بازدید 2292

لزوم تردد با زنجیر چرخ در چهار محور

کد خبر: ۹۵۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 01 February 2020

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کولاک و یخبندان در محورهای مواصلاتی دو استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، زنجان، محور اردبیل-سراب استان اردبیل و محور اراک-توره استان مرکزی هستیم.

وی ادامه داد: همچنین کولاک و یخبندان نیز در محور خلخال- اسالم استان اردبیل و محور بوکان – مهاباد در محدوده گردنه برهان در استان آذربایجان غربی مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی کشور تاکید کرد و گفت: تردد در محورهای زنجان-بیجار، زنجان-طارم و زنجان-دندی استان زنجان و محور پیرانشهر – سردشت در محدوده گردنه زمزیران در استان آذربایجان غربی تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

سرهنگ رحمانی در ادامه از بارش باران در محورهای استان لرستان خبر داد و افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، همدان و کرمانشاه مشاهده می‌شود.

به گفته وی، ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزاد راه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از انسداد محور زنجان-دندی استان زنجان خبر داد و اظهارکرد: این محور از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز به دلیل بارش برف، کولاک و کاهش دید مسدود شده است. نیروها در حال تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل