بازدید 3523

افزایش ساعات کار صنوف در اسفندماه

کد خبر: ۹۶۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ 22 February 2020

رییس پلیس پایتخت از افزایش یک ساعته زمان پایان کار صنوف در اسفندماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به حضور مردم تهران در انتخابات روز جمعه گفت:‌ استکبار از هربهانه‌ای برای کاهش حضور مردم استفاده کرد، من روز جمعه از اکثر شعبات اخذ رأی بازدید کردم و واقعا این را می‌گویم که از دیدن حضور با شعور، شور و با انگیزه مردم جان گرفتم و دورود می‌فرستم به مردم و تشکر می‌کنیم از حضورشان.

وی به مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت:‌ در تهران بیش از هفت میلیون نفر در تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند و دیگر شهرها نیز حضور چشمگیر بود.

رحیمی با اشاره به انتخابات و تامین امنیت آن نیز تصریح کرد: ناجا کار بزرگی را در این ایام انجام داد و حتما هم مردم این‌ها را می‌بینند، برای این اقدامات از مدت‌ها قبل در پشت پرده برنامه‌ریزی‌های مفصلی انجام شده است و همین امروز که جمع کثیری از مردم آمدند و رأی دادند. همه به پشتوانه امنیتی بود که همکاران من در سراسر کشور ایجاد کرده‌اند.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به ۴۵۵۲ شعبه اخذ رأی در پایتخت، گفت: این شعبات در مقایسه با شهرهای دیگر بسیار بیشتر بود و خوشبختانه هیچگونه مشکل خاصی در تهران و در کل کشور نداشتیم و این وضعیت امنیتی مطلوب به برکت وجود مردم هوشیار و آگاه بود.

به گفته رحیمی، در تهران نیز بیش از ۱۴ هزار نفر از ماموران پلیس در شعب اخذ رأی بودند و علاوه بر آن همزمان امورات جاری مردم را هم در کلانتری‌ها و ... انجام دادند و امنیت شهر و نظم و انضباط ترافیکی هم برقرار بود.

وی با بیان اینکه تا پایان شمارش آراء، مأموران در شعب اخذ رأی حضور دارند، تصریح کرد: حتی بعد از بردن این‌ آراء به مخازن هم ما از آن حفاظت و حراست می‌کنیم.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به یک ماه پایانی سال گفت:‌ در یک ماه پایانی سال پلیس در مراکز مهم خرید حضور دارد، همچنین برای چهارشنبه‌سوری و ... برنامه‌ریزی شده است. در چهارشنبه سوری بعضی‌ها با جان مردم و به خصوص قشر جوان ما بازی می‌کنند من به این افراد هشدار وتذکر جدی می‌دهم. به خصوص ما با این‌هایی که اقدام به تولید و فروش ترقه‌ها و مواد محترقه غیرمجاز می‌کنند تعارف نخواهیم داشت و با جدیت برخورد خواهیم کرد.

رحیمی با ورود ایران به لیست سیاه FATF گفت:‌ اول اینکه از بازاری‌ها و مردم می‌خواهیم که یک مقدار ملاحظه مردم را انجام دهند. با بحث FATF یک عده در فضای مجازی، خبر داده و اعلام کرده‌اند که ۵۰۰ یا ۷۰۰ تومان قیمت دلار را بالا بردند. با این‌ها برخورد می‌کنیم و آن افرادی که در فضای مجازی قیمت ماشین، دلار و ... را فضایی بالا می‌برند باید منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضایی باشند. این کار ظلم و گناهی بزرگ و همراهی با آمریکا است و بعد هم که با این افراد برخورد می‌شود بعضی‌ها صدایشان درمی‌آید.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: به دلالان سوداگران و افرادی که با غرض به ویژه در فضای مجازی قیمت‌های دروغین را مطرح می‌کنند هشدار جدی می‌دهیم.

وی ادامه داد:‌ دشمن در مقابل ما شمشیرش را از رو بسته است و ما باید مراقب خودمان باشیم.

رحیمی همچنین از افزایش ساعت کار کسبه در اسفند ماه خبر داد و گفت: موافقت شده که تا ساعت یک بامداد، ساعت کار صنوف افزایش یاید. در هفت نقطه هم بازارهای شب عید وجود دارد و ما مسئول امنیت هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار