بازدید 10731
۴

لاریجانی:مجلس بعد از تعطیلات شروع به کار می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:برنامه ما این است که بعد از تعطیلات، مجلس شروع به کار کند البته با پروتکل‌های مناسب، پروتکل‌هایی که نمایندگان مورد کنترل قرار گیرند.
کد خبر: ۹۶۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 23 March 2020

مجلس بعد از تعطیلات شروع به کار می‌کند

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، علی لاریجانی در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) که پیش از ظهر امروز (دوشنبه 4 فروردین) انجام شد، گفت: مردم پروتکل بهداشت بیماری کرونا را رعایت کنند، در این پروتکل ساکن شدن در منزل مهم است.

وی افزود: همچنان اطبای مختلف نگران انجام سفر‌ها از سوی مردم هستند، اگرچه سفر‌ها کم شده است، اما همین مقدار هم می‌تواند زیان ایجاد کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در روز ۱۳ بدر و روز طبیعت هم باید در منازل خود بمانند، بیان داشت:خواهش می‌کنیم مردم به مناسبت روز طبیعت از منازل خود بیرون نروند و روز طبیعت را برای خود تلخ نکنند.

لاریجانی در ادامه با اشاره به فعالیت ستاد مقابله با کرونا در کشور گفت: در کل این ستاد گام‌های موثری در کشور برداشته است.
وی با اشاره به جلسات مجلس پس از پایان تعطیلات نوروز و تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پارلمان، تاکید کرد: برنامه ما این است که بعد از تعطیلات، مجلس شروع به کار کند البته با پروتکل‌های مناسب، پروتکل‌هایی که نمایندگان مورد کنترل قرار گیرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برگزاری انتخابات و مراجعه نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه باعث شد ویروس بین نمایندگان شیوع پیدا کند به همین دلیل ستاد ملی کرونا نامه نگاری کردند تا مجلس تشکیل نشود البته درست هم بود و بعد از اینکه ما تست‌هایی روی نمایندگان انجام دادیم، دیدیم که درگیری نمایندگان با این بیماری قابل توجه بوده است که البته این نمایندگان در مدتی مورد معالجه قرار گرفته و قرنطینه شدند.

وی بیان بیان داشت: ما برای شرایط حاد استفاده از سیستم های دیجیتالی دوسویه را در مجلس پیش‌بینی کرده‌ایم. تست اولیه این موضوع انجام شده و احتمالا تست بعدی آن فردا انجام خواهد شد. این امر وجود خواهد داشت آنهم برای زمانی که شرایط ما غیرعادی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
تو این تعطیلات مردم به این رسیدند که نهادها اگر تعطیل بشوند هم اعصاب مردم آرومه و هم هزینه کشور به شدت پایین میآد. بخصوص خطبای نماز جمعه های مشهد و تهران ....
شروع بکار نکرد هم نکرد اهمیتی نداره
چه نیازی به مجلس هست؟؟!!
با بودن مجمع تشخیص مصلحت، شورای سران قوا و احکام حکومتی به نظرم وجود مجلس به جز ایجاد هزینه و خرج اضافه برای مملکت و همچنین ابزار بودن برای یک عده که به نان و نوایی برسند هیچ چیز نیست. ببندید درش را تمام و خلاص.
اره شما قایم شید تو ویلاهای لوکستون ملت بیچاره از فردا میرن سر کار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی