بازدید 6393

با تمام توان در راه نجات اقتصاد از وضعیت فعلی جهاد کنیم

کد خبر: ۹۵۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 13 January 2020

یک عضو کیمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: واجب است با همبستگی و تلاش شبانه روزی آن شهید را الگوی خود قرار دهیم و با تمام توان در راه نجات اقتصاد از وضعیت فعلی جهاد کنیم.

به گزارش ایسنا، محمود شکری در جلسه علنی عصر امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان هواپیمای اوکراینی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: حال که به برکت خون حاج قاسم و با حضور میلیونی مردم در مراسم سوگواری ایشان خون تازه به رگ‌های انقلاب اسلامی تزریق شده است واجب است با همبستگی و تلاش شبانه روزی آن شهید را الگوی خود قرار دهیم و با تمام توان در راه نجات اقتصاد از وضعیت فعلی جهاد کنیم. جا دارد که همه ما مسوولان صدای مطالبات اقتصادی مردم را شنیده و درک کنیم.

وی با بیان این که «آنها که مسیرشان را از مسیر انقلاب کج کرده‌اند به راه انقلاب بازگردند و آنان که جلوتر از انقلاب حرکت می‌کنند با ملت هماهنگ شوند» اظهار کرد: ما در جنگ تحمیلی با خزانه خالی و بدون تجهیزات نظامی جنگیدم و ایمان و اعتقاد راسخ کشور را به پیروزی رساند؛ چرا مردم در شرایط جنگ تحمیلی هر چه داشتند در طبق اخلاص می‌گذاشتند اما امروز در جنگ تحمیلی اقتصادی چنین اعتمادی ندارند؟

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهوری ایران گفت: چرا تصمیم شهید رجایی مبنی بر افزایش قیمت بنزین واکنش اعتراضی به همراه نداشت اما شما از زمان اجرای تصمیمتان اظهار بی اطلاعی می‌کنید؟. آیا غیر از این است که مردم به علت فساد گسترده بعضی مسوولان، اعتماد خود را به مسوولان جنگ اقتصادی از دست دادند؟

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از برنامه‌های اقتصادی دولت گفت: آقای روحانی! سال‌ها از عمر دولت شما گذشت و شرایط اقتصادی روز به روز بدتر شد. سفره‌های مردم روز به روز کوچکتر شده و دولت شما به جای توجه به ظرفیت‌های کشور با اتکا به توان بومی، به امید گوشه چشمی از همان حکومتی نشست که سردار ما را ترور کرد. این دولت سال‌ها به مذاکره با کشورهای اروپایی نشست که از شدت واهمه از آمریکا به ترور سردار سلیمانی اعتراض نکرده بلکه از آن حمایت کردند.

شکری افزود: سفیر انگلیس چگونه با آرامش در میان یک اعتراض غیر قانونی شرکت کرده و معترضین را به اعتراض ساختارشکنانه تحریک می‌کند؟ او دقایقی بعد از دستگیری رها شده و تا این لحظه از کشور اخراج نشده است.

رئیس کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود خطاب به رئیس جمهور گفت: تصمیم حمله به پایگاه‌های آمریکا به ریاست شما بوده است؛ پس چرا دستگاه‌های دولتی هماهنگی لازم را با سپاه پاسداران نداشتند که چنین اتفاق خسارت باری به وجود آمد و تعداد زیادی از خانواده‌های معظم داغدار شدند و در نهایت باعث سوءاستفاده دشمنان از جمله سفیر خبیث انگلیس شد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل