بازدید 4167

کاهش اساتید حق التدریس

کد خبر: ۹۵۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 25 January 2020

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از کاهش اساتید حق التدریس و افزایش هیات علمی رسمی به همان میزان خبر داد.

به گزارش مهر، سید علی ابطحی، درباره کمبود هیات علمی و جذب هیات علمی جدید در این دانشگاه، گفت: خوشبختانه با برخورداری از حدود ۵۰۰ عضو هیات علمی رسمی و تعداد قابل توجهی هیات علمی حق التدریس، با کمبودی مواجه نیستیم و میزان جذب هیات علمی رسمی، تقریبا تکمیل است.

وی افزود: یقینا با گذشت سنوات، تعدادی از هیات علمی های رسمی بازنشسته شده و تعدای نیز ترک خدمت می کنند که در پی آن، نیازهای جدید برای ما نمایان خواهد شد. در این میان اما، نکته مهم این است که هدف ما کاستن از تعداد هیات علمی حق التدریس و افزودن همان تعداد به هیات علمی رسمی است.

رئیس علوم پزشکی آزاد تهران ادامه داد: البته ما از چند وقت گذشته بر همین اساس پیش رفته ایم و به تدریج از جمعیت هیات علمی حق التدریس خود کم کرده و همان میزان، به هیات علمی رسمی اضافه کرده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص مزیت جذب هیات علمی رسمی به اساتید حق التدریس، گفت: مزیت بارز اعضای رسمی هیات علمی این است که شرایط این افراد از نظر علمی، مقالات، شیوه تدریس و ... بصورت کامل و جدی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و بر اساس مصاحبه های گروه علمی و هیات جذب، امتیازدهی شده اند و در واقع بر اساس همین امتیازات، برگزیده و تعیین تکلیف شده اند. لذا طبیعتا خیال ما از بابت این بخش از اعضای هیات علمی راحت است، چرا که معتقدیم آنها بهترین ها، از میان متقاضیان بوده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر