بازدید 4740
۲
فولادگر با اشاره به کساد شدن کسب و کارها در شیوع کرونا:

یارانه نقدی به کارگران روزمزد پرداخت شود

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی می‌گوید از آنجایی که با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها کساد شده و کارگران روزمزد بیکار شدند دولت باید با پرداخت یارانه نقدی درصدد حمایت از آنها برآید.
کد خبر: ۹۶۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 19 March 2020

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ضرورت حمایت از کارگان روزمزد در شرایط فعلی، گفت: کسب و کارهای بسیاری تحت تاثیر ویروس کرونا کساد و کارگرانی که به صورت روزمزد مشغول به فعالیت بودند از کار بیکار شده و از نظر مالی با مشکلات بسیاری روبه رو شدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه دولت اقداماتی مانند در نظر گرفتن مهلت برای پرداخت تسهیلات، مالیات و ... به منظور حمایت از کسب وکارها و مشاغل پس از شروع ویروس کرونا در نظر گرفته اما کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نیز برای بررسی مشکلات مربوط به این حوزه در شرایط فعلی وارد میدان شده و با برگزاری جلسات به دنبال یافتن راهکار است.

مدیران بنگاه‌های اقتصادی، تولیدکنندگان و بازرگانان با تمام قوا وارد میدان مبازره با کرونا شوند

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی تا حدودی می‌تواند ضرر مالی کارگران روزمزد را جبران کند، اظهار کرد: از آنجایی که در حال حاضر ایران تحت ظالمانه ترین تحریم ها قراردارد، توان مالی دولت نیز کاهش یافته اما باید با پیشنهادات جدید به دنبال حمایت بیشتر از مشاغل و فروشندگان بود، از سوی دیگر باید برنامه‌های پیش‌بینی شده دولت نیز به درستی اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: مدیران بنگاه‌های اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران و بازرگانان نیز باید همزمان با شروع کرونا احساس مسئولیت جمعی داشته باشند به طور مثال تغییر خطوط تولید برای تولید ماسک و الکل، واردات ملزومات مورد نیاز، استفاده از ظرفیت بنگاه‌های تولیدی برای کمک به بخش بهداشت و درمان و... از جمله اموری است که می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی کشور را برطرف کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آیا مهاجرین قانونی ودارای کارت آمایش وپاسپورتم هم مشمول این یارانه می شوند؟
دولت نباید آنها را عمدتا نادیده بگیرد .که عملی تبعیض آمیز وغیر انسانی هست .
جرامن گفتهای ریس جمهورو پذیرفتیم در خانه ماندیم درحالیکه من ۵۰سالمه وهیچ کمک واریز نشد لطفابگین چرا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر