بازدید 5132

خاخام اسرائیلی ده‌ها زن و کودک را به بردگی گرفته بود

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، یک خاخام اسرائیلی ده‌ها زن و کودک را در طول سال‌ها به بردگی گرفته و در برخی موارد از آنها سوءاستفاده جنسی می‌کرده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 14 January 2020

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند، یک خاخام اسرائیلی ده‌ها زن و کودک را در طول سال‌ها به بردگی گرفته و در برخی موارد از آنها سوءاستفاده جنسی می‌کرده است.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری اسرائیلی "i۲۴" اعلام کرد، این خاخام ۶۰ ساله گروهی از زنان و کودکان را در قدس اشغالی به بردگی گرفته و در برخی موارد از آنها سوءاستفاده جنسی کرده است.

طبق اعلام این شبکه، در پی شهاداتی که به مرکز گروه‌های آسیب‌ دیده در قدس اشغالی رسید و به آغاز تحقیقات منجر شد، نیروهای پلیس این خاخام و ۹ زن را که به او کمک و با او همکاری داشتند، بازداشت کردند.

تحقیقات پلیس مجموعه‌ای از بدرفتاری‌ها، برده‌داری، ارعاب و تهدید تعدادی از زنان در طول سال‌ها توسط این خاخام اسرائیلی را فاش کرد.

یکی از زنان در شهادت خود گفت، هنگامی که شکایت کرده که نمی‌تواند آدم خوبی باشد و می‌خواهد بمیرد، دستیار خاخام به او چاقویی داده و گفته "برو خودت را راحت کن".

همچنین یک زن اسرائیلی دیگر گفت، اگر یکی از دختران می‌آمد و شکایتی می‌کرد او را به یک ساختمان معروف به "خرابه" در حیاط می‌بردند و آتشی روشن کرده و دستش را به زور داخل آتش می‌کردند.

این شبکه خبری اعلام کرد، سن کودکان بازداشتی بین یک تا پنج سال است و خاخام زنان را از معاشرت با خویشاوندان و اعضای خانواده خود منع کرده و از آنها سوءاستفاده جنسی و مالی می‌کرد.

این خاخام اسرائیلی به شبکه مذکور گفت، اتهامات وارد شده به وی افترا بوده و آنها هیچ مدرکی علیه او در اختیار ندارند.

طبق اعلام این شبکه، تحقیقات جاری و گزارش‌های ارائه شده به واحد کلاهبرداری و فریب نشان می‌دهد که محل زندگی این گروه بسیار کوچک بوده و در آن ده‌ها زن و کودک در شرایط بسیار بد زندگی می‌کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر