بازدید 2658

درآمد هزینه های متمم بودجه تصویب شد

کد خبر: ۹۵۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 26 January 2020

اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات متمم بودجه و بخش درآمد هزینه آن را به تصویب رساندند.

به گزارش مهر، در جلسه علنی شورای شهر تهران بخش هزینه‌ای متمم بودجه سال ۹۸ مورد بررسی قرار گرفت و اعضا بخش هزینه‌ای را به تصویب رساندند.

هفته گذشته بخش درآمدی متمم نیز به تصویب رسیده بود و محسن هاشمی به درخواست دو عضو کمیسیون برنامه و بودجه برای دومین بار کلیات این لایحه را به رأی گذاشتند که با ۱۷ رأی از ۲۰ عضو حاضر به تصویب رسید.

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان جلسه با اشاره به لزوم اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محلی خواستار افزایش تبصره‌ای در متمم بودجه ۹۸ شد.

وی در این رابطه گفت: به منظور اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس محلی در اجرای سند توسعه محله و اخذ نظر شورایاران در مدیریت مصارف محلی بودجه پیشنهاد می‌شود تبصره‌ای افزوده شود.

فراهانی در رابطه با تبصره الحاقی تصریح کرد: با عنایت به اهمیت بهبود کیفیت زندگی در محلات شهر تهران و استفاده از ظرفیت و توان شورایاران منتخب در بودجه ریزی برای حل مشکلات محله، مبلغ ۱,۷۵۰ میلیارد تومان با عنوان «اعتبارات توسعه محلی (اجرای پروژه‌های کوچک مقیاس در اجرای سند توسعه محله با اخذ نظر از شورایاران)» جهت اجراء پروژه‌ها و فعالیت‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای کوچک مقیاس موثر در حل مشکلات محله و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان را با اخذ نظر شورایاران در اجرای سند توسعه محله را با اولویت بخشیدن به محلات کمتر توسعه یافته در سطح شهر تهران هزینه کند.

گفتنی است این پیشنهاد مورد تصویب اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر