بازدید 27976

مچ گیری از شوهر شیطان صفت با نصب دوربین در خانه

کد خبر: ۹۵۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 08 January 2020

یک مربی ورزشی که شاگردانش را به بهانه‌های مختلف به خانه می‌کشاند و مورد کودک آزاری قرار می‌داد با شکایت همسرش بازداشت شد.

به ‌گزارش ایران، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به دادگاه ضمن شکایت از همسرش گفت: چند سال قبل با این مرد ازدواج کردم، او به من گفته بود که به‌خاطر اختلافات خانوادگی همسر اولش را طلاق داده است. من از او دو فرزند دارم، یک روز که به خانه آمدم او را در وضعیتی نامناسب با یک پسر بچه 11 ساله دیدم آنقدر ناراحت و عصبانی شدم که می‌خواستم به پلیس زنگ بزنم تا دستگیرش کنند.

اما او به دست و پایم افتاد و التماس کرد، بعد هم گفت که اشتباه کرده و توبه می‌کند. از این ماجرا مدتی گذشت و به‌خاطر اینکه شوهرم قول داده بود که دیگر چنین خطایی مرتکب نشود و به‌خاطر فرزندانم گذشت کردم. اما وقتی پرس و جو کردم متوجه شدم همسر اولش به‌خاطر همین موضوع از وی جدا شده بود و ظاهراً این مرد مشکل اخلاقی دارد.

با اینکه شوهرم قول داده بود اما مدام نگران تکرار این ماجرا بودم و به رفتارش شک داشتم به‌همین خاطر برای اطمینان بیشتر بدون اطلاع او در خانه دوربین مخفی نصب کردم تا زمانی که در خانه نیستم رفتار او را زیر نظر داشته باشم. سرانجام چند هفته بعد با دیدن یکی از فیلم‌ها دچار شوک شدیدی شدم، این بار نیز شوهرم یکی از شاگردانش را که پسری 12 ساله بود به خانه آورد و مورد آزار جنسی قرار داد. با دیدن این صحنه‌ها بشدت عصبانی شدم و به پلیس شکایت کردم. بدین ترتیب متهم بازداشت شد و پرونده پس از تحقیقات به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز این زن در حالی که در شعبه یازدهم مقابل قضات ایستاده بود ضمن بازگو کردن ماجرا در پایان اظهاراتش گفت: شوهرم اعتراف کرده که سه، چهار دانش‌آموز را به خانه آورده است اما در این مدت خیلی به من التماس کرده و خواهان بخشش شده است، من هم به خاطر آبروی فرزندانم می‌خواهم رضایت بدهم تا آزاد شود.

اما رئیس دادگاه با رد درخواست این زن گفت: در این مرحله از رسیدگی به پرونده رضایت شما در پرونده اهمیتی نداشته و رفع مسئولیت کیفری نمی‌کند. شوهر شما مرتکب جرم شده و باید مجازات شود.

بنابراین قاضی با صدور دستور بررسی تصاویر دوربین‌های مخفی موجود در پرونده و شناسایی پسرانی که مورد آزار قرار گرفته‌اند با قرار 3 میلیارد تومانی متهم را بازداشت کرد تا تحقیقات در این پرونده کامل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
واقعا اين گونه افراد بيمار هستند و بايد معالجه شوند
البته با توجه به ضربه هاي روحي رواني و به كودكان و متعاقبا با عمل دادگاه به خانواده هاي انان

چاره اي جز حسب ابد يا اعدام باقي نميماند
با اعدام موافق نيستم
ولي گاهي اجتناب ناپذير ميشود...........................
این خانم باید مطمئن بشه که شوهرش تا حالا به دوتا بچه اش تجاوز نکرده باشه.
رضایت بدهم تا آزاد شود !!!!!!؟؟؟
اعدامش کنند
یارو چندین پسر بچه رو تجاوز کرده اونوقت زنه رضایت میده!!!
اعدام حقشه
چرا رضایت نزدی مگه خودت بچه نداری فا ردا یکی به بچه خودت تجاوز کرد می فهمی شوهرت چقدر شیطان صفت بودن باید اعدام بشه تا درس عبرتی برای دیگران پدر مادرها هم در انتخاب باشگاه و دیگر محیط آموزشی دقت کنند گیر همچین شیاطینی نیافتن
چه جالب به خاطر آبروی فرزندانش رضایت میدهد، بخاطر فرزندان مردم چه غلطی می کند؟ اگر بجای پسر بچه خانمهای دیگه رو می آورد بازم رضایت میدادن؟
بنظربنده خودهمین خانم که اولین بار ان ماجرادیده وگذشته کرده است تحت پیگردقانونی قررگیر نمی بایست ازچنین اعمال زشتی توسط شوهرش انجام شده گذشت می کرد وازقاضی پرونده تقاضادارم باتوجه به ازیت وآزاررساندن نوجوانان 11 تا12 ساله این جانی کثیف رابه اشدترین مجازات رسانده وهمسرایشان رادستگیر وبرابرقانون مجازات شود
شیطان صفت واقعی واقعا خجالت شرم و حیا نداشته خاک به سرش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر