بازدید 38470

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۱۷ هزار و ۳۶۱ تن و جان باختگان به ۱۱۳۵ تن رسید / کشف ۱۱۹۲ مورد جدید و ترخیص ۵۷۱۰ تن از بیمارستان‌ها

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۱۷۳۶۱ تن افزایش یافت؛ این در حالی است که شمار جان باختگان در ۲۴ ساعت بیش از همه روز‌های گذشته بوده و مجموع جان باختگان از هزار و صد تن هم فزونی یافته است.
کد خبر: ۹۶۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 18 March 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۱۷ هزار و ۳۶۱ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر علیرضا رئیسی، «معاون بهداشت» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان که امروز به جای سخنگوی این وزارتخانه عهده دار بیان آمار روزانه شده بود، گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۱۱۹۲ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

وی افزود: از این مبتلایان جدید، ۲۱۳ تن در استان تهران، ۲۲ تن در استان قم، ۲۱ تن در استان گیلان، ۱۶۲ تن در استان اصفهان، ۷۶ تن در استان البرز، ۲۳ تن در استان مرکزی، ۶۱ تن در استان مازندران، ۵۳ تن در استان قزوین، ۶۰ تن در استان سمنان، ۲۰ تن در استان گلستان، ۳۰ تن در استان خراسان رضوی، ۶۰ تن در استان فارس، ۳۹ تن در استان لرستان، ۸۴ تن در استان آذربایجان شرقی، ۲۸ تن در استان خوزستان، ۴۵ تن در استان یزد، ۲۰ تن در استان زنجان، ۲۲ تن در استان کردستان، ۱۰ تن در استان اردبیل، ۷ تن در استان کرمانشاه، ۱۱ تن در استان کرمان، ۱۳ تن در استان همدان، ۶ تن در استان سیستان و بلوچستان، ۱۲ تن در استان هرمزگا، ۲۱ تن در استان خراسان جنوبی، ۴ تن در استان چهارمحال و بختیاری، ۱۰ تن در استان ایلام، ۴۲ تن در استان آذربایجان غربی، ۱۳ تن در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۴ تن در استان بوشهر شناسایی شده‌اند.
 
آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۱۷ هزار و ۳۶۱ تن و جان باختگان به ۱۱۳۵ تن رسید / کشف ۱۱۹۲ مورد جدید و ترخیص ۵۷۱۰ تن از بیمارستان‌ها

رئیسی افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱۳۵ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۵۷۱۰ تن بهبود یافته‌اند.

معاون وزیر بهداشت در ادامه با تشکر از هموطنانی که با عمل به توصیه‌ها در منازلشان مانده اند، از آن‌هایی که کرونا را جدی نگرفته اند، گلایه کرد و گفت: دیگر بهانه «اطلاع رسانی کافی نشده» هم قابل قبول نیست و همه می‌دانند که وضعیت چیست و توصیه‌ها کدامند و باید این ویروس را جدی بگیرند و بدانند اگر این دو هفته رعایت نکنیم، دست کم دو ماه گرفتار آن خواهیم بود و اگر رعایت کنیم، خواهیم توانست بر ویروس فائق آییم.

وی افزود: تاکید ما از این روست که اگر رعایت نکنیم، عزیزانمان را از دست خواهیم داد، کما اینکه تا به امروز بسیاری را از دست داده‌ایم. این در حالی که است که بازار‌ها در این روز‌ها در بسیاری از شهر‌ها شلوغ است و برخی هم به رغم این همه توصیه راهی سفر می‌شوند!
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۴
دولت ایران باید هم زمان در دادگاه های ایران و بین المللی از دولت ترورست و فاشیست آمریکا به واسطه تحمیل تحریم های غیر قانونی که شامل نفت ، دارو ، غذا ، تجهیزات پزشکی ، تحریم های حوزه صنعت هوایی و.... شکایت کرده و علاوه بر محکوم کردن آمریکا به دلیل نسل کشی و جنایت علیه بشریت این دولت را به دست کم هزار میلیارد دلار غرامت به ایران مخکوم کند هر چند ممکن است در عمل دریافت این غرامت منکن نباشد ولی اثر روانی و کمر شکنی برای هیات حاکمه آمریکا خواهد داشت و می تواند باعث شکست این دولت در انتخابات آتی این کشور شود همچنین پرونده ایی در مورد تحقیق در زمینه ساخت و انتشار این ویروس توسط ارتش و سازمان سیا آمریکا تشکیل و اقدام به تحقیقات بین المللی در این زمینه کند و به شدت در این زمینه وارد جنگ روانی با آمریکا شور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
برو بابا دلت خوشه. از قدیم گفتن کرم درخت از خودشه. لطفاً سری به تصاویر منتشر شده همین امروز از بزرگ راههای خروجی از تهران بزنید. مگر نیروهای بهداشتی و درمانی بارها و بارها اعلام نکرده اند که در منزل بمانید و مسافرت بی مسافرت. مگر نگفته اند تجمعات خیر. آیا اطلاع دارید برخی به زور درب ورودی به حرم امامزادها را باز کرده اند (حتی شکسته اند) و اقدام به برگذاری تجمعات کرداند و حتی شعار بر علیه کسانی داده اند که این قبل امور را برای مدت حداقل یکماه منع کرده اند. پس بهتر است اول خودمان را اصلاح کنیم.
نعمت
| Malaysia |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بنده دستور میدهم همه افراد از جمله این زینال سوسیس بندری را دستگیر و پس از اعدام به اشد مجازات بیاویزید
جعفر بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مرسی دایی زینی عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
خخخخ
صبری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
پرچم بندر همیشه بالاست
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حقت خورده شده است !
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
این زینال چرا این حاله؟
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
این دادگاه های ایران رو که نوشته کشته منو. اصلا آمریکا پاش باز بشه به دادگاه های ایران کارش تمومه. میخوای یه سر هم بفزستش کلانتری
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بیعرضگی بی مدیرتی بدون هیچ پشتوانه علمی اقتصادی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
زرشک
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
زینال خان فکر کنم فیلم های هالیود و بالیود زیاد نگاه می کنی؟مثلا دادگاه انقلاب، امریکا رو محکوم کنه که 100 هزار هزار میلیارد دلار همراه با 100 هزار تن طلا باید به ایران چرداخت کنه به دلیل این مواردی که اشاره کردی! خ خخخ خ خ
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
اون تیکه معروف آخرش
یه نفر مردم رو شکست بده من کرونا رو شکست میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
یخ نکنی نمکدووون
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مردم گناهی نکرده اند که علیه اشان باید جنگید!
بی نظمی و بی تصمیمی مسئولان است که همه راگریبانگیر و زبون کرده هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
بر اساس این امار رسمی تعداد مبتلایان در گیلان حدود هزار نفر است ولی متاسفانه بر اساس امار دقیق دیروز نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان در استان گیلان در چند هفته گذشته فقط دربیمارستانها گیلان 6500 بیمار کرونا پذیرش شده اند که بسیار بیشتر از امار رسمی وزارت بهداشت در صدا وسیما و رسانه هاست . از این تعداد 4200 نفر از انها بهبود و ترخیص شدند و از 2300 نفر باقیمانده 1270 نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند. نتیجه اینکه متاسفانه تعداد فوتی های فقط از بیمارستانهای گیلان بالای 1000 نفر است. از طرف دیگر دکتر رضا ملک زاده فرمودند که ممکن است این بیماری قبل از اعلام رسمی ما هم وجود داشته ولی چون تستش نبوده همکاران ما بیشتر ان را با انفلونزا اشتباه گرفتند! وقتی چین ووهان را قرنطینه کرد و موضوع جهانی شد دو تا سه هفته طول کشید تا ایرانیهای مقیم ووهان به ایران انتقال بیابند و دو هفته قرنطینه شدند و بعد اعلام شد موردی نداشتند و هنوز در ایران موردی نیست.فکر می کنید فقط به فکر ما رسیده که این جمع و تفریق ها را انجام دهیم. ایا این تناقض امار بین نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان و مدیران و معاونان وزارت بهداشت در امار رسمی در تهران هم کار ضد انقلاب و بن سلمان و امریکا و.... هست . متاسفانه در جریان این بیماری اهمال و سو مدیریت بزرگی در حق همه ملت ایران و خود مسئولان و خانواده های انها روا رفته که نتیجه ان گسترده ترین همه گیری کرونا حتی بیشتر از چین در میان کشورهای دنیاست که اگر شفافیت و مدیریت همه جانبه نگر بود نباید مردم ایران هزینه وحشتناک به این گستردگی به خاطر یک ویروس می دادند.
خدایا تو را مقربان درگاهت قسم ؛ ملت ایران را از همه بلایا محافظت فرما ؛ آمین .
پاسخ ها
خدایا
| Malaysia |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اون موقع که ربا خوری میکردید و مال یتیم رو پایمال میکردید و بدحجابی و رشوه و دروغ منتشر میکردید باید یاد من میبودید
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
کافر همه را به کیش خود پندارد
دیروز بحث حرفهای یکی از هنرمندان در سیما باعث مکدر شدن خاطر وزیر و مدیران(نه بدنه بهداشت کشور) شد. بعد از چند ده سال کار و تحقیق در باره مفهوم توسعه در ایران و اروپا و امریکای شمالی و ژاپن متوجه شدم که برای توسعه دو عنصر حیاتی است. اول نظام اموزش عالی و عمومی مکفی و شایسته پرور که با علم روز و مدرن و سیستمهای اموزش عالی پیشرو دنیا در ارتباط و تعامل سیستماتیک و پیوسته باشد که مدیریت نخبه و شایسته سالار بر اساس همان سیستم اموزش عالی شایسته سالار برون ده ان باشد و دوم عنصر تجربه. الان متوجه شدم که مثلا سی سال پیش با وجود کار و تحقیق در باره توسعه در ایران چه اندازه خام و مبتدی بودم . برای نمونه کوچک همین بحث برخی دوستان که چه اندازه از حقوق و درامد بالای پزشکان شکایت دارند. من هم به عنوان دانش اموخته اقتصاد و علوم اجتماعی سی سال پیش شکایت داشتم. ولی بعد از تجربه سالها کار و تحقیق در کشورهای پیشرفته دنیا متوجه شدم که دلیل اینکه پزشکان و کادر درمانی و البته مدیران در تمام کشورهای دنیا از همه صنوف بیشتر درامد دارند صرفا به خاطر مرارت و سختی دروس نیست بلکه در کنار ان سختی محل و مشقت کار و مرارت شیفتهای متعدد و از همه مهمتر که بیشترین درامد را برای انها توصیه می کند مسئولیت پاسخگویی و خطرناک بودن شغل است. ممکن است یک پزشک یا پلیس و خلبان جنگی در طول دوران خدمت خود هیچ سانحه و بیماری یا جنگی مانند کرونا نداشته باشد ولی احتمال و ریسک ان و صدها ویروس و الودگی و خطر و از همه بدتر فشار و استرس کار مانند جواب دادن به افکار عمومی یا به مادر و پدری که فرزندشان روی تخت جراحی از دست رفته هم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
عزیز پس اونی ک بسختی و پس از هفت خان
قاضی شده ایا این ریسک شغلی رو نداره ک هر لحظه یکی خودشو و خانوادشو ب گلوله ببنده؟
اونی ک صبح تا شب ب تو و امثال تو درس میده 30 سال میدونه بعدش افسردس باید حقوقش کم بمونه؟
اونایی ک تو معادن و این چیزا کار میکنن بماند.
اول باید یاد بگیری هر شغلی داریم ازی جهت نگاه کنی وظیفمونه گاها تو برخی شرایط مثه الان بیشتر از بقیه تلاش کنیم بعد یاد بگیریم اگر چیزی نمیدونم کاری نکنیم ک بیشتر باعث ضرر رسوندن باشیم تا اینکه مفید باشیم مثه الان ک خیلیا بجای اینکه چیزی درست کنن دارن میزنن چشمشوم رو در میارن
در کشورهای پیشرفته در کنار پزشکی همچنین شغلهایی مانند پلیس یا اتش نشانی یا فوریت های پزشکی و خلبانی یا ارتش و نظامی یا حتی شاید باور نکنید شیشه شوری ساختمانها مرتفع و جمع اوری زباله شهری( با وجود تحصیلات صفر) از همه درامدش بیشتر است و دلیل ساده ان غیر از مرارت و سختی شغل همان خطری است که روزانه انها را در قیاس با سایر مشاغل تهدید می کند. مخلص کلام که درامد پزشکان و متخصصان پزشکی در ایران در قیاس با خطر شغلی که دارند خیلی هم زیاد نیست( البته جدا از افرادی که در هر صنفی هستند و شایستگی ندارند یا به خاطر رانت و سهمیه و امتیاز به این مدیریتها و وزارتها و تخصصها می رسند نه به دلیل شایسته سالاری که اتفاقا شکایت هم بیشتر از همین دست افراد هست) . انچه کم است درامد سایر مشاغل مانند پرستاران و کادر درمانی یا پلیس و اتش نشانی و ارتش است. اگر به کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته که نظام درمان ان کاملا دولتی است به عنوان نمونه و استاندارد بپردازیم درامد سالانه یک کمک بهیار با 5 سال سابقه 30 هزار دلار. یک بهیار با دو سال اموزش 40 هزار دلار. یک پرستار با 4 سال اموزش 45 تا 55 هزار دلار و یک پزشک فامیلی یا عمومی 90 تا 110 هزار دلار و یک متخصص پزشکی 200 هزار دلار و یک جراح حدود متوسط 400 هزار دلار هست. ولی حقوق یک پلیس هم 55 تا 65 هزار دلار. یک اتش نشان 75 هزار دلار یک فوریت پزشکی 90 هزار دلار و شاید باور نکنید یک راننده اتوبوس شهری 65 هزار دلار و شیشه شور ساختمان مرتفع بالای 80 هزار دلار و یک کارگر ساده جمع اوری زباله شهرداری بالای 45 هزار دلار درامد دارند. (البته در درامد زیر 50 هزار دلار تا 30 درصد و درامد بالاتر تا 40 درصد این درامدها مالیات می باشد.) می بینید که قضاوتهای ما اغلب از سر بی تجربگی ماست.
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
خدا ننه ات را بیامرزد پیر فرزانه
تابناک حال منو با این تبلیغات مزخرفت بهم میزنی! بابا همه چیز پول نیست چهار تا تبلیغ بهتر قبول کن!!!
واقعا فاجعه باره
اینطورم که معلومه نه مردم میخوان رعایت کنن نه مسئولین فکر خیلی خاصی درمورد کرونا دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
در خانه ماندن چیزی نیست که مردم بدون ترسیدن انجام دهند و خطرناک بودن این ویروس به مردم منتقل نشده است
مرز های بی وجدانی رو جا به جا کردن!!!کیا؟ همونا که این آمار خوشگلا رو میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تو بر اساس کدوم آمار موثق اینطور نظر دادی؟اگر آمار موثق و معتبر در این مورد نداری این نوع قضاوتت در این نظر با وجدان بالا صورت گرفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
کدوم آمار موثق؟ بهداشت جهانی رو قبول داری یا نه؟ اون ها گفتن تعداد ابتلا 5 برابر بیشتر از چیزیه که ایران اعلام کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
یعنی آمار کمتره؟
بهشون سپردن مبادا تعداد نفرات جدید از 1300 نفر در روز بزنه بالا
امکانات بهداشت و درمان هیچ کشوری قادر به رسیدگی به خیل عظیم بیماران نخواهد بود باید از روشهایی که همه دنیا از آن استفاده میکند از ابتلای مردم به این بیماری جلوگیری کرد
با این اوصاف اصفهان بیشترین رشد رو داره
و بعد از تهران بیشترین مبتلا رو
مسئولیتن محترم هنوز نمی خوان کاری بکنن؟
برای کل ایران به خصوص اصفهان که مرکز کشور و محل رفت و آمد بسیاری از ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
واااای ما رکورد چین رو می زنیم!!!

باعث تاسفه!
پاسخ ها
احسان
| Belgium |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
زدیم!!! چون 17000*5=85008
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
ضمن عرض تسلیت و همدردی با بازماندگان بیماران جان باخته. امید داریم که این جمعه عید سعید نوروز و عید ظهور منجی عالم و شفای عاجل همه بیماران باشه. سخنی با رییس محترم دولت دارم.
جناب دکتر روحانی رییس محترم جمهور
با سلام و تشکر از زحمات شما و قدردانی از انتقاد پذیری
خواهشمند است با مردم طوری سخن بگویید که با ولی نعمت تان. مگر در موقع انتخابات نمی گویند که رییس دولت برآمده از رای مردم و مردم ولی نعمت آنانند. اینجا صحبت از منتخبین مردم است نه انبیا، امامان و ولی امر. بنابراین وقتی به مردم گزارش کار می دهید متکبرانه و مانند طبقه مرفه بی درد سخن نگویید بلکه سخن از شرمندگی در کوتاهی ها باشد که مردم آگاه این کوتاهی ها را در شرایط تحریم به بزرگی خودشان ببخشایند.
مردم مصیبت زده ما لایق دلسوزی بیشتری هستند. نگاه به کشور های امریکا و انگلیس بیندازید رهبران منتخب آنها هر روز با مردم یا اصحاب رسانه های جسور سخن می گویند و پاسخگو هستند لطفا مشاهده کنید که آنها با پزشکان و مشاورین خود گزارش می دهند در حالی که ایستاده اند و اصحاب رسانه بر صندلی هایشان تکیه زدند. شما دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی هستید دارای دکتری حقوق. شما کجا بوریس جانسون و دونالد ترامپ یا امثالها کجا. خواهشمند است این مهم در سخن گفتن و گزارش دادن هم مشهود باشد.
و اجرکم عندالله
حجم مسافرت ها نگران کننده هست . چرا جاده ها برای مقطعی بسته نمیشه؟ چه اتفاقی باید بیوفته تا مردم و مسولان ارشد قضیه رو جدی بگیرند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بهترین کار اینست که ناتوانائی مبارزه با ویروس را به گردن مردم انداخت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
اعلام امار واقعی یکی از عوامل اصلی در جدی گرفتن بیماری توسط مردم و مسئولین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مردم که اصلا عین خیالشون نیست. راحت هر کاری دارندمی کنند.
در قرن 21 باید زور باشه سرمون تا آدم شیم آیا؟؟؟/
اعلام امار واقعی یکی از عوامل اصلی در جدی گرفتن بیماری توسط مردم و مسئولین است
تنها راه قرنطینه شهر هاست مایحتاج مردومو یک ماه تامین کنید.بعد میشه این بیماری را کنترل کرد.مسئولین با شماها هستم .این کارو تا دیر نشده انجام بدین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بعد از کجا اختلاس بشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
و الله اعلم
امادیروز سازمان بهداشت جهانی ساعت 12.10 که از ایران بازدید کرده بود در صفحه رسمی خود امار فوت شدگان را 1988نفر اعلام کرده
آخه الان دیگه توصیه بدرد میخوره یا برخورد قاطع؟ اکثر مردم دارن میگن سفت و سخت عمل کنین جلوی مسافرتها و شلوغیا رو بگیرین ولی شما چه کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
به به چقدر شکست دادیم کرونا رو.....

آمار درست رو بدید! بذارید مردم عمق فاجعه رو درک کنن....

خیلی ها تا خرداد دووم نمی یارن این قرنطینه رو.....

بررسی روانشناسانه کنید لطفا !! راه حل روانشناسانه پیدا کنید.....

روان این مردم بهم ریخته.....
متاسفانه خیلی از مردم قضیه را جدی نگرفتند و موارد و توصیه های ایمنی و بهداشتی را رعایت نمی کنند، خدایا خودت رحم کن و این بلا از شر این مملکت رفع شود.انشاالله.
فحش هم حرمت دارد! یک هفته هست هر روز میایید میگویید 1100 و خرده ای مبتلا!!! مگر میشود؟! الان توی این 1 هفته... یعنی این افراد حتی با 1 نفر هم در تماس نبودن؟ آیا بر خلاف جهان که آمار تصاعدی بالا میرود... امار ایران ثابت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
الزاما باید آمار در این مورد ثابت نباشه؟حتما باید آمار در این مورد تصاعدی باشه؟ممکنه این دلایل مختلفی داشته باشه که تو ندونی.واقعا اینقدر راحت اینطور در این مورد قضاوت کردی؟
لطفا دیگه آمار روزانه ندید، خودمون بلدیم هر روز 1100 تا به تعداد افراد آلوده اضافه کنیم... بیشتر از این آبرومون را توی دنیا با این آمارهای جعلی نبرید...
آمار مزخرف و دروغ.. مرد مومن مگه میشه یک استان فقط به تعداد انگشت دست مبتلا جدید باشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
یعنی اگه یه استان تعداد گاوهاش کمتر باشه شما قبول نمی کنید؟
یکی از علل گسترش ویروس در کشور ، پایین بودن آمار اعلامی و کوچک شماردن آن توسط همه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بورس رو عشقه. کل دنیا بورسشون افت شدید کرده ولی بورس ما 2 درصد رشد کرد امروز. خوشبحال دلال های بورس. ولی نقدینگی که امسال تو بورس 10 برابر شد بعدا برای دولت بعدی دردسر زیادی درست میکنه. بانک مرکزی غیر مستقل همینه مشکلش.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اونیکه شعور داره با کشته شدن یه نفر هم شروع به رعایت کردن نکات بهداشتی میکنه. این اوج بیشعوریه که حتما باید تعداد کشته شدگان زیاد باشه تا رعایت کنیم. و متاسفانه چه جامعه عقب افتاده ای هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آقای دانای کل روزی هزارو خرده ای کمه بنظر ملت...اگه بگن 2هزار باز امثال تو میگن نه 4هزار...برو دست خداها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
خدایی این بهانه خیلی خیلی الکی و آبکی هست ، تمام تلویزیون و بیلبورهای شهری ووو همش شده بمونید توی خونه، مسئله فقر فرهنگی خودمون هست که همیشه فکر میکنیم مرگ و مریضی برای همسایه اس و تا سر خودمون نیاد حاضر نیستیم قید ساده ترین خواسته هامون رو هم بزنیم ، به خیلی ها گفتم مسافرت نرید میگن مرگ و زندگی دست خداس !!! تفکری که یک بار یک سوم جمعیت تهران رو اگه اشتباه نکنم سالهای دور به کام مرگ کشوند بازم رواج پیدا کرده و تعقلی در کار نیست که نیست
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اینروزها فرصت خوبیه که مسئولین طراز اول کشور باهم جمع بشوند و از همدیگر بپرسند با این مردم چه کرده ایم که هیچ اعتمادی به ما و حرفها و توصیه های ما ندارند، چه کرده ایم که یه عده خشک مغز متعصب به خودشون اجازه میدن که حتی با سردادن رکیک ترین فحشهای چاله میدونی سعی در باز کردن دربهای اماکن متبرکه دارند درشرایطی که تجمع در کناریکدیگر شانس مرگ را برای خودشان و دیگران به ارمغان میاره. ای داد بیداد که چقدر کم گذاشتید....
آلمان و اسپانیا و آمریکا دو هفته بعد از ما کرونا گرفتن ولی با رشد تصاعدی الان شدن روزی 2000 مبتلا ولی ما با پزشکان خوبمون تونستیم آمارمونو روی 1000 مبتلا در روز برای دو هفته ثابت نگه داریم.
پاسخ ها
مانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ما کار خاصی نکردیم
دوست عزیز عددهایمان توهم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
عدد سازی توسط ...
ناشناس
| Canada |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آخه فیلسوف در اینکه دکترهامون خوبند شک ندارم ولی شما به این آمار اعتقاد داری؟ مثل روز روشن چنین برابرش باید بکنی که به اعداد واقعی برسی. وقتی مملکت رو به این روز انداختند شما به حرفهاشون شک نمیکنی؟ من حتی یک کلمه از حرفهاشون رو قبول ندارم. اگر گفتند شبه بدون که روزه
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
فراموش کردی که دهروی صد کرونا را کشف کردیم و همین روزها آمریکا و اروپا صف خواند گرفت برای خرید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مانی15:44!اونقدر در صدا وسیما و رسانه های مختلفی در ایران در مورد جلوگیری از مبتلاشدن به بیماری کرونا مطالب مختلفی بیان میشه رو دیدی؟تو هیچ از یک اونقدر تلاش های صورت گرفته در بحث بهداشت در ایران رو ندیدی؟ تو بر اساس کدوم منبع موثق و معتبر در این قسمت نوشتی"عددهایمان توهم هستند"؟بسه دیگه.
ای دوست از قبر من که می گذری بر روی خاک بنویس بر اثر کرونا مرد.خداحافظ
نمیخواید قرنطینه کنید؟ نمیخواید حتی خلوت سازی کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
نمی تونن نیروهای نظامی رو توی خیابون ها بیارن. فکر کن نیروی نظامی توی خیابون، هیچ کس هم کهتوی خیابون نیست اون وقت....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
نه نمیشه قرنطینه کرد!!! یه حرم رو میگن نرید شلوغ کاری رو ملاحضه کردین ، بگن از خونه بیرون نیاین که فکر کنید چه کاری میکنن ! مشکل ما بیشتر فرهنگی هست ، همه مدعی همه طلبکار ولی عمل خودمون صفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
لینک نمودار به یه صفحه دیگری داده شده و نموداری دیده نمیشود لطفا چک شود
آیا دولت فقط توصیه می کند؟ چرا او سفرها و خروج از منزل را نمی گیرد؟ ما الان ۴ هفته است در خانه زندانی هستیم و یک عده بی توجه سفر می کنند و دوره شیوع بیماری را طولانی تر می کنند و ما باید همچنان بیشتر در خانه حبس باشیم؟ پزشکان و پرستاران باید بیشتر در معرض خطر و دوری از خانواده باشند؟ اون افرادی که می روند سفر یا در تجمعات حضور دارند یا از منزل دائما خارج می شوند حق دیگران را پایمال می کنند و به دیگران هم ضرر می رسانن و دولت فقط توصیه می کند و اقدام عملی محکم برای بازداشتن این افراد را انجام نمی دهد.
احتمالا به آمار هر شهر باید یک صفر اضافه کرد.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اونیکه شعور داره با کشته شدن یه نفر هم شروع به رعایت کردن نکات بهداشتی میکنه. این اوج بیشعوریه که حتما باید تعداد کشته شدگان زیاد باشه تا رعایت
کنیم. و متاسفانه چه جامعه عقب افتاده ای هستیم
امار مردن چه راحت داده میشود تو این کشور این مرگ میتونست اتفاق نیوفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بله میتونست اگه ملت یک درصد همکاری میکردن ! از خرید گل رو یخچال هم ملت نمیزنن و تو شلوغی میرن خریدش و باز شب که میشه همون آدما میان میگن چرا کسی کاری نمیکنه
امار مردن چه راحت داده میشود تو این کشور این مرگ میتونست اتفاق نیوفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اگه همون روز اول فوراً قم رو قرنطینه میکردن ، الان شاهد این فاجعه نبودیم به خدا .
حالا كه تعداد كشته شدگان به بيشتر از ١٠٠٠ نفر رسيده، دور از تصور نيست كه تعدادى از مراجع تقليد فتوايى صادر كنند و اعمالى مانند سفر رفتن و گشت و گذار بيرون از خانه را در طول اين روزهاى بحرانى مصداق عمل حرام معرفى كنند.
هرچند كه اين روز ها در كشور گوش شنوا كم است و همچنان برخى افراد به دنبال لذت هاى زودگذر و منافع شخصى خود هستند حتى به قيمت جان ديگران...
چرا مسئولین وزارت بهداشت در خصوص درصد بالای جان باختگان (6/5 درصد) در ایران نسبت به چین و دیگر کشورها ، توضیحی نمیدن ، آمار جان باختگان در مرکز شیوع در چین در حدود 2 درصد و در دیگر کشورها پایین تر از 2 ست .یا پروتکل های درمانی مون درست نیست یا خدمات نگهداری و درمانی در بیمارستانها .... خدا خودش رحم کنه
باتوجه به اینکه خود ما و مسئولین محترم این ویروس رو شوخی گرفتیم و مسئولین هیچ راهبرد مشخص و دستوالعملی برای ریشه کن کردن این ویروس ندارن و با فرض اینکه یک معجزه ی میشه تابستون یا یک دارویی یک کشور دیگه میسازه می تونن مشکل رو ماسمالی کنن مردم هم خوب منتظر عمل مسئولین هستن و تعدادی واقعا نیاز دارن بیرون باشن چون به نان شب هم محتاج اند پس ما حالا حالاها درگیر خواهیم بود
امیدوارم یک راهکار خوب پیدا کنن قبل اینکه دیگه خیلی دیر بشه الانم دیره ما فرصت های زیادی رو از دست دادیم از جمله تعطیل نکردن سراسری(انگار یه تعدادی ویروس نمیگیرن بابا تنها چیزیه که پارتی بازی نمیکنه هر کی که در دسترسش باشه میگیره) و شاید قرنطینه چند شهر
خلاصه این آمار به نظر یک بچه دو ساله هم غلطه
چون تو کل جهان داره تصاعدی بالا میره
ولی تو کشور ما که هر روز ۱۲۰۰ نفر در صورتی که هیچ کار خاصی برای جلوگیری از شیوع اون رو انجام ندادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
چرا آمار نقشه با تاخیر به روز رسانی می شود؟
تیتر "رکورد شکنی دوباره مرگ" رو نمیزنی تابناک !!
راستشو بگو ؟!
تابناک ! انصافا متنی که میزاری خودت یک بار میخونی ؟! این نوشته ای که توی متن اووردین یعنی چی؟
"دست کم ۲ گرفتار آن خواهیم بود!!! "
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
منظورشان 2 سال نوری است
با همین روال ، کم کم تمام میشویم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
با این سطح فرهنگ آره احتمالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
اشکال نداره
الآن باز اون آمریکایی دروغگو سر و کلش پیدا میشه و میگه وای مسئولین ایران چنین و چنان هستند و این آمار دروغ است و...
خیلی دلم میخواد لطف کنه و جواب چندتا سؤال منم بده: الآن ماسک تو آمریکا چند دلاره؟ مواد ضد عفونی هنوز پیدا میشه؟ تست کرونا واسش چه قدر آب میخوره؟ از صف های طویل تست کرونا تو آمریکا چه خبر؟ بالاخره کشیش موافقت کردن کلیساها تعطیل بشه؟ چه خبر از مقامات مبتلا به کرونا؟ از همسر نخست وزیر کانادا و اسپانیا و معاون وزیر بهداشت انگلیس و وزیر کشور استرالیا و نماینگان فرانسه چه خبر؟ هنوز زنده ان؟ اینکه انتخابات فرانسه تعطیل نشد نظرت چیه؟ جون مردم تو غرب ارزشی داره؟
و سؤال آخر: پمپئو چه قدر بهت میده اینقدر اینج خودت خفه میکنی؟
آمار تلفات روز به داره بیشتر میشه، بعد آقای رئیس جمهور ظاهرا بی خب از همه جا می گوید از پیک عبور کردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حرفاش دستکاری شده بود
محض رضای خدا قرنطینه کنید . با این روال اگه پیش بریم سال آینده کشوری به نام ایران نخواهد ماند .

بسته دیگه این همه لج و لجبازی . کشورهای اروپایی قرنطینه رو در دستور کار قرار دادن ، شماها دیگه جای خود دارید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
قرنطینه بدون همکاری مردم هیچ فایده ای نداره.
عیبی ندارد هنوز تا ۸۰ میلیون تموم بشود خیلی مونده است
اقای وزیر بهداشت خیلی مرده، چون قدیم ها می گفتند حرف مرد یکی است حالا اقای وزیر هر روز ۱۰۰۰ اندی به امار مبتلایان اضافه می کند و ۱۰۰ اندی به جان باختگان،خوبه اقای وزیر همین جور پیش بروید.کی به کیه
چه بهتر، چهارتا یارانه بگیر کمتر.
یه چیزی رو من متوجه نمیشم. ممنون میشم اگه کسی بتونه توضیح بده. چرا الگوی نمودار بهبود یافته گان، تقریباً نمودار مبتلایان رو داره دنبال می کنه (از نظر نقاط پیک منحنی) . منطقی به نظر نمیاد.
هیچ چیزی بدتر از دروغ نیست . دروغ و دروغگو
چی بگم والله
احتمالا توانمون تو تعداد تست ها درحدی نیست که بتونیم اماری بیشتر از 1500 نفر رو ارائه کنیم
با توجه به کشورای دیگه ایران در بهترین حالت همون اندازه ی ایتالیا تلفات و مبتلا داره
چرا گذاشتید به اختیار مردم؟ ببینید جاده ها هیچ فرقی نکرده؟ معلومه خودتون نمی‌خواهید ویروس زود جمع شه بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
خدا مسببان این جنایت را به راه راست هدایت نماید. الهی آمین.
داریم رکورد میزنیم
خدمت عزیزانی که میگن قرنطینه ی قم موثر نبود عرض کنم
ایتالیا با قرنطینه و با وجود وضعیت بدی که داره طبق امار داره پیک بیماری رو سریع تر طی میکنه
و طبق گفته ی خودشون اگه همون روز اول قرنطینه رو انجام داده بودن بیماری گسترده نمیشد
نه تنها قم بلکه هرشهری که گزارش کرونا داشت باید قرنطینه میشد همون روز اول
وضعیت امار کشوری به حدی عجیب و غریبه که اصن معلوم نیست کجای این پیک بیماری هستیم ما و این بسیار خطرناکه.
بعضی از مسئولین مثل اینکه علاقه دارن مردم بیان تو خیابونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
با توجه به محدودیت امکانات پزشکی و فرسودگی کادر پزشکی اتفاقا هدف این است که در زمات کوتاه به پیک بیماری نرسند. در ایتالیا هم قادر به پذیرش تمام بیماران نیستند به همین دلیل تلفات شان رو به افزایش است.
پس از باز تعریفی واژه مردم و مستضعفین تازه فهمیدیم تعریفمون از اوج هم غلط بوده
اگر آمار کشور دائما در حال افزایش است چرا آمار استان ها هر روز کاهشی افزایشی است؟ مثلا من چند استان را در سه روز گذشته مقایسه کردم

قم
دوشنبه 19
سه شنبه 29
چهارشنبه 22

خوزستان
دوشنبه 53
سه شنبه 25
چهارشنبه 28

البرز
دوشنبه 49
سه شنبه 116
چهارشنبه 76

احتمالا آمارها دروغ است
آقای دولتمرد و مسئول! فکر کن آبانه. فکر کم هر کی بیرونه مخالفه. مقررات منع رفت و امد بذار. وگرنه تمومی نداره. تا کی میخوای افق های علم آمار‌رو در بنوردی؟
تاسف و تاسف و باز هم تاسف،ملتی که برای جان خود و اعضای خانواده و دیگر هموطنان با عدم رعایت قرنطینه ی خانگی،احترامی قائل نیست ،حق غرغر کردن ندارد.
تهران پر از الودگی الان با عدم منع تردد باعث شد راه بیفتن برن شهر های دیگه ابن فاجعه هست ومسئولش رئیس جمهور هست شهر های دیگه امکانات تهران رو ندارند این فاجعه هست کادر درمانی و بیمارستان ندارند وقتی اوضاع رو کنترل نمی کنی به مردم می گی که خبری نیست و اون ها هم با خیال راحت میان مسافرت مخصوصا به جنوب ایران که از نظر امکانات کاملا محرم هست
آمارها جعلی هستش
میخواهیم یک عمرتوفقروبدبختی زندگی کنیم
همان کرونا بگیریم بمیریم خیلی بهتراست
همین الان هم مرده متحرک هستیم
انسانهای بیگناه قلب ادم بدرد میاد از اینهمه بی توجهی و بی مسئولیتی. ..در کنترل و درمان
امروز اخبار نیم روزی شبکه 1 رو تماشا می کردم و قسمتی که خبرنگاران در محدوده عوارضی تهران مستقر بودن تا مصاحبه بگیرن..... چی بگم به این ملت همیشه در صحنه واقعاً ما چطوری 80 میلیون نفر رو رد کردیم...
عجیبم غریبا به این جماعت !!!
باید بگم که خود کرده را تدبیر نیست...
احمدی نژاد بیخود نمی گفت باید جمعیت ایران دو برابر بشه ؛ یه خبرایی داشته!
هموطنان تهرانی و البرزی، لطفا به این همشهری های زبان نفهمتان بگویید اینقدر راه نیفتند تو شهرها، فکر کنم جز زبان زور نفهنمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
آی گفتی .

عجیب اینه که خودشون رو با فرهنگ تر از بقیه جلوه میدن .
به نظر من بقیه استانها اصفهان را الگو قرار بدهند
و هر کاری که استاندار و بقیه دارند برعکس انجام بدهند وضعیت مملکت درست می شود
اصفهان از استان 10 هم رسیده به استان دوم و هنوز هم بیشترین تشخیصی هر روز را بیشتر از تمام استانها بجز تهران دارد سیل مسافر هم داره میاد طرفش استاندار هم که در یک شهر رو هم نمی تونه ببنده و با جون میلیون ها نفر داره بازی می کنه
بگو هر مسافری پاش برسه اصفهان ماشینش توقیف می شه میره پارکینگ
شهر هم همه مغازه ها بجز سوپری و داروخانه ونانوایی تعطیل دیگه همه دنیا لعنتی این حداقل کار رو کرده اند فرض کن ما ایادی دشمن و خود فروخته هسیتم
منتظری از روسایی که الان تو کیش قرنطینه هستند برات پیام بیاد که چیکار کنی ؟ الان وضعیت اصفهان جنگی ه تصمیم بگیر عمل کن فوقش اون درجه را از رو دوشت بر می دارند ملک اصفهان اینقدر ارزش داره چند تا جون می ارزه؟
تابناک از این سخنگوی وزارت بهداشت لطفا سوال کنید چرا نرخ تلفات ایران اینقدر بالاست
والله همه دنیا کرونا اومد ایران هم اومد
اما همه جا کرونا یک بیماری پزشکی هست و تو ایران علاوه بر آن یک بیماری سیاسی
تو هیچ کجای عالم، ایرانی نماهای آلبانی ندارند، جز ایران
در هیچ کجای دنیا، این همه شایعات تو فضای مجازی نیست جز ایران
تو هیچ کجای دنیا مردم عادی وارد کمک برای ریشه کردن ویروس نشدند جز ایران
تو هیچ کجای دنیا تو سر دولتش نمی زنند جز ایران
تو هیچ کجای دنیا دشمن ملت را تأیید نمی کنند جز عده ای ایرانی نما
نماینده سازمان ملل اومده و از درمان و پیگیری ایران و مردم تمجید کرده، عده ای همش منفی می زنند و منفی می بافند علیه دولت و وزارت بهداشت
من نميدونم چند تا ديگه تلفات بايد بديم تا بفهميم اين وزير قادر به نجات ما نيست و يه آدم باهوش تر بايد بياريم
حتی توان اداره یک نانوایی را هم ندارند و کشور را به بن بست کامل رسانده اند حالا هم همگی قایم شده اند از ترس کرونا
من برای دو ماه خرید کردم و از خونه خارج نمیشم.. با این وضعیتی که میبینم مردم بیرونن و مسافرت میرن فکر کنم حداقل برای آخر تابستون باید میگرفتم..

چوب تر لازمه.

این کار مردم، قرنطینه بقیه مثل ما ها رو کلا خنثی میکنه
لطفا نانواییها را کنترل کنند. در شهر شیراز هنوز به شیوه دو ماه قبل مردم نان تهیه می کنند و اکثر نانواییها بهداشت مربوط به پول و کارت بانکی را رعایت نمی کنند. تابناک لطفا اطلاع رسانی کنید.
در بیمارستان بیمار داشتیم . دیدم افرادی از سپاه بیماران در این شرایط جابجا می کنند. کمک به کادر پزشکی می کنند.خداحفظ شان کنند به خطر اینکه جان برکف در صحنه بودند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار