بازدید 12699

نقاهتگاه ۲۰۰۰ تخت خوابی ارتش در تهران افتتاح شد

مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تخت خوابی نیروی زمینی ارتش با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در محل دائمی نماشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 25 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با حضور سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت و سردار حسن عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح شد.

این مجتمع در محل دائمی نماشگاه های بین المللی تهران برپا شده است و بر اساس اعلام ارتش ظرفیت افزایش ۱۰۰۰ تخت دیگر را نیز دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش صبح دوشنبه طی حکمی به فرمانده نیروی زمینی ارتش ابلاغ که متعاقب فرمان ستاد کل نیروهای مسلح، با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این نیرو یک نقطه مناسب را در شهر تهران انتخاب و یک مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی ۲۰۰۰ تخت خوابی را ظرف ۴۸ ساعت آماده کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۹
واسه سرويس بهداشتي رفتن يه بيمار فكري شده ؟؟؟
ان شاء الله عزیزانی که کار ضروری داشته‌اند و به سفر تشریف برده اند و خدای ناکرده با سوغات کرونا رجعت مینمایند به محل مهیا شده نقل مکان می‌کنند.
عزیز دل فقط تخت نیست که . این مرکز برای افرادی که حالشون خیلی بد نیست مناسبه ولی مساله مهم تر تامین سیستم اکسیزن رسانیه. یک فکری برای این بکنید که در این مراکز با یک طرح ابتکاری امکان اکسیزن رسانی فراهم بشه. لوله کشی اکسیزن انجام بدید با فشار مورد نطر و استاندارد مناسب مریص. در روزهای اینده ممون است کمبود تخت ای سی یو به شدت داشته باشیم.
یکی از اصلی ترین محل های شیوع کرونا همین مناطق هستن.ارتش لطف کرده ممنون . ولی بهتر که از این مناطق که کلونی ویروس میشه استفاده نشه
شرم آور هست...این تبلیغات گسترده و این هم نتایجش
بنظر می رسه تخت و پتوهای سربازان رو آوردن اونجااااا......!!!!!!!!
این بیماران لوازم شخصی خودشون روکجا می زارند و سرویس بهداشتی اونا بیرون در محوطه قرار داره یا اصلا سرویس بهداشتی ندارند؟زحمت کشیده شده ولی ابهام زیاد داره.
این بیمارستان بدون دستگاه تنفس مصنوعی ارزش خاصی ندارد. یک سقف و چندین تخت خواب کار سختی نیست مهم تهیه دستگاه تنفس مصنوعی و امکانات ICU هست که بسیار گران و کمیاب است.
الهی خیر بینند همه از ارتش سپاه بسیج کادر درمانی واقعا زحمت میکشند
درود بر ارتش دلاور
دستشون درد نکنه ولی سوله که آماده بود فقط ۲۰۰۰تا تخت ریختن اونجا
خیلی خیلی خسته نباشند. فقط تخت است با پتو بیشتر شبیه خوابگاه است و هیچ امکانات پزشکی در آن وجود ندارد.
دستشون درد نکنه البته این جا که فقط تخت هست تجهیزات نمیخوان احیانا؟
اينكه فقط تخته
دست مریزاد افرین
این خوابگاه نه بیمارستان
سلام
کار درست و بجایی است
فقط کاش کمی دقت و ذوق به خرج دهیم
و ویژگی انسانی را در نظر بگیریم.
خدا رو شکر که واقعیتو گفتند به جای نقاهتگاه نگفتند بیمارستان
درود بر ارتش دلاور.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر