بازدید 5091

واکنش یک استقلالی سابق به درگیری رحمتی و حسینی

کد خبر: ۹۶۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ 21 February 2020

سیاوش اکبرپور در خصوص اختلافات پیش آمده بین مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی در فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکن سابق استقلال گفت: در تمرینات استقلال و زمانی که بازی می‌کردم، می‌دیدم که حسینی به پیشکسوتان احترام می‌گذارد. آقای حسینی! وقتی بچه بودی و به استقلال آمدی، رحمتی کاپیتان این تیم بود، آن زمان احترام می‌گذاشتی و الان هم باید احترام بگذاری. همانطور که من روز‌های اول که به استقلال آمدم، محمود فکری و علیرضا منصوریان کاپیتان بودند و اکنون نباید در مورد آن‌ها صحبت کنم.

وی تصریح کرد: تمرکز حسینی در این فصل بهم ریخته و دروازه‌بانی نیست که در سال‌های گذشته بود. کیفیت فنی حسینی پایین آمده است. او باید بداند رحمتی در تیم دیگری حضور دارد و او در استقلال است. حسینی باید به این درک برسد که کیفیت فنی‌اش پایین آمده است. من حسینی را دوست دارم و همشهری‌ام است، اما توقع دارم به پیشکسوت خود احترام بگذارد. او باید بداند درون دروازه استقلال بزرگانی، چون ناصر حجازی، بهزاد غلامپور، احمدرضا عابدزاده، رحمتی و ... ایستاده‌اند. با تمام وجودم دوست دارم حسینی با تمرکز بالا درون دروازه استقلال بایستد.

بازیکن پیشین تیم استقلال در رابطه با مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال و اینکه برخی مدیران مدام از صحبت برای خدمت به مردم حرف می‌زنند، گفت: مدیریت در کل جامعه ما دچار مشکلاتی است و تنها ارتباط به فوتبال ندارد. در استقلال شرایط مدیریتی ضعیف است. این را بدانید کسانی که وضعیت مالی خوبی دارند، آنقدر زرنگ هستند که در این فوتبال پول‌شان را راحت خرج نکنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر