمان باعث شده تا همه رقابت‌های فوتبالی تعطیلی شود. تعطیلی رقابت های بوندسلیگا یک و دو آلمان (اوبرلیگا) باعث شده تا زیان مالی زیادی به باشگاه‌ها وارد شود تا جایی که طبق گزارش روزنامه کیکر ۱۳ باشگاه از ۳۶ باشگاهی که در بوندسلیگا و لیگ دسته یک رقابت می‌کنند در آستانه ورشکستگی هستند و اگر بازی ها برگزار نشود و پول تزریق نشود به زودی ورشکستگی خود را اعلام خواهند کرد.

طبق گزارش کیکر ۷ باشگاه چنانچه تا پایان ماه می بازی ها از سر گرفته نشود اعلام ورشکستگی خواهند کرد و ۲ باشگاه دیگر هم چنانچه حق پخش تلویزیونی را در ماه ژوئن دریافت کنند اعلام ورشکستگی می‌کنند.

نه تنها در آلمان بلکه در دیگر کشورهای بزرگ اروپایی هم باشگاه ها با مشکلات زیادی مواجه هستند و حتی با وجود کمک کردن قرارداد بازیکنان در شرایط بدی مالی قرار دارند و همین باعث شده تا احتمال برگزاری بازی ها بدون تماشاگر قوت گیرد و باید دید که در هفته جاری چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر