بازدید 4273

کشف حدود ۴ تن مواد مخدر از یک قاچاقچی در فارس

کد خبر: ۹۵۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 10 February 2020

 فرمانده نیروی انتظامی فارس اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته در بازرسی از یک خودرو در ورودی نی‌ریز ، ۳ تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این راستا یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

 به گزارش ایسنا، سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۲۱ بهمن در یک نشست خبری افزود: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از یک دستگاه کامیون تانکر حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: با تلاش ماموران انتظامی و برقراری ایست و بازرسی‌های محسوس و گشت‌های نامحسوس، خودروی مورد نظر متوقف شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو ۳ تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

حبیبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۸ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدار در استان فارس کشف و ضبط شده که ۱۳ هزار و ۵۰۰ کیلو از این مواد غیر دارویی بوده و بزودی امحاء خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۹۷۷ خودرو توقیف و در این راستا ۱۳ هزار و ۱۲۸ نفر قاچاقچی مواد مخدر و ... دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس همچنین عنوان کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته سه باند مواد مخدر در این استان منهدم و حدود ۴ تن و ۳۲۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده و در این رابطه ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و تعداد هفت دستگاه خودرو توقیف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار