بازدید 3614

برخورد یا صنوفی که مصوبات ستاد را اجرا نکنند

کد خبر: ۹۶۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 23 March 2020

معاون هماهنگ کننده ناجا وی با اشاره به تعطیلی اصناف، گفت: صنوف تاکنون همکاری خوبی را با پلیس انجام داده اند و ادامه فعالیت های اصناف نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا صورت می پذیرد که در صورت تخلف از موارد اعلامی با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد علی نوری نژاد در حاشیه بازدید از یگان های انتظامی غرب استان تهران با تشکر از همکاری خوب مردم در خصوص عدم تردد در سطح جاده ها و شهرها، گفت: نیروی انتظامی برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تمام وظایف محوله را به خوبی و به صورت جهادی انجام داده است.

وی افزود: برابر برنامه ریزی های انجام شده، نیروی انتظامی 120 هزار نفر را در دو شیفت در قالب واحدهای گشت خودرویی، موتوری و پیاده به کارگیری کرده که از این تعداد 23 هزار گشت در کل کشور وظیفه تامین سلامت، امنیت و آسایش مردم را دارند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با ویروس کرونا موفقیت های خوبی حاصل شده است، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 55 درصد کاهش ترددها در سطح کشور را شاهد بودیم و امیدواریم، مردم همچنان به این همکاری ادامه داده تا روز به روز شاهد کاهش آمار مبتلایان به این ویروس باشیم.

وی با اشاره به کاهش 66 درصدی تصادفات جاده ای از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: عمده تصادفات به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله قانونی بوده است.

سردار نوری نژاد در خصوص بازگشایی ادارات و بانک ها، گفت: نیروی انتظامی محدودیتی در این خصوص برای ترددها تعیین نکرده و تنها به عنوان مجری، مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را اجرا می کند.

وی با اشاره به تعطیلی اصناف، گفت: صنوف تاکنون همکاری خوبی را با پلیس انجام داده اند و ادامه فعالیت های اصناف نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا صورت می پذیرد که در صورت تخلف از موارد اعلامی با متخلفان برخورد خواهد شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان با اشاره به وضعیت کشور در بحران کرونا، گفت: نیروی انتظامی در کنار جهادگران عرصه سلامت 74 تیم پزشکی، شامل پزشک، پرستار و کمک پرستار به همراه بیمارستان های نیروی انتظامی در سطح کشور را به کارگیری کرده که در حال فعالیت می باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر