بازدید 52254

تحلیل و بررسی برترین سریال های شبکه نمایش خانگی 98/99

لیان مووی - در آشفته بازار سریال های شبکه نمایش خانگی ایران، سریال هایی نه چندان دل چسب در بورس پخش هستند. در حال حاضر از تاپ ترین و پر طرفدار ترین مجموعه های در حال پخش شبکه نمایش خانگی، می توان به سریال دل و دانلود سریال مانکن اشاره نمود.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹ 13 April 2020

در آشفته بازار سریال های شبکه نمایش خانگی ایران، سریال هایی نه چندان دل چسب در بورس پخش هستند. در حال حاضر از تاپ ترین و پر طرفدار ترین مجموعه های در حال پخش شبکه نمایش خانگی، می توان به سریال دل و دانلود سریال مانکن اشاره نمود.

دانلود سریال مانکن

مانکن نام فیلم یا یک ویژگی؟

مجموعه ی مانکن یک ملو درام دست چندم با کپی ناشیانه از روی سریال های ماهواره ای است که تنها با تمرکز و سوء استفاده از یکی از کمبود های فعلی جامعه، یعنی بحث احساسات و روابط عاطفی بین پسر و دختر سعی به جذب مخاطب کرده است. داستان این فیلم پر از دیالوگ های بی معنی و ساده است که نمونه ی آن ها را در ساده ترین و عمومی ترین کلیپ های شبکه های مختلف اجتماعی می توان دید. رک و پوست کنده که بخواهیم درباره ی آن حرف بزنیم به واژه ای جز نا امید کننده نخواهیم رسید. ایده کلی داستان بدون تغییر و انجام عمل خاصی برای ایجاد خلاقیت در آن کپی شده است مانند یک مانکن! با این وجود به دلیل موردی که گفت توانسته مخاطبان زیادی را بین قشر نوجوان و جوان جامعه کسب کند و با فروش و استقبال نسبتاً خوبی مواجه شود.

 

درآمد فدای کیفیت

انتظار می رفت پس از انتشار سریال مانکن و موج انتقادات شدید اهل هنر نسبت به آن، سریال های بعدی تمرکز بیشتری بر کیفیت و محتوای خود کنند، اما سریال دل پا را از مانکن هم فراتر نهاد. وقتی که سریال دل را می نگریم مدام این حس به ما القا می شود که عوامل تنها می خواستند فیلمی بسازند تا کمی سرگرم شوند و از طرفی پولی هم کاسب شوند. مدام و مدام تبلیغات به شکل زننده و سخیفی در جای جای سکانس های فیلم جلوی چشم بییننده قرار می گیرند. این مجموعه به معنای حقیقی کلمه بی محتوا است. دیالوگ های کم و سطحی، موضوع پیش پا افتاده و عدم ارائه محتوای مناسب به بیننده تنها بخشی از ایرادات فیلم نامه ی این فیلم است. از مشکلات این سریال می توان به فیلم نامه ضعیف، دخالت بیش از حد اسپانسر ها در فیلم، استفاده ی افراطی از موسیقی و انتخاب اشتباه بازیگران اشاره کرد. جز حامد بهداد که توانسته با بازی خوبش شخصیت پردازی ضعیف کاراکتر آرش را پوشش دهد، بقیه ی بازیگران نتوانسته اند با نقش خود به خوبی ارتباط برقرار کنند و شاهد نقش آفرینی ضعیف در این سری از دانلود فیلم ایرانی از سوی آنان هستیم.

سریال خواب زده

چرا خواب زده را باید دید

سریال خواب زده ساخته ی سروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری محصول سال 1397 است. ژانر آن و موضوع آن دوباره تکرار و تکرار این روز های نمایش خانگی ایران است. همان چیزی که در ابتدای مقاله هم ذکر کردیم. داستانی عاشقانه! داستان این سری به این گونه است که هما و رها با دیدن یک خواب مشترک با یکدیگر آشنا می شوند و این شروع داستان عشقی این دو و ورودشان به زندگی هم است. امیدواریم این سریال بتواند حداقل انتظارات را بر آورده کند و شاهد یک شکست کیفیتی دیگر در شبکه نمایش خانگی نباشیم.

سریال قورباغه

کور سوی امید با قورباغه

سریال قورباغه ساخته ی هومن سیدی است که اولین مجموعه تلویزیونی ساخته شده توسط او به حساب می آید. این اثر تنها از شش بازیگر بهره می برد و از این رو می توان این عنوان را یک مجموعه کم بازیگر و تعداد شخصیت های داستانی پایین معرفی کرد. اما برای انتخاب این بازیگران، به سراغ بهترین های این روز های سینمای ایران رفته شده. بازیگرانی نظیر نوید محمد زاده و سحر دولتشاهی که این روز ها جوایز زیاد داخلی و بین المللی را تصاحب کرده اند. در کنار این دو صابر ابر، خود هومن سیدی، نوید پور فرج و فرشته حسینی به ایفای نقش می پردازند. انتظار می رود با توجه به انتخاب چنین بازیگرانی شاهد سریالی جذاب و نزدیک تر به زندگی عامه مردم باشیم چیزی که در مجموعه های قبل مشاهده نکردیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در نهایت آثاری مانند مانکن و دل نتوانستند از لحاظ کیفی انتظارات را بر آورده کنند، علی رغم استقبال نسبتا خوبی که از دانلود و مشاهده ی آنان شد. داستان های لاکچری و دور از واقعیت زندگی عامه مردم را نیز می توان به اشکالات آنان افزود. چیزی که فقط ظرفیت ها را برای جذب تبلیغات و افزایش درآمد عوامل فیلم افزایش می دهد. اما آیا واقعا توان نمایش خانگی ما همین قدر است یا با کم محبتی از سوی سازندگان مواجه ایم؟ پاسخ قطعی این است که صد در صد توان خیلی خیلی بیشتر از این ها است. برای مثال می توان به مجموعه ی موفق شهرزاد اشاره کرد که داستانی بسیار شیوا و جذاب داشت و از لحاظ کیفی بسیار قدرتمند بود و توانست نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند. شما می توانید تمام این سریال ها را در سایت لیان مووی دانلود بفرمایید. در حقیقت این مجموعه تلویزیونی شهرزاد بود که توانست توجه مردم را به شبکه نمایش خانگی جذب کند و نقطه ی عطفی در شبکه نمایش خانگی باشد. با این که قبل تر سریال های نسبتاً موفقی مانند قهوه تلخ هم به نمایش خانگی رسیده بودند ولی باید پذیرفت که نقطه ی عطف و جهش آن سریال شهرزاد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل