بازدید 39474

آزار و اذیت دختر دانش آموز در سرخه حصار

کد خبر: ۹۵۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 12 January 2020

دختر دانش آموزی در پارک سرخه حصار به دام پنج پسر شیطان صفت افتاد. پسر جوانی که متهم است پس از ربودن دختر نوجوان در مسیر مدرسه وی را به همراه چهار نفر از دوستان فراری اش آزار داده دیروز پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش خراسان، اوایل مهرماه امسال دختر دانش آموزی به نام ملیکا در حالی که آشفته و پریشان بود به همراه مادرش به پلیس آگاهی تهران رفت و از پنج پسر که وی را آزار داده بودند شکایت کرد.

دختر نوجوان به ماموران گفت: چند روز قبل با پسر همسایه مان به نام آریا آشنا شدم. او شماره تلفنش را به من داد و چند بار با او تماس گرفتم.آریا به من ابراز علاقه و از من دعوت کرد تا با هم برای تفریح به پارک سرخه حصار برویم.

به همین دلیل او با پراید مقابل مدرسه دنبالم آمد و با هم به پارک سرخه حصار رفتیم اما آن جا با چهار نفر از دوستان آریا روبه رو شدم. آن ها مرا در محلی خلوت از پارک به دام انداختند و پنج نفری آزارم دادند. با این شکایت ،دختر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند.

با اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی آریا 22 ساله ردیابی و بازداشت شد اما چهار همدست وی گریختند و پلیس ردی از آن ها به دست نیاورد. بدین ترتیب آریا دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیر علنی محاکمه شد.

در این جلسه دختر نوجوان برای متهمان اشد مجازات خواست و در حالی که اشک می ریخت با اشاره به متهم گفت: این پسر با حرف هایش مرا فریب داد و با ماشین مقابل مدرسه دنبالم آمد و مرا به پارک جنگلی سرخه حصار کشاند اما آن جا خودش و دوستانش بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند.

به همین دلیل برای آن ها تقاضای مجازات دارم. سپس آریا که از زندان به دادگاه منتقل شده بود در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: قبول دارم با پراید ملیکا را به پارک جنگلی بردم اما من او را آزار ندادم. دوستانم که فراری هستند او را آزار دادند اما همه جرم های آن ها گردن من افتاده و پلیس ردی از آن ها به دست نیاورده است.

وی در حالی که به پای دختر نوجوان افتاده بود به او التماس کرد تا از اشتباهش گذشت کند و وی را ببخشد. با پذیرفته نشدن درخواست از سوی ملیکا و مادرش قضات وارد شور شدند تا برای پسر شیطان صفت حکم صادر کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
مرض داشتی سوار ماشین اون یارو شدی! حتما فکر کردی داره میبردت دفتر عقد و ازدواج و ویلای چالوس بزنه پشت قباله ازدواجت! شعور هم چیز خوبیه ها!
هر پنج نفر باید سریعاً اعدام شوند . . .
اینها نتیجه دور شدن خانواده ها و پدر و مادر از تقوا و خداست
چه توقعی داشت،؟ عقلش کجا بود؟ ، غلط کرد باهاشون رفت
خواهرم حجابت فقط حجابت..............!!!!
فقط اعدام
پس چرا میگید ربوده؟؟ این که با پای خودش رفته بود!
اقایان و خانمهایی که که برای کوالا و کانگاروهای استرالیت سنیه جاک کردن چرا برای این ملیکای بی نوا سینه چاک نمیکنند . در استرالیا کانگاروها به زحمت می افتد عده ای در داخل سینه چاک انها نیشوند ولی در پایتخت ایران دختری توسط 5 نفر مورد تجاوز قرار میگیره ولی کسی ککش نمی گزه . رخشان بنی اعتماد کجاست ؟
کسانیکه که به یک زن گور خواب معتاد هزاران کامنت گذاشتید .الان در کدام مهمانی تشریف دارید و چشم ار تجاوز گروهی دختر نوجوان بسته اید ؟ اگر این اتفاق از ناحیه اشخاص لات و بی سر و پا نمی افتاد و یا تلنگر کوچک از طرف نیروهای نظامی و انتظامی می افتاد سینه های خود را می دریدید . الان کجایئد که اعدام این کفتارهای خون آشام را طلب کیند؟
بسمه تعالی
اعدام همگی، چه بخششی؟!!!
بسمه تعالی
پلیس باید با جدید به دنبال چهار نفر بعدی باشد و آنها را به دادگاه معرفی کند تا به سزای اعمال خود برسند، هرچه سریعتر....
دخترک بیچاره روبرده پیش دوستاش تابهش تجاوز کنند خوک صفت بیغیرت
سئال تکراری
باباش کجا بود؟
فقط اعدام
اعدامش کنید
با سلام
لطفأ پسر و دختر را به عقد هم در بياوريد و مهريه دختر را 500 سكه به اضافه قطع دست و پا قرار دهيد تا با هم زندگي كنند بلكه خداوند از گناه دو تاي آنها بگذرد.
با سلام
یعنی میشه بچه های نوجوان اینطور کارهایی را انجام دهند من متولد 1357 هستم تا 20 سالگی فقط عشقم فوتبال و گل گوچیک و رو کم کردن بچه محلها در فوتبال بود آنوقت این بچه های امروزی چرا اینطوری شدند که در این سن جسارت انجام این طور کارهایی را دارند ؟
اریا حتما رفیقانش را نمی شناخت که ردی از انها به دست نیامده.خنده داره نه! دختره مشکل داشته معلومه بری جنگل چه بلایی سرت میاد
خود كرده را تدبير نيست! چقدر زود فريب مي خورند دختران ما!
خودش با پاي خودش رفته پارک. يعني اون چند نفر مقصرند؟ مي‌خواست نره عاقبت دوست پسر داشتن اين جور چيزها هم مي‌تونه باشه.
خیلی بیجا کردی با پسر غریبه به پارک رفتی
علاوه بر پسر؛ برای دختر هم به خاطر همراهی در ارتکاب جرم؛ مجازاتی متناسب لازم است.
کاش بجای این ک دخترانمون رو بخاطر داشتن دوست پسر مقصر میکردیم برمی گشتیم و ب این فکر میکردیم ک چرا یک دختر نوجوان بدنبال دوست پسر مشکل توی خانه های مای این ک ب دخترانمون بها نمی‌دهیم بهشون محبت نمی‌کنیم وبهشون یاد نمی‌دهیم ک چطور از خودشون و ارزش هاشون مراقبت کنند وار طرفی ب پسران یاد می‌دهیم ک دختر های ما فقط یک ابزارن برای استفاده و دور انداخته شدن و احترام ب شأن یک زن یا دختر را هیچوقت ب آنها یاد آور نمی‌شیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر