بازدید 5514
سوژه

نجات تلفنی فدراسیون فوتبال از شر دبیرکل غیرقانونی!

شکوری نه 10سال سابقه مدیریتی لازم برای دبیرکلی فدراسیون را داشت و نه تجربه کافی برای این پست مهم را ، اما تاج با همراهی ساکت بر انتصاب او اصرار ورزیدند. شکوری دو دوره سه ماهه سرپرستی را هم گذراند و یک سال هم غیرقانونی بر این صندلی تکیه زد و هنوز پشت پرده این خلاف مهدی تاج مشخص نیست
کد خبر: ۹۶۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 30 March 2020

اخراج ابراهیم شکوری از چارت مدیریتی فدراسیون فوتبال و انتصاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل جدید اتفاق مهم فوتبال در روز‌های اخیر و تعطیلات سال نو بود. روز‌هایی که البته فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا اغلب تعطیل است.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اساسنامه فدراسیون، انتخاب دبیر کل باید با پیشنهاد رییس فدراسیون فوتبال و هم چنین موافقت اعضای هیات رییسه صورت گیرد. حیدر بهاروند – سرپرست موقت فدراسیون فوتبال برای انتخاب محمدنبی به عنوان دبیر کل به صورت تلفنی با اعضای هیات رییسه صحبت کرد و بعد از جلب نظر آن‌ها این خبر را به طور رسمی اعلام کرد.

آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و به همین دلیل حیدر بهاروند برای انتصاب نبی به عنوان دبیر کل جدید با اعضای هیات رییسه همان طور که اشاره شد به صورت تلفنی مذاکره کرد.

نکته‌ حائز اهمیت در خصوص ابراهیم شکوری که کارشناسان بارها روی آن تاکید کردند اما مهدی تاج گوش به حرف هیچکس نداد؛ اینکه بر اساس ماده ۶۰ اساسنامه فدراسیون فوتبال او حائز شرایط لازم برای عهده دار شدن سمت دبیر کلی نبود که یکی از این شرایط دارا بودن ۱۰ سال سابقه‌ مدیریتی است. تاج با همراهی ساکت این جوان بی تجربه را در پست مهمی از فدراسیون ایران گماردند و هنوز مشخص نیست عواقب این کار چه زمانی برملا می شود.

از سویی حضور یک شخص به عنوان سرپرست موقت در سمت دبیر کلی تنها سه ماه مجاز است و بعد از آن با نظر هیات رییسه این مدت زمان می‌تواند برای یک دوره سه ماه دیگر تمدید شود که در خصوص ابراهیم شکوری حضور او در پست دبیر کلی از ۶ ماه عبور کرده بود و به یک سال و نیم رسیده بود و باز هم تاج بر قانون شکنی خود اصرار داشت. پشت پرده این اعمال خلاف قانون هنوز بر افکارعمومی پوشیده است اما تاج باید برای این اقدامات خود حتما روزی حساب پس بدهد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار