بازدید 4045

آمار دانشجویان نمونه وزارت بهداشت اعلام شد

کد خبر: ۹۶۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 22 February 2020

معاون دانشجویی و فرهنگی گفت: در بیست و هشتمین جشنواره دانشجویی نمونه کشوری ۱۰ دانشجوی نمونه وزارت بهداشت با حضور معاون اول رئیس جمهور تقدیر می شوند.

به گزارش مهر، مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره دانشجویی نمونه کشوری و منتخبین دانشگاه آزاد با حضور مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر سیماسادات لاری معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت در دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر سیما سادات لاری افزود: آیین نامه دانشجویان نمونه برای اینکه کمترین بی عدالتی نباشد بازنگری و تنظیم شد، در حوزه وزارت بهداشت ۳۷۵ دانشجو در جشنواره دانشجویان کشوری سال ۹۸ شرکت کردند که بیشترین آنها با ۳۴ درصد مربوط به مقطع کارشناسی بود، ۲۷ درصد آنها دکتری تخصصی، ۱۹ درصد دکتری حرفه ای، ۱۸ درصد کارشناسی ارشد ناپیوسته و دو درصد دستیاری بودند.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت افزود: کمیته های داوری در بخش های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری مستندات این دانشجویان را ارزیابی کردند و در نهایت ۴۳ دانشجو معرفی شدند که ۳۰ درصد آنها کارشناسی، ۱۶ درصد کارشناسی ارشد ناپیوسته، ۲۸ درصد دکتری تخصصی، ۲۱ درصد دکتری حرفه ای و ۵ درصد دستیاری بوده اند. در مجموع ۱۰ نفر از این دانشجویان به عنوان دانشجوی نمونه کشوری از وزارت بهداشت معرفی شدند که ۸ نفر آنها آقا و دو نفر آنها خانم هستند.

لاری در ادامه خطاب به دانشجویان نمونه کشوری گفت: مهمترین آفت در آینده شما آفت غرور و تکبر است، همه می دانیم علم بی نهایت است و آنچه شما را از بقیه متمایز می کند تواضع و فروتنی است و در این خصوص الگو علامه طباطبایی هستند که یا خیلی از مسائل را می گفتند نمی دانند و یا با احتمال آن را بیان می کردند.

وی ادامه داد: آفت دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید آفت یاس و ناامیدی است که باید صبور بوده و تاب آوری خود را بیشتر کنید.

لاری در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: از شما انتظار می رود الگو باشید و کمک کنید تا فرار نخبگان و فرار مغزها نداشته باشیم.

وی ادامه داد: جوایز دانشجویان در این دوره حدود ۴۷ درصد رشد داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر