نبض خبر؛

پخش شدن قطعات هواپیما و مسافران بوئینگ 737

کد خبر: ۹۵۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 08 January 2020
تعداد بازدید : 6210
بازدید 12279
۸
یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 متعلق به خطوط هوایی اوکراین پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی(ره) دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. این هواپیما که عازم کیف پایتخت اوکراین بوده، حامل ۱۷۹ مسافر و خدمه پروازی بوده است که از این تعداد ۱۴۷ نفر ایرانی و ۳۲ نفر اتباع خارجی شامل ۶ تبعه کانادا، ۴ تبعه سوئد، ۱۱ تبعه اوکراین، ۱۰ تبعه افغانستان و یک تبعه انگلستان بوده‌اند و با توجه به گزارش شاهدان محلی و ارزیابی های انجام شده در محل حادثه، هواپیما در آسمان دچار حریق شده است. همه مسافران پرواز شماره PS752 خطوط هوایی بین المللی اوکراین، جان باختند و پس از برخورد با زمین متلاشی شده‌اند. تصاویری از پخش شدن قطعات هواپیما و مسافران بوئینگ 737 را در اطراف شهریار می‌بینید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
باید عزای عمومی اعلام کنند.
تحریم ها ما را از داشتن هواپیما های مدرن محروم کرد ، بی ارزش شدن ریال ایران هم مزید علت شد تا مردم ایران ناچارا بی کیفیت ترین پرواز ها را فقط بدلیل ارزانی انتخاب کنند .

خودمان باید به خودمان تسلیت بگوییم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بابا یه خورده با اطلاعات بیشتر نظر بزارین که جدی گرفته بشین . اینکه وضع هواپیماهای ما خوب نیست جای خود ولی این هواپیما مربوط به خط هواپیمایی اکراین بوده ناشناس جان.
بر اساس تصاویر منتشر شده از لاشه هواپیمای اوکراینی آثار گلوله بر روی بدنه هواپیما قابل مشاهده است.
با این بوئینگاشون.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
دوست عزیز هواپیما تولید 2016 بود و جدید
خداوکیلی خانوادهاشون چه گناهی کردن متاسفم از امروز صبح همینجوری دارم گریه میکنم
خیلی جالبه بار اول که این فیلمو دیدم صحنه ای بود که الان نیست یعنی از ثانیه 41 تا 46 ...حالا چهارتا سوراخ رو سانسور کردن