یکصدایی مسئولان برای مقابله با کرونا

ده روز پیش کرونا وارد کشور شد؛ ویروس نوظهور همه گیری که بیش از چهل کشور دنیا درگیر آن هستند و ایران هم از آن مستنثا نیست. البته که یکصدایی مسئولان، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و نمایندگان مجلس برای مقابله با آن جای تامل دارد.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ 29 February 2020

یکصدایی مسوولان برای مقابله با کرونا

ده روز پیش کرونا وارد کشور شد؛ ویروس نوظهور همه گیری که بیش از چهل کشور دنیا درگیر آن هستند و ایران هم از آن مستنثا نیست. البته که یکصدایی مسئولان، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی و نمایندگان مجلس برای مقابله با آن جای تامل دارد.

به گزارش «تابناک»؛ دو روز قبل از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت رسما از ابتلای قطعی دو تن در قم به ویروس کرونا خبر داد و از همان زمان بر رعایت مسائل بهداشتی برای پیشگیری از شیوع این ویروس تاکید کرد.

بعد از برگزاری انتخابات و با گسترش شیوع ویروس، تمهیدات دولت گسترش یافته و به دنبال آن ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل شد؛ ستادی که طبق دستور رییس جمهور تمامی دستگاه‌ها و ارکان کشور به اجرای مصوبات آن موظف هستند.

یکی از اقدامات پیشگیرانه تعطیلی جلسات هفته جاری مجلس بنا به درخواست وزیر بهداشت از رییس مجلس است. علاوه بر این سایر دستگاه‌های اجرایی نیز مصوبات این ستاد را اجرایی کرده و مسئولان و فعالان سیاسی از احزاب و گروه‌های مختلف و نمایندگان مجلس نیز با قدردانی از این اقدامات، خواستار اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم شدند. تاکید همه بر آن است که حفظ جان مردم از همه چیز مهمتر است.

ویروس کرونا تفاوتی بین مردم و مسئولان قائل نیست؛ چه اینکه تاکنون تست چند نماینده مجلس مثبت اعلام شده و دو تن از آن‌ها یعنی مجتبی ذوالنور، نماینده قم و محمود صادقی، نماینده تهران این موضوع را اعلام کرده اند.

علاوه بر نمایندگان، سایر مسئولان و شخصیت‌ها و فعالان سیاسی هم مبتلا به این ویروس شده اند که از جمله آن معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، محمدرضا قدیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و شهردار منطقه ۱۳ تهران است. هادی خسروشاهی، سفیر پیشین ایران در واتیکان هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

پس از شیوع کرونا، نمایندگان مجلس در مصاحبه‌های مختلف ضمن تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری ها، مردم را به حفظ آرامش دعوت کردند. آن‌ها اعتماد به آمار‌های وزارت بهداشت را ضروری خوانده و نسبت به تلاش‌های دشمن برای ایجاد تشکیک در این باره هشدار دادند؛ هشداری که ناظر به صحبت‌های مداخله جویانه مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره شیوع این ویروس در داخل ایران است.

وزیر خارجه آمریکا مدعی شده بود، ایالات متحده اطلاعاتی دارد که ممکن است ایران مانع انتشار جزئیات حیاتی درباره شیوع این بیماری شود، همه کشور‌ها از جمله ایران باید درباره ویروس کرونا حقیقت را بگویند و با سازمان‌های امدادرسانی بین‌المللی همکاری کنند. ایالات متحده در کنار مردم ایران ایستاده و آماده است تا به مردم ایران در تلاش‌های کمک رسانی خود یاری رساند.

در واکنش به این اظهارات محمد جواد جمالی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که دشمن به بهانه کرونا به دنبال سلب آرامش کشور است گفت: دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی می‌خواهد همه مسائل اجتماعی ما را به موضوعی امنیتی تبدیل کند. نمونه آن اظهارات پامپئو است که درباره وضعیت کرونا در کشور ما دخالت می‌کند یا این که ترامپ طوری درباره کرونا در ایران صحبت می‌کند که انگار یادش رفته آن‌ها ما را تحریم دارویی کرده‌اند. دشمنان از طریق فضای مجازی می‌خواهند مردم را بترساندند. پرسش این است که چطور آمار سایر کشور‌ها را اعلام نمی‌کنند؟ کشور‌هایی که موارد فوتی‌شان به دلیل ابتلا به کرونا بیشتر از ما بوده است. این‌ها نشان می‌دهد هدف دشمن سلب آرامش مردم است.

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز واشنگتن را مظهر دروغگویی و عوام فریبی دانست و گفت: آمریکایی‌ها پس از شیوع این ویروس در کشورشان ده‌ها کشته و تلفات داشته، اما به آن نپرداخته اند و وزیر کم خرد ایالات متحده، موضع گیری ضدایرانی می گیرند که ارزشی نزد افکار عمومی دنیا ندارد.

شهروز برزگر، عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: مقامات کاخ سفید سیاست ایران هراسی به راه انداخته و از هر موقعیتی مانند شیوع بیماری کرونا برای دامن زدن به این موضوع بهره می‌برند. ویروس کرونا در کشور‌های مختلف شیوع یافته و اکنون کشور‌های مختلفی در اروپا نیز درگیر این بیماری هستند، بنابراین، موضع گیری وزیر خارجه ایالات متحده در مورد کشورمان صرفا اغراض سیاسی دارد.

امروز زمانی است که کشور درگیر مبارزه با کروناست پس انتظار می‌رود مردم به هشدار‌ها توجه کرده و خود را قرنطینه خانگی کنند نه اینکه به قول ولی الله نانواکناری، نماینده بابلسر مردم از این تعطیلات به جای مقابله با کرونا به شمال کشور مسافرت کنند یا اینکه به گفته محمد اسماعیل سعیدی، نماینده تبریز مردم به فکر «قرنطینه» خود و نه مسافرت به شمال باشند.

یادمان نرود اعتماد عمومی، همبستگی ملی و مشارکت اجتماعی مردم در مقابله با کرونا تاثیرگذار خواهد بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۲
یکصدایی مسئولان برای مردم یا یکصدایی مسئولان علیه مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تا اینجا فضاحتبار بوده. انکار حقایق ، کتمان ، حرفهای غیر تخصصی ، ........
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
همه یکصدا، بجز علم الهدی و....
بیطرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
نخیر ویروس ۱۰ روز پیش وارد ایران نشد چرا مغالطه میکنید، اون ۲ نفر روز قبل انتخابات مردند نه که مبتلا شدند. یعنی ویروس از روزها قبل وارد ایران شده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
گفتن حداکثر تا امروز شنبه وضع عادی میشه نمیدونم امروز کنترل شد یا نه خبری اعلام نمی کنن که وضع عادی شده من خودم از رئیس جمهور شنیدم گفت شنبه عادی میشه فردا یکشنبه چه باید کرد؟ تمام شده یا باز ادامه داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
عجب جمله ای !
احسنت
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
تابناک جان! لطفا" اطلاعات غلط نده. در تمام سایتهای خبری داخلی نوشته شده که اولین بار 2بیمار دربیمارستانی در تهران براثر مشکل تنفسی پاز چند روزبستری بودن در روز 16 بهمن فوت شدند.اونوقت شما چه جوری میگی کرونا 10 روزپیش وارد کشور شد؟.
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
رئیس جمهور کره جنوبی گفته: کشور لحظات سختی را تجربه می کند و من با اعلام وضعیت قرمز می خواهم همه ی امکانات صرف مبارزه با کرونا شود .مسئولین ما که ابتدا انکار کردند و گفتن دروغه و کار دشمن هست که رو انتخابات تاثیر بزاره.چه انتخاباتی؟کدوم دشمن؟ . حالا رئیس جمهور ایران هم برگشته می گه: چه خبرتون هست؟ از شنبه همه برین سر کار .ویروس شنبه از ایران می ره نمی دونم چرا یاد جمله گهر بار ایشان در مورد بارش ابرها افتادم.
منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
این نماینده های مجلس با چه رویی اظهار نظر میکنن؟ قطعا من به حرفهای پمپئو بیشتر باور دارم تا این نماینده ها،
کدام مسئولان ؟

ما که مسئولی نمی بینیم .

خود مردم و کادر درمانی دارن کارها را پیش می برند

مسئولان فعلا در صف تشخیص آزمایش کرونا تشریف دارند !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
معلوم نیست صبح به صبح با کرونا دوش میگرفتند!؟
همه یک صدا میگویند: ما (اکثر دولت مردان ) کرونا گرفتیم ای مردم، ببینید ما چقدر در خط مقدم کرونا هستیم، هیچ کشوری به اندازه ی کشور ما، دولت مردانشان کرونا نگرفته اند چونکه آنها پیشگیری کرده اند، پس ما در خط مقدم هستیم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
اینا همونایی هستن که در سیل اق قلا هم تا کمر رفته بودن تو اب که بگن بله اب ما را هم گرفته!
شب عیدی همه برنامه های مردم را همین مسئولان خراب کردند .

ما هم خدایی داریم.
خدایا ، ما را از گرفتاری مسئولین بی مسئولیت رها کن.
آمريكا به شما چه ربطى داره اخه ! همين كه اقازاده هاتون رفتن اونجا نشون ميده كجا براي زندگي كردن بهتره . ضمناً كرونا هفته اول بهمن اومده ايران خودتون هم ميدونين ....
اولا این دروغه که بگیم این ویروس ۱۰ روزه وارد کشور شده ! بلکه ۱۰ روزه که از فاش شدن کشته های این بیماری میگذره!
قطعا این بیماری قبلتر از ۲۲ بهمن در ایران بوده و مرگ هم داشته....!!!
ثانیا کرونایی که مسئولان میگیرن با کرونایی که مردم میگیرن فرق داره ...کرونای مسئولا با آخرین کیت های خارجی تشخیص داده میشه و شادی آوره و عموما با قرنطینه خانگی ۳ روزه هم خوب میشه! کیت تشخیصی مردم همان تنگی نفس و تب هست و البته تعطیل نمیشن مرخصی هم داده نمیشه و باید سرکار حاضر شن!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
درستش با شیوع این بیماری در چین ،ویروس هم به ایران وارد شده است ولی کسی خبر نداشته است!
جیگر طلا بلا ده روز پیش وارد شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوره کمون بیماری دو هفته هست و اون کسانی که میمیرن حدود یکهفته تا ده روز با بیماری درگیر بودن.بنا براین کسی که امروز میمیره حداقل بیست روز پیش مبتلا شده. بنابراین با توجه به موارد اعلامی خود دولت و مرگی که در یک اسفند اتفاق افتاده یعنی از ۱ بهمن ویروس تو کشور ما بوده.البته قبلش هم بوده
10روز پیش کرونا وارد کشور شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همین جمله کافی بود که دیگه بقیه متن رو نخونم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
باریکلا
منم مث تو شدم
مث برق 3 فاز دروغشون فیوز ادمو میپرونه
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
من هم خط اول رو‌خوندم‌دیدم دروغ گفته دیگه نخوندم اومدم پایین. به نظرم اگر آقای روحانی اصرار نمی کرد قبل از انتخابات هم نمی گفتند.
حداکثر تلاش مسئولان در زمان بروز بحران های کشور ایراد سخنرانی ، مصاحبه های بی خاصیت ، ابلاغیه های اجرا نشدنی دستوری ، قطع اینترنت ، ارسال پارازیت ، تعطیلی و ....... بوده

مسئول نداریم
والا من هیچ یکصدایی ندیدم. بیشتر کارها هم در جهت شیوع ویروسه. مثل تعطیل کردن دانشجوها و فرستادن به خونه هاشون در شهرستان! کم کردن ساعت اداری که باعث تجمع بیشتر مردم در مکان های عمومی مثل بانک و .. میشه. تعطیلی مجلس تو این مقطع حساس و ...
یکصدا یا صد صدا چه سودی واسه بی الکلی بی ماسکی و گرونی ها داره
حالا که توو کل کشور پخش شده به فکر همدلی و همصدایی افتادین؟ همون روزهای اول چرا قم رو قرنطینه نکردین؟ این همه آدم از قم رفتن به شهرهای دیگه و باعث پخش ویروس شدن.
حداقل 2 ماه پيش ويروس کرونا وارد کشور شده هر کسي از ايران به کشورهاي منطقه از جمله بلاروس-کانادا-آذربايجان-لبنان -عراق-کويت رفته تستشان مثبت بوده فرافکني نکنيد... با ترفند عده اي مسئول نما مبني بر داشتن کرونا در حال فرافکني هستين تا بعدا بگويند ما هم گرفته بوديم خوب شديم. اگر قم را قرنطينه مي کردين ملت اين مصيبتها را نداشت البته رانت و انحصار لوازم بهداشتي و سم زدا و فروش آنها به چندين برابري خواست منفعت طلبان بود.
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
چرا هرکی از ایران میره بیرون کرونا داره؟؟؟ یعنی ما نداریم؟
ویروس قبل از ۲۲بهمن وارد کشور شده بود ولی مسیولین از اعلام آن به خاطر مراسم و انتخابات خودداری کردند ...
10 روز پیش نیومده. یکما بیشتره....
آیا خون مسئولان از خون مردم رنگین‌تر است! چگونه زودتر و به صورت کاملاً مجانی از مسئولان آزمایش ابتلا به ویروس کرونا گرفته می‌شود؟
گفته می‌شود که هزاران کیت تشخیص کرونا وارد کشور شده است اما با این حال گزارش‌ها از کمبود امکانات در کشور حکایت دارد.آیا این کیت‌ها برای مردم وارد کشور شده است و یا اینکه صرفاً مورد استفاده مسئولان و خانواده‌های آنهاست تا هر چند روز یکبار مورد آزمایش قرار بگیرند!؟
پاسخ ها
B
| Germany |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
مال مسئولینه نه مردم
اتفاقا ایران استثنا ست... کدوم یک از چهل کشور شرایط ما رو دارند... بیخودی سعی نکنین توجیه کنین... همه جا مردم با کرونا درگیرن اینجا ما با مسئولین بی درایت بعد با کرونا....
اولا ده روز نیست که وارد شده بلکه بیش از یکماه است و هواپیمایی ماهان مسول اصلی آن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
مسئولان این هواپیمایی فرمودند که پروازهای خود ر به چین لغو کرده است وبعد مشخص گردید ظاهرا در مدتی که عنوان شده است 54 مورد پرواز به چین داشته است
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
من هواپیمای ماهان را خیلی دوست داشت. جینگ جونگ جوهان، ووهااان
اگر رسانه ، روزنامه نگار و خبرنگار به معنای واقعی آزاد بودند و میتونستن اخبار رو منتشر کنن واقعا مردم به رسانه های خارجی گوش نمیدادن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
داداش به صدا و سیما گوش کن هر چی می گه عین واقیت هست و هیچ دروغی تو حرفاش نیست. اگر هم نخواستی کیهان بخوان که اونم مانند صدا و سیما راستگوست.
به اینا بگین قسمتون میدیم بشینید تو خونه هاتون کاری هم نکنید این ویروس هم میاد و یه عده قربانی میگیره و میره اگه شما ها همدل بشید بخدا ترسش بیشتر خواهش میکنیم ازتون یه چند وقت اصلا کاری نکنید
اولین گزارش کشور چین در مورد بیماریی ناشناخته در تاریخ 31 دسامبر 2019 بوده است واعلام ویروس کرونا در تاریخ هشتم فوریه 2020 یعنی 50 روز قبل آنوقت میفرمائید ده روز قبل وارد ایران شده است ؟؟؟یا حداقل یکماه قبل ؟؟؟
یکصدایی بر علیه مردم ! یکصدا برای نابودی ایران , یکصدا برای نا امید کردن و به مرگ راضی شدن ملت
تابی جان بیا بالا غیرتن یه کاری بکن هر مقاله که میزاری همه میبیتی که مخالفن. بیا اونهایی که مواقق هستن رو موقع انتشار مثلا رنگش رو عوض کن. مردم مردن از دست این مسولان . همش شو برگزار میکنن. میگم از این به بعد نگیم مسولان بگیم شو کنندگان نمایش دهندگان سرکارگزارندگان بیخیالان.
در ضمن الکل هر جا میری میگن به ما ندادن. این هم از توزیع شما
واقعا ۱۰ روز پیش وارد شد
اصلا ۱۰ روز پیش اونوقت کی اورد ؟
واجب بود این همه پرواز
کاری کردین رکورد زدیم تو صادرات ویروس کرونا به کشورهای دیگه
انقدر که ما موفق عمل کردیم تو انتشار این ویروس خود چین نتونست
باید به همه دنیا بگیم که مسئولان ما از تامین ماسک ما هم عاجزند.
پاسخ ها
B
| Germany |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
اتفاقا از هیچ کاری عاجز نیستن ولی فقط برای خودشون. ماسک و دستکش و الکل برای خوذشون
به این مسئولان به ظاهر دلسوز که مجلسو فورا تعطیل کردن بفرمایید مدارسو تا بعد از عید تعطیل کنن
منه معلم مگه جون خودمو و خانوادممو و بچه ی مردمو از سر راه اوردم؟
یکی به داد ما کارمندای بیچاره برسه.
این مسئولین بی لیاقت از کرونا خطرناک ترن هیچ کشوری به اندازه ایران مبتلا و قربانی نداشته ( به نسبت جمعیت)
چند دهه است کشور در هر زمینه ای به حال خود رها شده است و اکنون ثمره بی برنامگی سوء مدیریت و سوء استفاده شدید و دشمن دشمن کردن و هر مشکلی را به گردن دشمن انداختن و پاسخگو نبودن در برابر مشکلات کشور را هر روز به شکلی و متاسفانه به شکل فاجعه می بینیم این فاجعه کرونا اولینش نبود و آخرینش هم نخواهد بود مدیریت هر کشوری علم و دانش و شایسته سالاری می خواهد پاسخگویی می خواهد با چهاردست و پا به صندلی قدرت چسبیدن و راه را برای ورود متخصصان و افراد شایسته بستن همین نتیجه اش می شود.
کرونا نه ۱۰ روز پیش وارد کشور شده است بلکه همزمان با شیوعش در چین وارد کشور شده است ،آیا این منطقی نیست!؟
باز هم دروغ و دروغ و دروغ .
10 روز پیش وارد ایران شد؟ ا
یکم یکماه کتمان کردیم دوم اطلاع رسانی بسیار بد وعدم پیشگیری صحیح سوم این درصد بسیار کشته ها نسبت به سایر کشورها یعنی ما به بهداشت مردم ومحیط زیست کمتراز همه جا اهمیت میدهیم دلیلش هم بسیار روشن است ضمن خداقوت ودست مریزاد به کادرپزشکی فداکار بیمارستانهای ما وامکانات پزشکی ما بسیار ابتدائی وشباهتی به عصر حاضر ندارن بیمارستانهای ما شبیه بازارهای مکاره شلوغ و مرکز پخش انواع بیماریها میباشند
این بیماری در هفدهم دیماه با اعلام کشور چین به سازمان بهداشت جهانی با نام کرونا برسمیت شناخته شد ودر سوم بهمن ماه کشور چین ناچار گردید شهر ووهان را قرنطینه کامل بنماید / یعنی حداقل ودر بهترین حالت باید مسئولین کشور از اوائل بهمن ماه این ویروس را جدی میگرفتند / اکنون نیز ظاهرا در باره آمار فوت مبتلایان ، افراد دارای زمینه را جز آمار کرونا محسوب نمیکنند وعلت فوت آنها را کسالت زمینه ای آنها میدانند و اعلان 43 نفر فوتی یعنی افرادیکه هیچ سابقه کسالت قبلی " دیابت ، ناراحتی قلبی ، آسم ووو " نداشته اند !!!
پیشنهاد می کنم به جای کاهش ساعت کار ادارات که تاثیری در رفت امد و حضور گسترده مردم ندارد حضور کارکنان به تعداد ضرورت در محل کار تقلیل یابد به گونه ایی که کارها به حد ضروری انجام گیرد. در ضمن بانکها تا اطلاع ثانوی رمز ثابت را دوباره برای کاهش مراجعه به دستگاههای ATM فعال کنند
بفکر محیط های کارگری باشید اگر وضع به همین ترتیب پیش برود تولید بخطر می افتد حفاظت محیط های کارگری در حد صفر است وزارت کار باید سریعا وارد عمل شود
دروغگویی در حد بونداس لایگا.
والا هر سری یک صدا میشن من میترسم اینا فقط کاری نکنن که همیشه گند میزنن
چه دولت چه مجلس این وسط مردم شدن موش آزمایشگاهی
خدارو شکر از همون جمله اول مشخص ضد ک چقدر صداقت و عقلانیت پشت این مقاله هست..... متاسف از اینکه مخاطب این حرفهای نسنجیده هزاران نفر هستند ک متاسفانه باور پذیریشون بسیار بسیار زیاده
یکی به این ترامپ بی وجدان بگه هرمسئول ونماینده ایرانی مرگ بر آمریکا و... داد سریعا خانواده هایشان را ازآمریکا اخراج کنه
سلام فرمودید ۱۰ روزه ؟تا کی مردم را احمق فرض میکنید ؟گند اون ویدوئوهای ساختگی مسئولان که در اومد تمام دنیا دارن مسخره مون میکنن تا کی اینهمه دروغ دروغ دروغ
این تیتر رو به شوخی زدید؟
چون دقیقا عکس هم دارند حرف می زنند یکی میگه روند ویروس کاهشیه یکی میگه پیک نخست رو در پیش رو داریم
قم چی شد؟
به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم
کجـــــا این سر انجــــام بد داشتیم!!!!!!!!!
اگر فردی واقعا مسئول باشد با حس واقعی مسئولیت به معنای کلمه با خواندن نظرات مردم در این چند روز نه از کرونا که از خجالت و شرم حداقل برود کنار !
همدلیواقعی با مردم لازم هست نه هم زبانی !
همدلی از هم زبانی بهتر است !
والا باید دید چند تا از مسولین به رحمت خدا می رند؟فعلا که مردم عادی تلفات میدم
کدام همصدایی؟!

اگر روز اول در جلسه شورایی که تشکیل شده بود شهر قم را قرنطینه می کردید حداقل وضعیت فعلی بوجود نمی آمد. الان هم امکانات صفر هم برای کادر درمانی و هم برای مردم، چرا؟ چون اینقدر بدهی بالا آورده اند که هیچ کارخانه ای حاضر نیست جنس تولیدیش را به مجموعه وزارت بهداشت بفروشد
ده روز پیش وارد شد؟ چقد دروغگویی
مردم از سياسيون خيلي انتظار صداقت ندارند. اما مشكل از انجا اغاز ميشود كه ميگوييم سياست ما مثل ديانت ماست وديانت ما مثل سياست ماست! بايد ترسيد از زمانيكه اين اتفاق بيافتد . واقعاً ديانت شما مثل سياست تان است .
مسئولین محترم و فزندانشون یکی یکی یک صدا آزمایش کرونا مثبت و صحیح و سالم شاد قرنطینه خانگی .
ملت بدبخت تو راه بهشت زهرا .
چند می گیری اینجوری سفارشی نویسی می کنی؟
یکی از نماینده ها گفته : پرسش این است که چطور آمار سایر کشور‌ها را اعلام نمی‌کنند؟ کشور‌هایی که موارد فوتی‌شان به دلیل ابتلا به کرونا بیشتر از ما بوده است. این‌ها نشان می‌دهد هدف دشمن سلب آرامش مردم است. خوب است ایشان پاسخ آنرا در صحبت خود داده اند. شما میگویید نسبت دادن آمار دروغ به ایران ازطرف آنها سلب آسایش جامعه ما میشود . خب آنها هم به جامعه خودشان آمار درست نیمدهند که سلب آسایش مردم خودشان نشود .
چرا مسئولین ما این قدر واضح! دروغ می گن!!!

شما به ما یک لینک منبع از هر سازمان یا ارگانی در ایالات متحده بده که نوشته باشه ایران تحریم دارو شده!

خجالت هم خوب چیزیه
یکصدایی مسئولان برای مقابله با کرونا!!!!!!!!!!!
عجب !!
از دروغگويي ساير كشورها نگيدكه دروغگو تر از مسئولين ما در عالم نيست مردم را بخال خود رها كرديد كه هركجا ميخواهند بروند تمام شهرهارا از جمله پايتخت آلوده كرديد چون عرضه قرنطينه قم را نداشتيد حالا چرا نميدانيم ؟
تازه بعد از اينهمه كشته ومبتلا جلوي بيماران مشكوك را ازخروح از قم ميگيريد ! هركجاي دنيا كه ويروس كرونا ديده شده ميگويند از ايران آمده ! ما تاكي تاوان بي تدبيري مسئولان را بايد بدهيم ؟؟!!!
ضمنا وقتي به امثال تبريزبان اجازه فعاليت داده ميشود بايد بيش از اينها تلغات بدهيم
دروغ بده عزیزم، نگو
نه تشکر میخوایم نه وعده پول نه بخشنامه نه هیچ ، ناجوانمردان به پزشکان و پرستاران ماسک و دستکش برسانید ، خودتان را قرنطینه و مصون کنید عیبی ندارد ولی به کادر درمان ماسک برسانید ، نگذارید بهای سهل انگاری شما بیش از این با جان پرسنل درمان پرداخت شود
دو ماه پیش یک جوان تهرانی بعد از مسافرت چند روزه به قم به مشکلاتی شبیه
به بیماری کرونا گرفتار و 12 روز در بیماستانی در تهران بستری شد . دکتر معالج او تاکید کرد که هیچکس نباید به ملاقات این بیمار بیاید!
تنها مطبوعه که یکم اعتماد داشتم تابناک بود . خداحافظ تابناک . این خبرای دست اولت را خودت بخون
با سلام
متاسفم برای سایت وزین تابناک که شروع این تحلیل را با غیر واقعیت انجام داد.
واقعا کرونا ده روز وارد کشور شده؟
تابناک! فقط وقتی به به چه چه شما و اون مسئولین بی لیاقت رو بکنیم نظرمون رو منتشر می کنین!
با این حمایت از این مسئولین کذاب شما هم در این دروغگویی سهیمید
به حق امام جعفر صادق (ع)، خداوند دروغگویان و حامیان آنها را نیامرزد
من هیات علمی دانشگاه صنعتی ... هستم، متاسفانه با تصمیمات اخیر هیات رییس دانشگاه فهمیدم که ما انسان نیستیم و یا احتمالا جان ما برای دولت و مسئولین دانشگاه به اندازه ارزن هم ارزشی ندارد. زیرا تاکید دارند که در دانشگاه بدون دانشجو حضور داشته باشیم زیرا حضور و غیاب می شویم. امروز دیگر کاملا مطمئن شدم که ماندن در کشوری که برای جان انسانها کوچکترین ارزشی قائل نیستند بزرگترین اشتباه است. اگرچه می دانم که تابناک هرگز نظر من را بازتاب نخواهد داد. اما گفتنی ها را باید گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
دقیقا حق با شما است. جان هیچ کس و هیچ فردی برای برخی مسئولین مهم نیست
اغلب مردم از حداقل امكانات ايمني محرومند در حاليكه مسئولين و نمايندگان مجلس و خانواده هايشان همان تعداد معدود كيت هاي تشخيص كرونا كه از چين وارد شده رو براي خودشون مصرف كردن !!! به نمايندگان مجلس هر نفر يك كيف لوازم ايمني و بهداشتي دادن ، چطور روشون ميشه خودشون رو مردمي جلوه بدن؟!!! 90 درصد مردم از حداقل امكانات بهداشتي محروم هستند . حتي كاركنان اورژانس ها هم در مضيقه هستند .
دروغ پشت دروغ. برای چی همصدا شدن
مجلس و دولت که تعطیل کردن رفتن کدوم مسئولان؟ مملکت صاحاب نداره؟ نداره بگید خودمون یه فکری کنیم
میدونین چی شده گفتن یک دوسه با هم داد بزنیم کرونا. همین و تمام
ده روز پیش خبرش رسید که کرونا وارد کشور شده
کرونا داخل کشور بود . خواندن ادامه مطلب بیهوده است
مسولیین محترم به
بقیه غیرقابل انتشار
باز هم بروید رای دهید
مسئول؟کدوم مسئول؟من تو این کشور مسئولی نمی بینم.مسئول دیدین سلام منو بهش برسونین
بی کفایت ترین مسئولان تاریخ معاصر ایران.
اقا همه جا رو مثه مجلس بی مصرف تا اطلاع ثانویه تعطیل کنید
نذارید تعداد بیمارا بیشتر بشه
حالا خوبه 1/1000 ژاپنم نولید علم نداریم
باید قدردان این مسئولان خدوم باشیم که در ویلاهایشان در داخل و خارج کشور به فکر ما هستند و واقعا زحمتکش ما هستند...
کارشناسان محترم آلودگی هوا : سالهاست که برای مهار آلودگی راهکار تعطیلی مدارس و دانشگاهها و زوج و فرد کردن عبور و مرور خودرو ها و را ارائه داده اید و سعی کرده اید مردم را در خانه ها نگاه دارید اکنون بعد از باران هفته پیش و یک هفته تعطیلی مدارس و دانشگاهها و کم شدن شدید عبور و مرور خودرو ها و ماندن مردم در خانه ها بخاطر کرونا دیدیم که هوا آلوده و به مرز خطر هم رسیده است یعنی شما مدارک تحصیلی خود را از کجا گرفته اید درب اون دانشگاهها را که از آنجا آمده اید گل بگیرند یعنی اون حقوق و بودجه ای میگیرید چطور از گلوی زن و بچه هایتان پایین رفته است تا بحال آب در هاون میکوفتید !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس