بازدید 4325

کلاهبردار ۹ میلیاردی در ساری دستگیر شد

کد خبر: ۹۴۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 05 January 2020

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۹ میلیارد ریالی در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش میزان،، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی به بهانه خرید و فروش ملک در ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات از مال باختگان، کارآگاهان و کارشناسان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان دریافتند، فردی کلاهبردار با سوء استفاده از موقعیت شغلی و جلب اعتماد مال باختگان با ارائه تسهیلات بانکی طی ۲۴ فقره وام به شکات از طریق یکی از بانک‌های عامل در شهرستان‌های ساری و قائم شهر با وعده خرید زمین مبالغ وام را از آنان اخذ و اقدام به کلاهبرداری از مال باختگان کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری از شناسایی ۲۴ مال باخته در این پرونده خبر داد و افزود: در ادامه تحقیقات زمین مورد معامله در این پرونده کلاهبرداری که در تصرف متهم و فرد دیگری است، شناسایی و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار میرفیضی با هشدار به شهروندان به آنان توصیه کرد: در انجام معاملات و خرید و فروش ملک به مراکز رسمی و مورد تایید سازمان ثبت اسناد و املاک مراجعه کنند و از پرداخت وجه بدون اخذ اسناد و مدارک تحویلی جدا خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل