بازدید 2963

استقرار ارتش در شهرهای مراکش برای کنترل ترددها

مراکش یگان‌های زره‌ای را برای نظارت بر رعایت حالت فوق‌العاده بهداشتی که قرار است به مدت یک ماه اجرایی شود، در این کشور مستقر می‌کند.
کد خبر: ۹۶۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 23 March 2020

مراکش یگان‌های زره‌ای را برای نظارت بر رعایت حالت فوق‌العاده بهداشتی که قرار است به مدت یک ماه اجرایی شود، در این کشور مستقر می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از نشریه لوفیگارو، مراکش یگان‌های زره‌ای را در کشور مستقر می‌کند تا به رعایت حالت فوق‌العاده بهداشتی نظارت داشته باشد چرا که گروه‌هایی در این کشور اعلام کرده بودند که نماز جماعت برگزار خواهند کرد و یا در خیابان‌ها اعتراض می‌کنند.

کمیسیون امنیت ملی مراکش در صفحه توییتر خود اعلام کرد در شهر طنجة دو تن را به دلیل تحریک جمعی به نافرمانی تحت پیگرد قانونی قرار داده است. در مراکش نیز همچون کشورهای دیگر آفریقای شمالی و خاورمیانه مساجد بسته شده‌اند و رهبران مذهبی از مردم خواسته‌اند تا در منازل خود نماز بخوانند.

براساس آمار رسمی در مراکش تا روز یکشنبه ۱۱۵ تن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که چهار تن از آن‌ها فوت کردند.

از روز جمعه گذشته این کشور حالت فوق‌العاده بهداشتی اعلام کرده است و نیروهای امنیتی به رفت و آمدهای تحریک‌آمیز واکنش نشان می‌دهند. فرودگاه‌ها بسته شده‌اند، حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کرده است و رفت و آمدهای خارج از شهر به شدت کنترل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل