بازدید 4690

نرم افزار CRM؛ ابزاری برای رشد و ارتقاء کسب و کار

مجموعه نرم افزاری پیام گستر | نرم افزار CRM مجموعه ای از این استراتژی ها و روش هاست که شما را در راه اندازی یک کسب و کار و رشد آن یاری می نماید. این نرم افزار مهم، به پایه ریزی یک سیستم کاری کارآمد، ورود مشتریان جدید، بستن معاملات غیر ممکن و رسیدگی به امور مشتریان می انجامد. در ادامه مقاله بیشتر به کارایی نرم افزار سی آر ام خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۹۵۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ 04 February 2020

نرم افزار CRM

به عنوان صاحب یک کسب و کار، اینکه از کجا می آیید و قصد دارید به کجا بروید، به ابزارهایی چون نرم افزارها CRM بستگی دارد. زیرا تا استراتژی و روش شما برای رسیدن به اهداف در خور نباشد، تحقق آنها کاملا دور از واقعیت خواهد بود.  نرم افزار CRM مجموعه ای از این استراتژی ها و روش هاست که شما را در راه اندازی یک کسب و کار و رشد آن یاری می نماید. این نرم افزار مهم، به پایه ریزی یک سیستم کاری کارآمد، ورود مشتریان جدید، بستن معاملات غیر ممکن و رسیدگی به امور مشتریان می انجامد. در ادامه مقاله بیشتر به کارایی نرم افزار سی آر ام خواهیم پرداخت.

تعریف نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتریان، یک ابزار سازمانی است که بخشهای مختلف یک مجموعه را در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان و در نتیجه سود بیشتر، هماهنگ می سازد. وظیفه نرم افزار CRM راه اندازی اتوماسیون و ایجاد یک فضای کاربری مطمئن برای تمامی پرسنل یک سازمان است. تا آنها از طریق مکانیزاسیون فعالیت های درونی سازمان بتوانند مدیریت تعاملات، وظایف، تبلیغات و فروش را بر عهده بگیرند. در واقع رصد تمام رویدادهای سازمان در فضای سی آر ام کاملا امکان پذیر است.

 

سی آر ام معمولا به دو صورت نرم افزار CRM تحت وب  و نرم افزار آنلاین (یا پیش فرض) وجود دارد و می توان بسته به نیاز سازمان ها و بودجه ای که برای استقرار آن در نظر گرفته شده است آن را خریداری نمود. این فناوری معمولا از داشبوردهای مدیریت پرسنل و وظایف، تقویم های کاری، تبلیغات، بازاریابی، فروش و امور مشتریان تشکیل شده است.

چرا CRM ؟

امروزه غریب به 74 درصد از شرکت ها در کل دنیا از نرم افزار سی آر ام استفاده می کنند و اکثر آنها حتی از طریق موبایل و سایر دستگاهها به داشبورد CRM خود دسترسی دارند.

نرم افزار سی آر ام

 اما چرا سی آر ام تا این حد محبوب است؟

بگذارید از اینجا شروع کنیم. هسته ی CRM مشتریان شما هستند و شما برای حفظ و رشد کار خود مسلما به مشتریان وفادار و بالفعل نیازمندید. شما باید بتوانید از طریق دسترسی ها و پلتفرم های مختلف مشتریان خود را شناسایی کنید و با آنها ارتباط بگیرید. سی آر ام به شما کمک می کند که بتوانید مشتریان بالقوه را جذب کنید و از ابتدای قیف فروش تا انتهای آن (مرحله ای که مشتریان برای خرید هزینه می کنند) آنها را هدایت کنید.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM 3مرحله برای این کار دارد:

1.     افزایش سطح آگاهی

CRM به مشاغل کمک می کند تا در مورد مشتریان خود اطلاعات کسب کنند؛ از جمله اینکه آنها چه کسانی هستند و چرا محصولات شما را خریداری می کنند. همچنین روند تاریخچه خرید مشتریان را نشان می دهد. این امر به مشاغل اجازه می دهد نیازهای مشتری خود را بهتر پیش بینی کرده و در نتیجه آنها را برآورده سازند.

همچنین استفاده موثر از مدیریت ارتباط با مشتری می تواند یک مزیت استراتژیک را فراهم کند. داده هایی که از مشتری بدست می آید اگر به درستی سازمان یافته باشند، به شرکت ها کمک می کند تا مخاطبان صحیح را برای تبلیغات و محصولات جدید انتخاب کنند.

2.     طبقه بندی

CRM این امکان را می دهد تا با سازماندهی و اتوماسیون جنبه های خاصی از تجارت ، کسب و کارها کارآمدتر شوند؛ از فرآیندهای فروش گرفته تا مبارزات بازاریابی و تجزیه و تحلیل تجارت و همچنین داده های مشتری. CRM این فرایندها را برای مشاغل خودکار و ساده می کند. و به کسب و کارها اجازه می دهد تا این فرآیندها را در درک ساده تر و آسان تر داده ها بهبود و سامان دهند.

3.     بهبود دادن

سرانجام ، نرم افزار CRM به مشاغل اجازه می دهد تا تعامل با مشتری خود را بهینه کنند. CRM با ساده سازی و ساده تر کردن بسیاری از پیچیده ترین مراحل تعامل با مشتری، رضایت مشتری را افزایش می دهد. برای مثال تعریف سفر مشتری در نرم افزار سی آر ام (CRM) می تواند فرآیندهای اضافی را در قیف فروش کوتاه تر کند.

نرم افزار CRM پیام گستر

نرم افزار CRM پیام گستر؛ معنای واقعی رقابت در جذب مشتری

به طور کلی CRM به عنوان یک فضای امن برای سازماندهی کلیه جزئیات مشتریان، مجالی را فراهم می کند تا تیم فروش شما قادر به ردیابی وضعیت هر مشتری باشد. با این حال سخت می توان نرم افزاری را یافت که تمام ویژگی های مورد نظر برای بهترین عملکرد را داشته باشد. بنابراین باید نرم افزاری را یافت تا بتوان ویژگی های آن را بر حسب نیازها شخصی سازی کرد. یکی از برترین نرم افزارهای CRM فارسی، نرم افزار سی آر ام پیام گستر است. این نرم افزار با همکاری با بیش از 3000 سازمان کوچک و بزرگ توانسته به یکی از پیشروان صنعت مشتری مداری بدل گردد. برای کسب اطلاع بیشتر از نرم افزار CRM پیام گستر، با شماره 49714-021 تماس بگیرید و یا به سایت www.payamgostar.com مراجعه نمایید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر