بازدید 5043

ویژگی های مهم یک وب سرویس پیامک چیست؟

وب سرویس پیامک ارسال و دریافت کاوه نگار یک سرویس سریع ارسال و دریافت پیامک بر بستر API است که با فراهم کردن متد های مورد نیاز شما و پیاده سازی کیت توسعه سریع SDK و تهیه مستندات کامل نیاز شما برای ارسال و دریافت پیام در پلفترم های مختلف را رفع کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 11 January 2020

به طور کلی سرویس های ارائه کننده خدمات API باید چند ویژگی اساسی داشته باشند:

  • انعطاف پذیری
  • پایداری یا Stability
  • در دسترس بودن یا Uptime
  • سرعت پاسخگویی بالا

بررسی این 4 عامل اساسی به شما کمک می کند تا در صورت Integrate کردن محصولتان با API مورد نظر، با حداقل مشکلات روبه رو شوید.

حال برای بررسی وب سرویس SMS نیاز است تا چند پارامتر دیگر را هم در معیار های خود قرار دهید. شاید مهم ترین ویژگی سرویس های ارائه دهنده پیامک، سهولت در استفاده و به کارگیری آنهاست. بعد از آن می توان به بررسی سرعت رسیدن پیامک به گیرنده و میزان Delivery rate پرداخت. در آخر نیز نوع وب سرویس ارائه شده که اغلب به سه دسته REST API، SOAP و SMPP تقسیم می شوند. بنابراین ً یک REST API کامل و قدرتمند نیاز شما را به طور کامل برطرف خواهد کرد.

 

معرفی وب سرویس پیام کوتاه کاوه نگار

کاوه نگار به عنوان یکی از بهترین وب سرویس ارسال پیامک و تماس صوتی است که دارای سه سرویس کاربردی برای کسب و کار ها می باشد که به اختصار به آنها می پردازیم.

وب سرویس پیامک کاوه نگار

وب سرویس ارسال و دریافت پیامک

وب سرویس پیامک ارسال و دریافت کاوه نگار یک سرویس سریع ارسال و دریافت پیامک بر بستر   API است که با فراهم کردن متد های مورد نیاز شما و پیاده سازی کیت توسعه سریع SDK و تهیه مستندات کامل نیاز شما برای ارسال و دریافت پیام در پلفترم های مختلف را رفع کرده است.

وب سرویس پیامک کاوه نگار

وب سرویس اعتبارسنجی یا OTP

وب سرویس ارسال  OTPاز دیگر ویژگی های کاوه نگار است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا از طریق پیامک و تماس صوتی کد تایید احراز هویت، اطلاع رسانی مراحل ثبت سفارش، اطلاع رسانی های دقیق و پیامک های حساس و مهم خود را که مایل هستید تمامی کاربران شما دریافت کنند را ارسال نمایید.

سرویس اعتبارسنجی کاوه نگار با ارائه API سریع و راحت برای ارسال کد OTP و پیامک های حساس به کلیه خطوط چه موبایل و چه خطوط تلفن ثابت و پوشش بین المللی برای 148 کشور برای ارسال پیامک های بین المللی نیاز شما را برای ارسال و دریافت پیام های حساس مانند کد ورود دو مرحله به کاربرانتان را تامین نموده است.

وب سرویس پیامک کاوه نگار

وب سرویس تماس صوتی یا پیامک صوتی

سرویس تماس صوتی درواقع با بهرگیری از  SIP Trunkقابلیت تماس به مخاطبین را از طریق بستر API تامین کرده است. این سرویس قابلیت تماس سریع با کلیه خطوط موبایل و خطوط ثابت شهری برای شما فراهم کرده است وب سرویس تماس صوتی میتواند احراز هویت شماره موبایل یا تلفن های مخاطبین شما مورد استفاده قرار گیرد و یا در شرایط نبود اثربخشی پیامک جایگزین شود.

در قسمت قبل به بررسی خدمات پیام کاوه نگار پرداختیم، در این بخش به معرفی قابلیت های وب سرویس پیامک کاوه نگار خواهیم پرداخت.

  • ارائه صفحه وضعیت سرویس برای بررسی میزان آپ تایم و دسترس پذیری API
  • وب سرویس سریع sms و تماس صوتی در غالب یک REST API کامل
  • ارائه SDK برای اغلب زبان های برنامه نویسی جهت سهولت توسعه دهندگان
  • 10 روز گارانتی بی چون و چرای برگشت هزینه سرویس های پیشرفته
  • ارائه سرویس تخصصی اعتبار سنجی OTP
  • ارسال و دریافت پیامک بین المللی به 148 کشور دنیا
  • ارائه سامانه نمایندگی پیام کوتاه به واجدین شرایط
  • وب سرویس تماس اینترنتی برای تماس های درون برنامه ای
  • وب سرویس ارسال پیامک رایگان برای شروع کار و همچنین سرویس پیشرفته پیامک آزمایشی
  • سرویس جایگزینی خودکار برای شرایط اختلال یا کندی رسیدن پیامک

در نهایت کنسول تحت وب کاوه نگار شامل امکانات جالبی است که نیاز شما را برای تامین یک سرویس ارسال و دریافت پیامک وب سرویس تامین کرده که ویژگی های آن مختصراً داشتن امکان ارسال پیامک گروهی، ارسال پیامک با فایل اکسل، منشی پیامکی برای پیامک های دریافت شده روی خط اختصاصی شما، سرویس دریافت پیامک URL برای دریافت پیامک های آنی و همچنین سرویس Delivery callback  که وضعیت پیامک های ارسال را به سرویس Back-end شما اطلاع رسانی می کند.

سامانه پیامک کاوه نگار با ایجاد حساب کاربر مبلغ 10،000 ریال اعتبار رایگان برای تست سرعت ارسال پیامک و کیفیت عملکرد وب سرویس پیام کوتاه ارائه می کند، هم چنین در صورت تمایل به استفاده از خدمات سرویس پیشرفته می توانید آن را به صورت آزمایشی تا 7 روز فعال و استفاده نمایید.

سرویس های پیشرفته و فوق پیشرفته دارای 10 روز گارانتی برگشت هزینه می باشند پس نگران خرید از کاوه نگار نباشید.

در نهایت در صورتی که در راه اندازی و سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه کاوه نگار و استفاده از API پیامک آن مشکلی داشتید، نگران نباشید، تیم پشتیبانی کاوه نگار به شما در حل مشکلات کمک خواهد کرد.

کاوه نگار

 https://kavenegar.com

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر