بازدید 11565
۱
از سوی سفیر سوئیس انجام شد؛

بازگشایی نخستین محموله‌دارویی ارسال‌شده به ایران

سفیر سوئیس به صورت نمادین نخستین محموله دارویی ارسال شده به ایران که مربوط به پیوند اعضا است را بازگشایی کرد.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ 02 February 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، در حالی که سوئیس روز پنج‌شنبه‌ در اطلاعیه‌ای از اجرایی شدن ساز و کار مالی برای ارسال اقلام انسان‌دوستانه به ایران خبر داد، امروز نشست خبری سفیر این کشور برای تشریح جزئیات این ساز و کار مالی برگزار شد.

در این نشست سفیر سوئیس به صورت نمادین نخستین محموله دارویی ارسال شده به ایران که مربوط به پیوند اعضا است را بازگشایی کرد.

بازگشایی نخستین محموله‌دارویی ارسال‌شده به ایران

در بخشی از بیانیه سفارت سوئیس در این باره آمده است:

«هدف ساز و کار تجاری انساندوستانه سوئیس(SHTA) حصول اطمینان از آن است که صادرکنندگان و شرکت‌های تجاری در زمینه غذا، بخش‌های دارویی و پزشکی مستقر در سوئیس از یک کانال پرداخت مطمئن از طریق یک بانک سوئیسی برخوردار شوند که به وسیله آن پرداخت‌ها در ازای صادرات آنها به ایران تضمین می‌شود. به این ترتیب، سوئیس، در راستای سنت انساندوستانه خود، به تأمین اقلام کشاورزی، غذایی، دارویی و تجهیزات پزشکی برای ایرانیان یاری می‌کند.

تمهید تجاری انسان‌دوستانه سوئیس(SHTA) از سوی سوئیس و در همکاری نزدیک با مقامات مربوطه در ایالات متحده آمریکا و ایران و نیز بانک‌ها و شرکت‌های برگزیده سوئیسی ایجاد شده است. تحت این تمهید، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا تضمین‌های لازم را برای بانک‌های دست‌اندرکار فراهم خواهد نمودتا اطمینان یابند امکان انجام معاملات مالی در راستای قوانین ایالات متحده وجود دارد.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱
اشک در چشمان دکتر ظریف جمع نشه؟! 4 کارتنه کلا؟! این رو که یه دیپلمات میذاشت تو ساکش میاورد دیگه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار