بازدید 14207
۲

تکلیف وضعیت مدارس چه زمانی مشخص می‌شود؟

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت؛ درحال حاضر نمی‌توان در مورد تداوم تعطیلی مدارس اظهارنظر خاصی داشت؛ این موضوع در ستاد ملی مبارزه با کرونا پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 02 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بر اساس گفته های مسوولان آموزش و پرورش، آموزش دروس در تلویزیون نمی تواند جایگزین آموزش رسمی باشد و در واقع یک نوع آموزش مکمل در کنار آموزش رسمی است و تا پایان سال تحصیلی حتی در صورت عادی شدن شرایط نیز ادامه دارد.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی اظهار داشت: نمی توان درباره روند تعطیلات مدارس به دلیل شیوع کرونا و زمان تداوم این شرایط درحال حاضر اظهارنظر خاصی انجام داد اما درباره وضعیت کلاس‌های آموزشی در تلویزیون با توجه به بازخوردهایی که از والدین و دانش‌آموزان داشته ایم، استقبال خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در هفته های اول این کلاس آموزشی تلویزیون، زمان محدودی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت اما وزیر آموزش و پرورش به دلیل کثرت تقاضا با رییس صدا و سیما مکاتبه داشته و در حال حاضر تقریبا زمان در اختیار آموزش و پرورش در شکبه های سیما چهار برابر شده است.

معاون آموزش ابتدایی ادامه داد: برای هر کدام از پایه های تحصیلی دو باکس آموزشی وجود دارد که علاوه بر بحث یادگیری به عنوان برنامه مکمل خوب در کنار فعالیت‌های آموزشی معلمان جنبه ایجاد روحیه نظم، مسوولیت پذیری و حس و حال مدرسه رفتن را در میان دانش آموزان ایجاد می کند.

حکیم زاده همچنین از والدین درخواست کرد که در ایام تعطیلات نوروزی هر روز دانش آموزان را سر ساعت معین آموزش بیدار کنند تا این آموزش ها دنبال شود و عادت به برنامه منظم و مسوولیت پذیری با توجه به ایام تعطیلات از دست نرود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
قضیه کرونا تو کشور تقریبا حل شده هستش.چون قرار نیست یه شبه بیماری ریشه کن بشه و تا مدتها تو کشور و دنیا خواهد بود و ممکنه بیماری های بدتر هم بیاد.پس دولت با تهیه دارو و امکاناتی که مردم رو راضی کنه مثل سرما خوردگی بمونن خونه و فقط موارد حاد رو بستری کنه عملا داره با موضوع کنار میاد‌‌.واکنش مردم به قضیه سیزده بدر و تمکین از نظرات سلامت محور هم نشون داد حرف روحانی در مورد گفتگو و عدم برخورد درسته و جواب داد.حالا بعد تعطیلات و بطور هوشمند بخشهای مختلف میرن سر کار و مدارس و دانشگاه ها هم با یکی دوتا آزمون محدود سال تحصیلی رو تموم می کنن.اثرات اقتصادی کرونا رو ایران تا حالا منفی نبوده و فقط درآمد دولت از فروش بنزین شب عید رو کم کرده ‌. از طرفی کرونا باعث شده مردم پولهاشون رو پس انداز کنن و خرج شب عید تو جیبشون بمونه .همیشه از ده روز به عید تا آخر فروردین کشور تعطیل و نیمه تعطیل بوده و انتقادات مجلس و کارشناسان رو از تعطیلی زیاد در می آورد. امسال هم همینطور.پس تولید بخاطر کرونا اساسا لطمه ندیده .فقط یه تعداد دست فروش و برخی اماکن گردشگری که عملا هیچ اثری تو تولید ملی ندارن متاثر شدن.یاد عزیزان از دست رفته رو داریم که اون هم تلفاتش کمتر از تصادفات رانندگی سال گذشته بود .پس خداروشکر
وقتی شرایط اضطراری را تا 20 فروردین تمدید کردند لزومی ندارد خبری داده شود که بیشتر نگران کننده میباشد تا آرامش خاطر.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار