بازدید 4824

خرید عیدانه فرش

دنیای فرش - خرید عیدانه فرش آخرین جشنواره ی دنیای فرش ( بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش فرش در شرق تهران ) است که تمام مشتریانی که قصد خرید انواع فرش ماشینی ، فرش دستباف و تابلو فرش را دارند می توانند در این جشنواره شرکت کرده و از 99 جایزه نقدی که به صورت قرعه کشی به برندگان اهدا می شوند، بهره مند شوند. در این مقاله می خواهیم به معرفی دنیای فرش و انواع فرش و در نهایت به توضیح شرایط خرید عیدانه فرش بپردازیم.
کد خبر: ۹۶۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 22 February 2020

خرید عیدانه فرش

خرید عیدانه فرش آخرین جشنواره ی دنیای فرش ( بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش فرش در شرق تهران ) است که تمام مشتریانی که قصد خرید انواع فرش ماشینی ، فرش دستباف و تابلو فرش را دارند می توانند در این جشنواره شرکت کرده و از 99 جایزه نقدی که به صورت قرعه کشی به برندگان اهدا می شوند، بهره مند شوند. در این مقاله می خواهیم به معرفی دنیای فرش و انواع فرش و در نهایت به توضیح شرایط خرید عیدانه فرش بپردازیم.

خرید عیدانه فرش

بیوگرافی فرش

فرش یک نوع زیرانداز برای کف و سطح زمین است. فرش معمولا از جنس پنبه، پشم و کرک ساخته می شود که امروزه از جنس های دیگری از جمله الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن، نایلون، پلی استر نیز استفاده می شود.

 

فرش در ایران بخشی از هنر و فرهنگ ایرانی است که قدمت آن به هزاره پنجم و ششم قبل از میلاد در منطقه آسیای مرکزی می رسد. امروزه اما شما می توانید فرش را در اکثر خانه های ایرانیان و کشورهای منطقه ی آسیای مرکزی مشاهده کنید که علاوه بر اینکه به عنوان یک زیرانداز نرم و محکم مورد استفاده ساکنین خانه و اماکن عمومی قرار می گیرد، با توجه به طرح و نقش های آن در دکوراسیون خانه نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

 

دنیای فرش

دنیای فرش یکی از بزرگترین و تخصصی ترین هایپر مارکت فرش است که در قالب یک کسب و کار رسمی و مدرن به فروش انواع فرش های مختلف از قبیل

خرید عیدانه فرش

  • فرش های ماشینی
  • فرش های دستباف
  • تابلو فرش ها
  • فرش کودک
  • فرش سفارشی
  • موکت

خرید عیدانه فرش

در شرق تهران فعالیت می کند. دنیای فرش همچنین در قالب یک فروشگاه اینترنتی خدمات و فروش خود را در فضای مجازی انجام می دهد که شما می توانید آدرس آن را در پایان همین مقاله دریافت نمایید.

خرید عیدانه فرش

همچنین لازم به ذکر است که این مرکز فروش جشنواره های مختلفی برای مشتریان خود در طول سال برگزار می کند که شما فرصت خوبی را برای خریداران فرش رقم می زند. یکی از این جشنواره های فرش خود، جشنواره ی بهار نود و نه است که شما می توانید با خرید بالای 1 میلیون تومان به صورت نقدی، از 25 بهمن ماه وارد جشنواره شده و یکی از برندگان خوش شانس 99 جایزه ی 9 میلیونی + 9 درصد تخفیف باشید.

 

خرید فرش دستباف

فرش دستباف از فرش هایی است که به دست هنرمندان و فرش بافان طراحی و بافته می شود که معمولا از ارزش بیشتری برخوردار هستند و زمان و دقت بیشتری برای آن ها صرف شده است. این فرش ها دارای سه مشخصه هستند که عبارتند از:

 

 

دارای تار و پود هستند

پرز دارند

پرز ها دور تارها گره خورده هستند.

این فرش ها در انواع مختلف قالی، قالیچه، کلگی، کناره، ذرع و نیم و ذرع چارک، پشتی و پادری تولید می شوند که هرکدام از اینها در سایز بندی متفاوت با یکدیگر هستند. به عنوان مثال قالی ها فرش هایی در ابعاد 2*3 تا 6*4 می باشند در حالی که پشتی ها قالیچه هایی با مساحت کمتر از یک متر مربع می باشند.

 

خرید فرش ماشینی

فرش های ماشینی از انواع فرش های مصنوعی از قالی ها هستند که بدون دخالت انسان و توسط ماشین آلات صنعتی بافته می شوند. این فرش ها معمولا به خاطر هزینه های کمتر در تولید و زمان کمتری که برای بافت فرش و همچنین به علت ارزان بودن مصالح آنها، از قیمت تمام شده کمتری نسبت به فرش های دستباف برخوردار می باشند.

 

فرش های ماشینی در گونه های مختلفی تولید می شوند که عبارتند از فرش های 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1050 شانه، 1200 شانه، 1250 شانه و 1500 شانه.

 

شما می توانید همچنین در خرید عیدانه فرش با خرید این نوع فرش ها در قرعه کشی آن شرکت نمایید.

 

خرید عیدانه فرش

خرید عیدانه فرش اینترنتی

برای خرید اینترنتی لازم است تا یک کامپیوتر یا گوشی موبایل هوشمند داشته باشید تا بتوانید با مراجعه به وب سایت دنیای فرش، از محصولات این فروشگاه  تخصصی  فرش و موکت مطلع شده و نسبت به خرید اینترنتی فرش اقدام نمایید.

 

از ویژگی های خرید عیدانه فرش به صورت اینترنتی می توان گفت:

 

        امکان خرید اینترنتی فرش به صورت 7 روز هفته از طریق وب سایت

        ارسال محصولات خریداری شده به صورت 100 درصد رایگان تا درب منزل شما

        امکان فروش و خرید به صورت آنلاین با مشاهده ی مشخصات و ویژگی های فرش در وب سایت

        مراجعه ی حضوری به مرکز و فروشگاه دنیای فرش

        پشتیبانی از محصولات به صورت 24 ساعته

        پشتیبانی آنلاین به صورت چت در وب سایت برای پاسخ گویی به کاربران

        خرید اقساطی فرش

همچنین این فروشگاه دارای یک باشگاه ویژه برای مشتریان خود است که با خرید هایشان می توانند از مزایایی از جمله مبالغ کارت شارژ، خدمات رفاهی، تفریحی، گردشگری و سیاحتی بهره مند شوند. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید به قسمت باشگاه مشتریان دنیای فرش مراجعه نمایید.

خرید عیدانه فرش

بهار نو دونه نام جشنواره ای است که در قسمت های بالا هم به آن اشاره کردیم. این جشنواره که به عنوان یکی از فرصت های ویژه خرید عیدانه فرش توسط دنیای فرش ارائه می شود، به عنوان آخرین فرصت استثنایی خرید انواع محصولات این فروشگاه بزرگ است که در سال 1398 برگزار خواهد شد.

 

از جمله شرایط شرکت در جشنواره خرید عیدانه فرش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

        خرید بالای 1 میلیون تومان به صورت نقد برای انواع فرش های ماشینی، دستباف و تابلو فرش ها

        خرید در بازه ی 25 بهمن تا آخر فروردین سال 99

        هر امتیاز = خرید یک میلیون تومانی

در این جشنواره خرید عیدانه فرش دو برگ کارت قرعه کشی تحویل مشتری داده می شود که شما باید یکی از آنها را به داخل صندوق بیاندازید و برگه ی دیگر را در یک فاکتور الصاق کرده و تا زمان قرعه کشی نزد خود داشته باشید.

 

نکته مهم در مورد این جشنواره این است که برای برنده شدن، حضور شما الزامی است و 99 نفر به عنوان برنده جایزه نقدی 9 میلیون تومانی خواهند شد.

 

برای خرید عیدانه فرش شما می توانید به وب سایت زیر مراجعه کرده و از خدمات و انواع محصولات دنیای فرش بهره مند شوید:

 

آدرس وب سایت اینترنتی:  https://donyayfarsh.com/

شماره تلفن : ۷۵۰۹۴۰۰۰- 021

ایمیل:  info@donyayfarsh.com

آدرس فروشگاه: جاجرود، بازار مبل کمرد، روبروی پمپ بنزین

خرید عیدانه فرش

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل