بازدید 3769
به مناسبت ایام دهه فجر

برپایی میز خدمت امور آبفا سنندج در مسجد قبا بهاران

کد خبر: ۹۵۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ 09 February 2020

میز خدمت ادارات  با هدف تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقاء رضایت و بررسی و رفع مشکلات شهروندان و مراجعه کنندگان و تسهیل در خدمات رسانی در مساجد استان کردستان روز جمعه 18 بهمن ماه برپا شد.

برپایی میز خدمت امور آبفا سنندج در مسجد قبا بهاران

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، به همت سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان و همکاری ادارات به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در هفتمین روز این ایام با هدف ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقاء رضایت، بررسی و رفع مشکلات شهروندان و مراجعه‌کنندگان و تسهیل در خدمات ‌رسانی، میز خدمت ادارات مختلف از جمله مخابرات، نیروی انتظامی، هلال احمر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت گاز، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و شهرداری‌ها و آب و فاضلاب شهری و روستایی مستقر شدند که در شهر سنندج نیز امور آبفا این شهر در مسجد قبا اقدام به برپایی میز خدمت نمود.

میز خدمت شرکت آبفا کردستان در راستای پاسخگویی به همشهریان انجام شد که استمرار این اقدام در افزایش شاخص های حقوق شهروندی تأثیر مثبت خواهد داشت.

اجرای میز خدمت ادارات در راستای گرامیداشت دهه فجر بود که بیش از 90 میز خدمات در راستای ارائه خدمت به مردم، دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان ادارات و پیگیری تعهدات خدمتی مسوولان به مردم در مساجد شهرهای استان مستقر شده بودند.

شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان در شهرهای مختلف استان در مقاطع مختلف اقدام به برپایی میز خدمت در نماز جمعه و همچنین در مناطق منفصل شهری نموده است و این رویه را همچنان ادامه می دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار