بازدید 3749

واکنش ستین به گل نزدن مسی در الکلاسیکو

شب بد مسی؟ بازیکنان دیگری نیز در اختیار داریم، ولی این موضوع درست است که او اهمیت زیادی دارد. نباید به خاطر گل نزدن از او انتقاد کنیم. سایر بازیکنان نیز شانس گلزنی داشتند.
کد خبر: ۹۶۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 02 March 2020

کنفرانس خبری کیکه ستین پس از شکست برابر رئال مادرید با سوالات زیادی همراه بود اما سرمربی کاتالان ها تمایلی نداشت پاسخ های طولانی بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان پیروزی ۲ بر ۰ رئال مادرید برابر بارسلونا، تیم کیکه ستین نمایش چندان جذابی را از خود نشان نداد و علاوه بر آن، صدر جدول را نیز از دست داد تا حالا با یک امتیاز کمتر، در رتبه دوم جدول قرار بگیرد. احتمالا مربی آبی اناری‌ها باید منتظر بالاگرفتن انتقاد‌ها از وی باشد. در همین راستا می‌توانید کنفرانس خبری کیکه ستین، سرمربی بلوگرانا پس از شکست برابر رئال مادرید را مشاهده نمایید.

پرس رئال بسیار شدید بود

گاهی شما شکست می‌خورید و این اتفاقی عادی است. آن‌ها واقعا ما را تحت فشار قرار داده و پرس شدیدی انجام داده بودند. سعی کردیم با انتقال سریع توپ، از این فشار فرار کنیم، ولی انجام چنین کاری برابر بازیکنانی که رئال مادرید در اختیار دارد، آسان نیست. حمله و دفاع کردن در یک زمان، کار آسانی نیست. شاید این موضوع به شخصیت تیم آن‌ها بر می‌گردد. برای کنترل توپ، برنامه ریزی کردیم، ولی شیوه‌های مختلفی در بازی وجود دارد و موفقیت شما در این امر به تطبیق پذیری با آن‌ها بستگی دارد.

فقط مسی نباید گل بزند
شب بد مسی؟ بازیکنان دیگری نیز در اختیار داریم، ولی این موضوع درست است که او اهمیت زیادی دارد. نباید به خاطر گل نزدن از او انتقاد کنیم. سایر بازیکنان نیز شانس گلزنی داشتند.
در نیمه اول خوب بازی کردیم. توانستم اوضاع را کنترل کنیم، ولی پس از آن پاس‌های نادرست باعث می‌شد توپ را از دست بدهیم. حالا وقت آن است که بابت پیروزی، به رئال مادرید تبریک بگویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان