بازدید 3347

تداوم ثبات در بازار پول و ارز

کد خبر: ۹۴۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 06 January 2020

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: بانک مرکزی همچون ماههای گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: امروز ۱۶ دی ۹۸ یکی از حماسی‌ترین و باشکوه‌ترین رخدادهای انقلاب اسلامی بود. خیل عظیم مردم از همه گرایش‌ها و تمام کسانی که به کشورشان و اهداف انقلاب اسلامی ایران علاقمند هستند، برای تشییع و تجلیل از قهرمان ملی خود، سردار سرافراز مقاومت اسلامی، حاج قاسم عزیز به میدان آمدند.

وی افزود: خون شهید سلیمانی فصل جدیدی از عظمت و شکوه ملت ایران در سراسر کشور را ایجاد کرده و همبستگی عمیق ملی را موجب شده است.

به گفته همتی، این روزها و لحظات را قدر بدانیم و اتحادیه و همبستگی ملی ایجاد شده را برای پیشبرد آنچه که حاج قاسم نیز یک عمر برای آن تلاش کرد، حفظ و تقویت کنیم.

وی اظهار داشت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در همین مسیر و در این مرحله از جنگ اقتصادی دشمن، از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی فشار حداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد و قطعاً همچون ماههای گذشته با قدرت، تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام خواهد گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار