بازدید 44696

پاسخ‌تندبرترین‌فوتبالیست‌دنیابه ترامپ درباره‌حمله‌به‌ایران

کد خبر: ۹۴۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 07 January 2020

برترین فوتبالیست زن جهان به انتقاد شدید از رفتار جنگ طلبانه دونالد ترامپ پرداخت و عنوان کرد با این سیاست آمریکایی‌های زیادی کشته خواهند شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از دیلی میل، مگان رپینو در مراسم بهترین‌های فیفا ۲۰۱۹ توانست جایزه بهترین فوتبالیست زن جهان را به دست آورد. او از مخالفان سرسخت سیاست‌های دونالدو ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.

ترامپ که اخیرا توئیتی منتشر کرده بود مبنی بر اینکه "ما بزرگترین و با اختلاف فراوان، بهترین (نیروی نظامی) در جهان هستیم. اگر ایران به یک پایگاه آمریکایی و یا هر آمریکایی‌ای حمله کند ما برخی از جدیدترین تجهیزات نظامی خود را بی معطلی به سوی‌شان روانه می‌کنیم". حالا این توئیت با واکنش برترین فوتبالیست زن جهان در سال ۲۰۱۹ روبرو شده است.

مگان رپینو در این رابطه در صفحه اجتماعی خود نوشت: «در کنار این تجهیزات، ما سربازان و نیرو‌های خودمان را نیز اعزام می‌کنیم که خیلی از این افراد جوان هستند. البته قطعا این‌ها فرزند‌های خودت نیستند. آیا اصلا متوجه می‌شوی که داری چه می‌گویی؟ هیچ‌وقت درباره جنگ کردن به خودت نبال، چون آمریکایی‌های زیادی در آن کشته می‌شوند.»

Image result for ‫مگان رپینو‬‎

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
چقدر جالب! هیچ وجدانی در امریکا بیدار نخواهد شد، فقط نگران سربازان آمریکایی هستن،این آمریکاییها چه موجوداتی هستن؟ خروجی جامعه ای که رفاه و خوب زندگی کردنش به قیمت اشغالگری و کشتار انسانهاست بهتر از این نمیشه، سبک زندگی آمریکایی هم یعنی همین، جامعه ای که اخلاقیات رو نسبی تعریف کرده مفاهیم انسانی هم نسبی است، مشکل جامعه آمریکایی است، دولت آمریکا هم محصول همین جامعه است، امیدی به واکنشهای انسانی از درون جامعه امریکا نباید داشت، واکنشهای داخلی هم فقط از ترس جان سربازان امریکایی است نه از سر علاقمندی به صلح و انسانیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
شما نميخواد جامعه آمريكا رو آناليز كني!!! شما بشين خودتو درست كن
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
یک چیزی که دائم اشتباه می شود همین است که بقیه چیزها را مقدم بر وجود انسانها بدانیم اول انسان است که اخلاق، وجدان ، انسانیت ، دین و مذفب مطرح می شود و همه برای ارتقای انسانیت است نه بر عکسش اگر ا نسان نباشد دین چه جایگاهی دارد؟ اخلاق جایگاهش کجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
دقیقا. فقط به فکر خودشون هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
بله دقیقا.اصلا براشون مهم نیس تو جنگ مردم طرف مقابلم کشته میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
حالا نه ما خیلی با اخلاق هستیم
فرمانده ما را در این چهار روز تشیع ندیدی و ندیدی کم کم 200میلیون سرباز وطن را با دست خالی . وای به روز که این 200میلیون نفر سلاح بدست باشند انوقت نیروهای برتر تو باید با پوشک بخوابند
نترس.
اینها اگر انتقاد یا ابراز نگرانی میکنند به خاطر تبعات سنگینی است که سیاستهای زیانبار تیم ترامپ برای خودشان دارد دلشان برای مردم دنیا نمی سوزه.
خوک کثیف ترامپ دیوانه منتظر۸۰۰۰۰۰۰۰میلیون آدم شجاع باش که میخوان خاورمیانه روسرت خراب کنند
آمریکایی ها، از الان سفارش میلیون ها میلیون "پوشک" را برای نظامیان و مزدوران خود بدهید که چه بسا تا الان این کار را کرده اند. تجهیزات فلان، پوتین فلان، تفنگ فلان و ... بدون ایمان و اعتقاد، شبیه به گردی از خاک است بر روی یک سنگ و با بارانی هرچند خفیف به راحتی از بین می رود.
به چشماش نگاه کنید انگار شیطان رو درونش می بینید!
اصلا امريكائيها وجدان ندارند يه مشت خوش گذران عياش كه فقط بلدند مردم كشورهاي ديگه رو غارت و چپاول كنن تا هزينه عياشي هايشان دربياد !
خاک تواون سرت "فردترامپ"با این پسرتربیت کردنت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر