بازدید 22128

نوشته‌ای که صبا کمالی را به عذرخواهی واداشت

پس از آنکه استفاده از تعابیری عجیب از سوی صبا کمالی در حساب اینستاگرامی‌ها، منجر به واکنش‌هایی شد، این بازیگر از کرده خود ابزار پشیمانی کرد.
کد خبر: ۹۶۸۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 28 March 2020

پس از آنکه استفاده از تعابیری عجیب از سوی صبا کمالی در حساب اینستاگرامی‌ها، منجر به واکنش‌هایی شد، این بازیگر از کرده خود ابزار پشیمانی کرد.

به گزارش «تابناک»؛ صبا کمالی، بازیگر سینما و تلویزیون که با انتشار یک پست اینستاگرامی انتقادات فراوانی را برانگیخته بود، در صفحه خود از این اقدام عذرخواهی کرده و آن را به مدیر صفحه نسبت داد.

کمالی در استوری اینستاگرام خود حدیث دفع بلا با صدقه دادن را به سخره گرفته و آن را به امام صادق (ع) نسبت داده بود. او در پایین مطلب منتشر شده نوشته بود: «شوخی». با این وجود خشم کاربران مذهبی از این مطلب موجب شد تا او از آن اعلام برائت و پشیمانی کند.

نوشته‌ای که صبا کمالی به عذرخواهی واداشت

پیش از این نیز صبا کمالی عکسی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود که به باور برخی ناظرین توهین به امام حسین (ع) تلقی شد و همین مسئله باعث شد او به سرعت حرفش را پس بگیرد و پس از مدتی ویدیو عذرخواهی خودش را منتشر و از مردم به خاطر صحبت‌هایش معذرت خواهی کرد.

اظهارات تازه صبا کمالی نیز واکنش‌هایی را در پی داشته و از آن جمله محمدرضا عرب‌سرخی، دبیر ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد، با اعلام شکایت از صبا کمالی به خاطر مطلب مزبور، توضیح داد: «صددرصد سلبریتی ما صدقه سر اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده‌اند که نود درصد آن‌ها محلی از اراب [اعراب]ندارند و متأسفانه مانند این بازیگر به بهانه ویروس کرونا به مقدسات ملت شهید پرور توهین می‌کنند که قطعأ به صورت کیفری پیگیری خواهد شد.»

وی ادامه داد: «در ضمن به وزیر ارشاد هشدار می‌دهم در صورت عدم ورود به این موضوع از ایشان هم شکایت خواهیم کرد. خط قرمز ملت ایران اهل بیت (ع) است.»

صبا کمالی متولد ۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری، بازیگر است و فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش ازدانشکده سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۸ می‌باشد از تئاتر شروع کرد و به سینما و شهرت با تلویزیون رسید.

کمالی قبل از پایان تحصیلات هنری در دانشگاه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او در سال ۷۸ با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد

در سال ۱۳۷۹ در سریال پرطرفدار پس از باران در نقش مرضیه شناخته شد، سپس حضور در سریال رستگاران و آینه‌های نشکن در سال ۸۷ با موضوع انرژی هستی او را به شهرت رسانید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۵
نوشته, صبا کمالی رو به عذر خواهی واداشت یا فشار های فلان نهاد و تهدید ها؟
باید در مورد سلبریتی ها قوانین سفت و سختی باشد تا نتوانند براحتی به دین و مذهب توهین نکنند و برای همه چیز در جامعه اظهار نظر نکنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این جرات نیست که چنین حرف هایی میزنه این بازیگر زن, بلکه حماقت است بدبخت اگر خدا نیست و نابودت نکنه بلاهای زمینی بر سرت مثل ساعقه فرود خواهد آمد. با عذر خواهی هم دردی دوا نمی شود.
علت وجود ویروس کرونا امثال همین آدم نماها هستند
دبیر ستاد شهیدان عرب سرخی و طباطبایی؟!
اين اگر دفعه قبل يه تو دهني محكم مي خورد هم خودش هم بقيه امثال اين حساب دستشون ميومد با اعتقادات و معصومين شوخي نكنه
سلم ، ایشون را نمی شناسم ولیکن این شیوه بهاییت است در سخره گرفتن ائمه اطهار علیه السلام، که بایستی بطور اساسی مقابله شود.
من نمیدونم چه مرضی هست که این حرفها رو میزنند وبعد هم بلافاصله عذر میخوان؟خب اگه به نظر خودتون هم اشتباه هست اصلا چرا مطرحش می کنید؟
دبیر ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد،!!!
عجب پست و مقام های عجیب و غریبی داریم تو این مملکت
فقط این فرد می خواست با اینکار خود را به جامعه معرفی کند. احتمالا به مشکل مالی خورده و بیکار است.
بیسوادها لازم نیست در هر کاری اظهار نظر کنند. در همان محدوده سینما (که شاید بدونند) اظهار نظر کنند
برای بار هزارم، به سخره گرفتن یعنی به بیگاری گرفتن، معنی مسخره کردن نمیده
اکثر ایهنا هم ادمهای بیسواد هستن
نمی دانم این بازیکرا چرا به خود اجازه میدن به باورهای مذ هبی ملیارده مردم جهان تو هین کند وهیچ قانونی از اینها باز خواست نمیکند
دبیر ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد ؟ این سمت جدیده؟
کثافت به تمام معنا
خانم نسبتا" محترم اگه با این کارها و توهین ها به مقدسات ما قصد داری اونور آب برای خودت طرفدار پیدا کنی و ببرنت ازت استفاده کنن علیه کشورت خوب راهی رو داری میری با همین فرمون برو جلو ولی بدون آخرش فنا و نابودیته
من شیعه ام
به داوزده امام و 14 معصوم معتقدم
اما
اما
به کورروش هم به عنوان ذوالقرنین معتقدم
به زبان فارسی هم معتقدم
و می دانم باید عقلانی با بیماری برخورد کرد وبه دنبال درمان بود و دعا به تنهایی حل کننده نیست
مقصر این خانم نیست .مقصر شمایید که معنویات را که کاربردشان بیشتر جنبه آرامش روانی دارد وارد بدیهیات علمی کرده اید
کی تا حالا حرف حق زده و مجبور به عذرخواهی نشده تو این مملکت ازاد
خط قرمز مردم ما شعورشان هست
چرا به خودش اجازه میده هر چیزی که دوست داره بنویسه چرا باهاش برخورد نمیشه چون سلبریتی هست البته با احترام به بازیگرهای با اخلاق و فهمیده که کم هم نیستند سلبریتی در پیتی
متاسفم برای همچین بازیگرنماهایی که باپول بیت المال همین مردم که عشق وارادت میلیونی به اهل بیت دارن به الاف الوف رسیدن حالا مجبورن حرفهایی که بالا اوردن دوباره قورت بدن.
نگفتین چی گفته؟
این چندمین بار است که به صورت عام در این چند ساله اخیر و دومین بار به صورت خاص توسط شخص ایشان در یک فاصله کم به مقدسات یک ملت توهین شده است.سوالی که فی الحال مطرح است اینست که چرا اساسا با این هتک حرمت به مقدسات و عقاید مردم برخوردی صورت نمی گیرد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل