بازدید 4600

چرا به اشکان دژاگه در ورزشگاه آزادی توهین شد؟

کد خبر: ۹۵۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 27 January 2020

اشکان دژاگه یکی از فوتبالیست های موفق فوتبال ایران محسوب می شود. او از اولین مسابقه ای که به ایران آمد و مقابل تیم ملی قطر پیراهن تیم ملی را پوشید تا حالا که در لیگ ایران است و برای تراکتور توپ می زند، فراز و نشیب هایی را سپری کرده اما همواره به خاطر کاراکتر حرفه ای و سابقه خوب و حرفه ای اش در فوتبال اروپا مورد احترام هواداران فوتبال ایران بوده است.


دژاگه حتی زمانی که از نظر فنی هم عملکرد خوبی نداشت و از آمادگی به دور بود، هرگز از چشم هواداران فوتبال نیفتاد و اکثریت با حمایت از این ستاره باتجربه سعی داشتند او را به مسیر درست برگردانند. حالا اما با گذشت چند سال از این ابراز احساسات مثبت دژاگه روز تلخی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد.


در جریان دیدار روز گذشته پرسپولیس و تراکتور روی سکوهای ورزشگاه ازادی جو ملتهبی حکم فرما بود. درگیری هایی که میان هواداران دو تیم رخ داد و منجر به زخمی شدن چند هوادار هم شد از یک طرف موردتوجه قرار گرفت و اتفاقات ناخوشایندی که درون زمین رخ داد هم بار دیگر التهاب را به سکوها برد.

 


از آنجایی که جنگ تراکتور و پرسپولیس یک بازی حیثیتی محسوب می شد و نتیجه اش در سرنوشت جدول بسیار تاثیر داشت، دو تیم برای برد هر کاری از دست شان برآمد انجام دادند و طبیعی است که در چنین مسابقاتی تنش هایی هم ایجاد شود. منتهی روز گذشته این تنش های اندک به سکوها کشید و در نتیجه بازیکنی مثل اشکان دژاگه مورد اهانت هواداران پرسپولیس قرار گرفت.


دژاگه که البته سابقه زیادی هم در فوتبال آلمان، انگلیس، قطر و ایران دارد، خیلی محترمانه با این موضوع برخورد کرد. او وقتی برای اولین بار در ورزشگاه آزادی مورد توهین قرار گرفت، هرگز واکنشی نشان نداد. حتی بعد از تعویضش و هنگام ترک زمین نیز وقتی در کنار تشویق های تراکتوری ها صداهای عجیبی را نیز می شنید، باز هم واکنشی نداشت و بعد از دست زدن برای هواداران خودی به سمت نیمکت رفت. او حتی بعد از بازی نیز وقتی با سوال خبرنگاران درباره فحاشی به خودش مواجه شد با یک عبارت ساده جواب داد و از موضوع خیلی سریع گذشت: «فوتبال است دیگر...»


نکته قابل توجه این است که دژاگه هیچ مشکل قبلی با پرسپولیسی ها نداشت. او نه با بازیکنی از پرسپولیس درگیر شده بود و نه اینکه در مسابقه هایی که مقابل این تیم قرار گرفته با هواداران دچار چالش شده بود. به همین خاطر است که توهین به او تعجب بسیاری را برمی انگیزد. دژاگه بعد از بازی خودش هم به خبرنگار "ورزش سه" در این خصوص گفت: «من هیچ مشکلی با هواداران پرسپولیس ندارم.» جمله ای که نشان می دهد اشکان از بابت اتفاقات دلخور است اما نمی خواهد حرفی بزند که به تنش ها اضافه شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان