بازدید 17687
بسته اخبار حوادث هفدهم دی ماه ۹۸؛

راز جی پی اس زن بدبین برای شوهرش

واژگون شدن خودرو در خط بی‌آرتی + عکس/ جان باختن ۳۲ نفر از هموطنان در مراسم تشییع کرمان/ پلمب ۲ سفره‌خانه و قهوه‌خانه در تجریش و ستارخان/ یک تن موادمخدر در مرز میرجاوه کشف شد/ انهدام باند فرشاد و اعتراف به ۳۰ فقره سرقت/ مأمور قلابی خیابان شریعتی به دام افتاد/ سرقت های سریالی دختر کمدین از مردان ثروتمند/ حبس و دیه مجازات قتل مزاحم تلفنی/ راز جی پی اس زن بدبین برای شوهرش
کد خبر: ۹۴۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 07 January 2020

تابناک اجتماعی

به گزارش «تابناک»؛ مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه هفدهم دی ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.
 
واژگون شدن خودرو در خط بی‌آرتی + عکس

در پی واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری در خط بی‌آرتی آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند. بیشتر بخوانید
 
یک تن موادمخدر در مرز میرجاوه کشف شد

سردار ملاشاهی از دپوی موادمخدر و کشف بیش از یک تن و ۱۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز‌های میرجاوه خبر داد. بیشتر بخوانید
 
جان باختن ۳۲ نفر از هموطنان در مراسم تشییع کرمان

کولیوند از جان باختن ۳۲ نفر و مصدوم شدن ۱۹۰ نفر در مراسم تشییع امروز در کرمان خبر داد. بیشتر بخوانید
 
پلمب ۲ سفره‌خانه و قهوه‌خانه در تجریش و ستارخان

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از پلمب ۲ سفره‌خانه و قهوه‌خانه در تجریش و ستارخان خبر داد. بیشتر بخوانید

انهدام باند فرشاد و اعتراف به ۳۰ فقره سرقت

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری ۴ سارق جوان با ۳۰ فقره اعتراف خبر داد. بیشتر بخوانید
 
مأمور قلابی خیابان شریعتی به دام افتاد

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی در محدوده خیابان شریعتی خبر داد. بیشتر بخوانید
 
سرقت‌های سریالی دختر کمدین از مردان ثروتمند

دختر یکی از بازیگران کمدی سینما و تلویزیون با همدستی شوهرش نقشه سرقت‌های سریالی از خانه مردان ثروتمند را اجرا می‌کرد. بیشتر بخوانید
 
حبس و دیه مجازات قتل مزاحم تلفنی

پسر جوانی در جریان درگیری با مزاحم تلفنی مادرش باعث مرگ وی شد. بیشتر بخوانید
 
راز جی پی اس زن بدبین برای شوهرش

زن جوان که به رفتار‌های شوهرش شک کرده بود، داخل خودروی او یک دستگاه جی پی اس و شنود نصب کرد، اما در نقشه اش ناکام ماند و پایش به دادگاه خانواده باز شد. بیشتر بخوانید
 
توصیه پلیسی:

دفاع شخصی زنان

محکم‌تر و قوی‌ترین قسمت بدن تان آرنج شما می‌باشد، اگر به اندازه‌ای به حریف نزدیک هستید که بتوانید با آرنج به او ضربه بزنید فرصت را از دست ندهید و فورا این کار را انجام دهید.

اگر در کوچه‌ای خلوت دزدی سر راهتان قرار گرفت و کیف پولتان را خواست، کیف پول را در دست هایش قرار ندهید بلکه آن را به فاصله دور پرتاب کنید و در جهت مخالف فرار کنید، شاید دزد بیشتر به کیف تان علاقه‌مند باشد تا خودرتان.

اگر شما را دزده و در صندوق عقب ماشین گذاشتند سعی کنید چراغ‌های عقب اتومبیل را در آورده و دست هایتان را از آن بیرون بیاورید. احتمال اینکه شخصی شما را ببیند و به پلیس خبر دهد زیاد است. این کار تاکنون جان خیلی‌ها را نجات داده است.

به طور معمول زنان دوست دارند پس از خرید داخل ماشین خود شده و کار‌های دیگرشان را انجام دهند. مثلا با گوشی صحبت کنند یا اینکه آرایش کنند. احتمال دارد کسی شما را زیر نظر داشته باشد، ممکن است شخصی وارد ماشین شده و با چاقویی شما را تهدید کند که از آنجا بروید و احتمالا حوادث ناگوار دیگری رخ خواهند داد. بهترین کار این است به محض اینکه وارد ماشین تان شدید در‌های آن را قفل کنید.

در صورتیکه وارد ماشین شدید و شخصی اسلحه بدست در صندلی عقب نشسته و شما را تهدید کرد فورا حرکت کنید. به هیچ وجه ماشین را متوقف نکنید و با تمام قدرت گاز دهید و خود را به دیوار یا ماشینی بکوبید. پس از آنکه با مانع برخورد کردید فورا از ماشین خارج شده و فرار کنید. مطمئنا تا دزد به خود بیاید از آنجا دور شده اید. نگران ماشین تان نباشید، هیچ چیز به اندازه جان تان ارزش ندارد.

در صورتیکه ماشین تان را در پارکینگی سر پوشیده پارک کرده اید هنگام رفتن به کنار ماشین مواظب باشید و حواس تان را خوب جمع کنید. قبل از سوار شدن داخل ماشین و صندلی عقب را نگاه کنید. در صورتیکه ماشین تان کنار یک ون بزرگ پارک شده است از سمت پیاده رو سوار ماشین شوید. اکثر قاتل‌های زنجیره‌ای طعمه‌های خود را به داخل ون برده اند. در صورتی که به چیزی مشکوک شدید از آنجا خارج شده و از نگهبان یا پلیس بخواهید که شما را همراهی کنند.

سعی کنید که به جای استفاده از راه پله از آسانسور استفاده کنید. راه پله‌های جا‌هایی ترسناک برای تنها بودن هستند، به خصوص شب‌ها که مکانی خوب برای زورگیری و جنایت است.

اگر کسی اصلحه در دست داشت و شما بیشتر از ۳ متر با او فاصله داشتید بهترین کار این است که فرار کنید. شخص مهاجم فقط می‌تواند بدون دقت به شما تیر بزند. در حالیکه شما یک هدف متحرک هستید احتمال اینکه تیر به شما اصابت کند خیلی کمتر خواهد شد. علاوه بر این، به احتمال زیاد اگر تیر هم به شما اصابت کند به احتمال زیاد، اعضای حیاتی بدن تان نخواهد بود. سعی کنید هنگام فرار کردن زیگزاگ بدوید.

معمولا زن‌ها احساساتی و عاطفی هستند. سعی کنید با این موقعیت‌ها رفتار متفاوتی داشته باشید. ملایمت برای همه کس جواب نخواهد داد. این رفتار نرم و ملایم ممکن است به ضررتان باشد و یا اینکه منجر به کشته شدن تان شود. رهبر باندی که یک قاتل بود و قتل‌های زنجیره‌ای انجام می‌داد مردی خوش تیب و با سواد بود. از حس دلسوزی زنان سوء استفاده میکرد، با عصایی در دست لنگان لنگان راه می‌رفت و برای سوار شدن به اتومبیل خود درخواست کمک میکرد.

دوستی به من گفت که یک شب در راهرو آپارتمانش صدای گریه کودکی را شنید، او این اتفاق را عجیب می‌بیند و با پلیس تماس می‌گیرد. پلیس از او می‌خواهد که به هیچ وجه در را باز نکند. زن می‌گوید بچه طوری گریه می‌کند که انگار در کنار پنجره است و امکان دارد که به خیابان پرتاب شود. پلیس دوباره به او هشدار می‌دهد که در را باز نکند. آن‌ها می‌گویند احتمال دارد یک قاتل زنجیره‌ای باشد که با این ترفند تاکنون افراد زیادی را به بیرون از آپارتمان کشانده و به قتل رسانده است.

در صورتیکه صدای چکه آب از شیر‌های لوله کشی را در بیرون از خانه شنیدید، هرگز از منزل خود خارج نشده و با همسایه‌های خود تماس گرفته و از آن‌ها کمک بخواهید.
 
اخبار حوادث را در تابناک اجتماعی بخوانید
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی