بازدید 5578
۲

ورود شورای انقلاب فرهنگی به پرونده بورسیه‌ها

رییس دانشگاه تربیت مدرس از تعیین تکلیف حدود دو سوم پرونده‌های بورسیه‌های این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر شورای عالی انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود پیدا کرده و امیدوار هستیم تا اواسط سال آینده این پرونده‌ تعیین تکلیف نهایی شود.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 11 January 2020

به گزارش تابناک، دکتر محمدتقی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، به آخرین وضعیت پرونده بورسیه‌ها اشاره کرد و گفت: این موضوع با پادرمیانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور ایجاد تعادلی بین الزامات این شورا و تصمیمات دیوان عدالت اداری کشور یک تفاهم اولیه را انجام داد و مقدار زیادی از فعالیت‌های نسبتا پرحجمی که صورت می‌گرفت در حال حاضر توسط این کمیته‌ای که تشکیل شد در حال بررسی است و ما از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار سپاسگزار هستیم که در این زمینه ورود پیدا کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که فعلا نمی‌توانم جزییات کمیته بررسی بورسیه‌ها را بیان کنم، تصریح کرد: دیوان عدالت اداری در این مورد همکاری خوبی پیدا کرده است و موارد باقی‌مانده از پرونده بورسیه‌ها توسط کمیته مشترک بررسی می‌شود.

رییس دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: احکام اخیر دیوان عدالت اداری در مورد پرونده بورسیه‌ها نیز جزو همین مواردی است که در کمیته فوق بررسی می‌شود، بنابراین شورای عالی انقلاب فرهنگی با ورود به این مساله در حال رفع سوء‌تفاهمات موجود در این زمینه است.

دکتر احمدی تاکید کرد: البته دانشگاه تربیت مدرس در اجرای احکام دیوان عدالت اداری هیچ تعللی نداشت، اما جزئیات مراحل اداری که خارج از اراده دانشگاه بود منجر به برخی سوء‌تفاهمات شد که بخشی از این سوء‌تفاهمات رفع شده و برخی نیز در حال رفع شدن است همان طور که عنوان شد خود دیوان عدالت اداری در این زمینه کمک بزرگی کرده است.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در پایان خاطر نشان کرد: پرونده بورسیه‌ها طی چند ماه آینده حل خواهد شد و یعنی تا اواسط سال آینده امیدواریم دیگر مسائلی مربوط به پرونده بورسیه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس نداشته باشیم که البته دو سوم این موضوع در حال حاضر تعیین تکلیف شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
در تاریخ علم خیانتی همانند آنچه در رابطه با بورسیه های کذایی رخ داده است، بوقوع نپیوسته است.
اخیرا هم که شعبی را در بدوی و تجدید نظر دیوان عدالت اداری ایجاد کرده اند تا، بدون توجه به استدلال دانشگاهه، به نفع بورسیه ها رای بدهند.
انقدر طولش دادین همشون دارن فارغ التحصیل میشن!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی