بازدید 4196

کشف ۳۵ تن مواد اولیه رنگ احتکار شده در جنوب تهران

کد خبر: ۹۵۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ 09 January 2020

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف ۳۵ تن مواد اولیه رنگ احتکار شده به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی مواد اولیه رنگ احتکار شده توسط فردی سودجو در یک انبار در حاشیه جنوب شهر تهران در منطقه کهریزک، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران، پس از بررسی صحت خبر با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگانی از اداره تعزیزات حکومتی و صنعت و معدن وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبار نزدیک به ۳۵ تن مواد اولیه رنگ احتکار شده، کشف کردند.

سرهنگ نادری با بیان اینکه کارشناسان، ارزش مواد و رنگ‌های احتکار شده را حدود ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار مورد نظر پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها