بازدید 11560

واکنش اکبرپور به ماجرای دوپینگ، استقلال و مجیدی

من را ۶ بار برای تست دوپینگ بردند که در همه تست‌ها مجیدی با من بود. برخی وقت‌ها بازیکن را رندوم انتخاب می‌کردند، اما من و مجیدی را هدف‌دار به اتاق تست دوپینگ می‌بردند. پس از آن بود که مجیدی مصاحبه تندی انجام داد و گفت که چرا هر هفته از او تست دوپینگ می‌گیرند.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 21 February 2020

مهاجم پیشین تیم استقلال با انتقاد از برخی بازیکنان این تیم گفت: برای بعضی از مدافعان استقلال برد و باخت تیم فرقی ندارد و دنبال جنگولک بازی هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، سیاوش اکبرپور درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: حال استقلال در دو، سه سال گذشته خوب نبوده است. برای استقلال در این چند سال انتخاب‌های خوبی نکرده‌اند و نتیجه‌اش شرایط دو سه سال گذشته بوده است. خط هافبک و مهاجمان استقلال فوق‌العاده‌اند و هیچ ایرادی ندارند. تیمی که با آن شرایط سخت ۸ گل به الکویت کویت و الریان قطر و بدون شیخ دیاباته دو گل به پرسپولیس می‌زند، هیچ ایرادی ندارد. استقلال توان گل زدن دارد، اما به دلیل سهل‌انگاری مدافعانش گل می‌خورد. 

اکبرپور درباره ماجرای رخ داده بین مهدی امیرآبادی و فرهاد مجیدی و بحث استفاده از ماده ممنوعه در سال ۹۰ در دربی تهران گفت: احترام خاصی برای رسانه‌ها قائل هستم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم، اما برخی رسانه‌ها برای این اتفاق برنامه‌ریزی کرده و دنبال شیطنت بودند. اصلا چنین چیزی وجود ندارد. خوردن مکمل در همه جای دنیا رایج است، اما من به عنوان کسی که ۸ سال برای استقلال بازی کردم، یک‌بار هم قرص نخوردم. مکمل‌ها حرف اول را در ورزش می‌زنند.

واکنش اکبرپور به ماجرای دوپینگ، استقلال و مجیدی

وی ادامه داد: اگر اشتباه نکنم بین سال‌های ۹۱، ۹۰ و ۹۲ بود که من را ۶ بار برای تست دوپینگ بردند که در همه تست‌ها مجیدی با من بود. برخی وقت‌ها بازیکن را رندوم انتخاب می‌کردند، اما من و مجیدی را هدف‌دار به اتاق تست دوپینگ می‌بردند. پس از آن بود که مجیدی مصاحبه تندی انجام داد و گفت که چرا هر هفته از او تست دوپینگ می‌گیرند. «جَک تری دی» مکمل ورزشی بوده و دوپینگ نبود. آن زمان بازیکنان حرفه‌ای در تیم‌های دیگر هم مصرف می‌کردند، اما ظاهرا با برنامه‌ریزی خاصی قصد دارند همه چیز را به نام مجیدی بزنند. این کار‌ها قشنگ نیست و مطمئن باشید جایی پاسخ آن را می‌گیرند. چرا وقتی ۶ بار از من و مجیدی تست دوپینگ گرفتند، نگفتند ماده ممنوعه مصرف شده است؟

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: پیشکسوتان ناخواسته برخی مواقع حرف‌هایی می‌زنند که برخی خبرنگاران در دنیا از کوچک‌ترین نکته آن‌ها برداشت‌های خودشان را می‌کنند. با امیرآبادی صحبت کردم و گفت: منظوری نداشته است. این صحبت‌ها پوچ و بی‌منطق است، آن هم برای کسی که در یک سال ۶ بار تست دوپینگ از او گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل