بازدید 4027

پیشنهادی که آروین را از استعفا منصرف کرد

کد خبر: ۹۵۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 14 January 2020

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهر شهرداری تهران درباره پیشنهاد اعضای شورا به بهاره آروین توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهر شهرداری تهران در حاشیه یکصد و نودمین جلسه علنی این شورا در جمع خبرنگاران در تشریح شرایط حساس کشور و مطرح شدن استعفای دو عضو این شورا گفت: مردم در شرایط فعلی بسیار ناراحت هستند و برخی از افراد در این شرایط به استعفا و برخی دیگر به ادامه فعالیت نظر دارند، اگر شورای شهر محلی برای امید و حل مشکلات مردم تشکیل شده است نباید این فرصت را از دست داد و عرصه را خالی کرد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهر شهرداری تهران افزود: در شرایط فعلی جامعه احساسات مبنای بسیاری از تصمیم گیری‌هاست، اما ما به عنوان نماینده مردم پایتخت باید اعلام کنیم که همواره در تلاشیم تا رنج مردم را کاهش دهیم.

نوری با تاکید بر این نکته که بهاره آروین استعفا نداده است، گفت: آروین در صفحه شخصی خود اندوه و تاثر خود را از حوادث پیش آمده اعلام کرد و به استعفا تنها فکر می‌کند و موضوع را در جلسه هم اندیشی مطرح کردیم و اعلام شد که اگر کاری از دست ما بر نمی‌آید ضروریتی ندارد که به فعالیت خود ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: شورای شهر تهران جمعی ۲۱ نفره است و باید به صورت جمعی تصمیم گیری کند و باید بگویم در اتفاقات اخیر شورای شهر هیچ نقشی نداشته است.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهر شهرداری تهران با اشاره به این نکته که پیشنهاد اعضای شورای شهر مرخصی کوتاه مدت برای آروین است، گفت: شورای شهر پیشنهاد داد که آروین چند روزی را به مرخصی برود و پس از آن به فعالیت خود ادامه دهد.

نوری تصریح کرد: باید در صحنه ماند و با فساد ،دروغ و پنهان کاری مبارزه کرد و خالی کردن صحنه هیچ گاه فرصت مبارزه را فراهم نمی‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی