بازدید 3463

دستگیری فروشنده دارو‌های غیرمجاز

کد خبر: ۹۵۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 19 January 2020

سرکلانتری هفتم از دستگیری یک فروشنده دارو‌های غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" سرکلانتری هفتم گفت: با دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه فردی با همکاری همدستش در خیابان پامنار در حال فروش داروهای غیر مجاز هستند، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات ویژه کلانتری 113 بازار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: داروفروشان به صورت تیم های دو نفره در حال فروش داروهای غیر مجاز هستند که یکی از این افراد معامله با مشتریان را انجام می دهد و نفر دوم دارو را از محل دپوی دارو به محل فروش انتقال می دهد.

جلیلیان با اشاره به اینکه در مراقبت های ویژه پلیسی ماموران کلانتری فرد فروشنده را هنگام فروش دارو مشاهده کردند، گفت: شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت تا اینکه متهم دوم پرونده برای گرفتن مشخصات داروی درخواست شده به فرد معامله گر مراجعه و مشخصات دارو را اخذ کرد.

وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در تحقیقات پلیسی، محل دپوی داروهای غیر مجاز را شناسایی کنند، افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم ماموران با هماهنگی های قضائی برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی وارد عمل شدند و موفق شدند متهم را هنگام خروج از محل دپوی داروها دستگیر کنند.

سرکلانتری هفتم عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 156 عدد داروی غیر مجاز کشف شد و متهم به جرم ارتکابی در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی داروهای کشف شده را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

جلیلیان در پایان با اعلام اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای ناحیه ۲۶ جرایم پزشکی معرفی خواهند شد، اضافه کرد: دستگیری متهم دیگر پرونده در دستور کار ماموران کلانتری بازار قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل