بازدید 2538

درخواست یمن برای مداخله مصر در اجرای پیشنهاد تبادل اسرا با عربستان

عضو شورای عالی سیاسی یمن از مقامات مصر خواست برای اجرای طرح رهبر انصارالله پیرامون تبادل اسرای سعودی و بازداشتی‌های فلسطینی زمام کار را به دست بگیرند.
کد خبر: ۹۶۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 29 March 2020

عضو شورای عالی سیاسی یمن از مقامات مصر خواست برای اجرای طرح رهبر انصارالله پیرامون تبادل اسرای سعودی و بازداشتی‌های فلسطینی زمام کار را به دست بگیرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المسیره، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن از مقامات مصری خواست برای همگرایی دیدگاه‌ها با گروه‌های فلسطینی همکاری کنند.

وی گفت، مقامات مصر هر از گاهی برای نزدیک‌کردن این دیدگاه‌ها و کاهش تنش‌ها در غزه با رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند. قاهره که با عربستان و گروه‌های فلسطینی روابط خوبی دارد بارها در این زمینه موفق عمل کرده است.

الحوثی در ادامه از مقامات مصر خواست برای اجرای طرح عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله پیرامون تبادل اسرای سعودی و بازداشتی‌های فلسطین زمام امور را به دست بگیرد.

پیش از این عبدالملک از آمادگی کامل برای آزادی یکی از خلبان‌های اسیر به همراه چهار تن از افسران و سربازان سعودی در ازای آزادی ربوده شدگان جنبش حماس خبر داده و اعلام کرده بود، رژیم عربستان این ربوده شدگان را با اتهام حمایت از تروریسم محاکمه می‌کند.

الحوثی ائتلاف عربستان را مخاطب قرار داد و گفت: ادامه حملاتتان شما را به اهدافتان نمی‌رساند و ایستادگی ملت ما در حال افزایش است. کشورهای متجاوز باید واقعیت خود را پس از شکست در تحقق اهداف خود در جنگ یمن ارزیابی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار