بازدید 5457

فروش فوق العاده شهروند همزمان با آغاز دهه مبارک فجر

همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر جشنواره فروش فوق العاده شهروند برای بیش از 2 هزار قلم کالای متنوع با تخفیف های ویژه آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 03 February 2020

فروش فوق العاده شهروند همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شد

به گزارش تابناک به نقل از تیترشهر، در این جشنواره که برای گروه های کالایی مختلف اعم از خواروبار، محصولات لبنی و پروتئینی، محصولات شوینده و بهداشتی، لوازم منزل و ... آغاز شده است، شهروندان می توانند تا پایان دهه مبارک فجر با مراجعه به شعب فروشگاه های زنجیره ای شهروند، از تخفیفات فوق العاده این جشنواره برخوردار شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت شهروند، با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش میزان تقاضا برای گروه های کالایی مختلف، تخفیف های ویژه 10 تا 50 درصدی برای اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان در نظر گرفته شده است تا شهروندان بتوانند سبد مصرفی خود را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه های شهروند تهیه و خریداری کنند.

جشنواره فروش فوق العاده شهروند به مناسبت دهه مبارک فجر تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت و با پایان یافتن آن فروش فوق العاده نوروزی شهروند با تخفیف های گسترده تر و تنوع کالایی ببشتر میزبان شهروندان و خانواده ها در ایام پایانی سال خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل