بازدید 4539
۱

وضعیت جاماندگان یارانه حمایت معیشتی چیست؟

کد خبر: ۹۴۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 07 January 2020

بر اساس اعلام ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی، وضعیت جاماندگان به زودی از طریق پیامک و یا سایر روش‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، طی اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی اعلام شد: همانطور که در اطلاع رسانی‌های قبلی به استحضار مردم شریف رسانده شد درخواست ۴۱۹ هزار خانوار برای دریافت کمک حمایت معیشتی واجد شرایط تشخیص داده شد و در ۱۰ دی، معادل دو ماه به حسابشان واریز شد.

تصمیم‌گیری در مورد سایر متقاضیان نیازمند بررسی بیشتر است. از این رو طی روزهای آینده و از طریق پیامک یا سایر روش‌ها در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد. تاکید می‌شود خانوارهایی که واجد شرایط تشخیص داده شوند کمک حمایت معیشتی معوق آنها پرداخت می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام علیکم/ ضمن عرض تشکر از زحمات جنابعالی و خدا قوت
1- چرا اطلاعات به روز رسانی نمیشود و خیلی ها هستند که به هر شکلی از دریافت یارانه نقدی و معیشتی حذف یا جامانده اند و محرومند ؟!!! خیلی کار سختی است؟! چرا اقدامی نمیشود و کسی نیست که جواب بدهد؟!
2- چرا نظام مالیاتی کشور اصلاح نمیشود و از حقوق کارمند باید به این میزان مالیات کسر شود و بعد پرداخت شود ولی کسانیکه خانه های چند میلیاری و چند تا چند تا دارند مغازه و کارخانه و باغ و ویلا و اتومبیلهای چند میلیاردی دارند آنها به نسبت سرمایه نباید مالیات بدهند ؟ که اگر بدهند درآمد هنگفتی برای دولت و کشور میشود!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل