بازدید 9818

اظهارات تند آدام شیف درباره ترامپ

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در توئیت‌هایی رئیس‌جمهور این کشور را گناهکار خواند و او را به تلاش برای تقلب در انتخایات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ متهم کرد.
کد خبر: ۹۵۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 03 February 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، با انتقاد از کارشکنی جمهوری‌خواهان در روند استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، در سنا او را گناهکار خواند.

او در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: ما استدلالمان را ثابت کردیم. سناتور‌های جمهوری‌خواه اکنون پذیرفته‌اند که ترامپ طبق اتهاماتش، گناهکار است، با این حال مانع از شهادت شاهدان می‌شوند و مردم آمریکا را از اطلاع کامل درباره عملکرد غلط ترامپ محروم کردند. سناتور‌ها اکنون تصمیم خواهند گرفت و بابت آن مسئول هستند.

رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی دیگر آورده است: سناتور‌ها باید با استناد به اسناد و شواهد بر روی یک محاکمه عادلانه تاکید می‌کردند. اما این گزینه را انتخاب نکردند. برخی می‌گویند اجازه دهید انتخابات در این باره تصمیم بگیرد. اما با توجه به اینکه رئیس جمهور در تلاش برای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ است، این استدلال قانع‌کننده نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار